Avatar billede wayne Nybegynder
05. januar 2006 - 17:57 Der er 2 kommentarer

hvilken program er bedst til lagerstyring?

Hvilke program er bedst til lagerstyring?

Jeg står og skal bruge en eller anden form for database til lagerstyring i en mindre virksomhed,
det vil sige det er montør der skal indtaste i den hver gang de tager noget fra lageret
(Så det skal være ret simpelt at udskrive noget fra lager), samt jeg indtaster når der er kommet noget nyt på lager,

Den skal så komme op med en eller andne form for advarsel når antal er under det jeg nu har sat til minimum.

evt skulle man osse kunne udskrive en label på f.eks min Dymo LabelWriter til kassen som reservedelen liggere i.

Er der nogen der har nogen erfaring med et sådan program?

Har overvejet om det er noget man skulle begynde at bruge access til?

Har bare ikke så meget styr på access.
Avatar billede terry Ekspert
05. januar 2006 - 19:13 #1
No matter which program you choose then there will be some sort of database behind it. So if you dont want to make the program yourself then I think your giong to have to find a finished product.
If you do decide to make it yourself then Access is a good choice for a small company.
Avatar billede terry Ekspert
10. januar 2006 - 21:50 #2
?