Avatar billede stephanryer Nybegynder
05. januar 2006 - 15:23 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

INDD Begrænset størrelse på fil ved oprettelse

Ved oprettelse af en fil er max størrelsen på 5 meter, men jeg har brug for at vide hvordan man snøvler sig til en strrelse der er større end dette. Skal bruge 2 x 13 meter.

På forhånd tak.
Avatar billede esmelf Nybegynder
05. januar 2006 - 23:09 #1
Hvad med at lave dokumentet i halv størrelse og så printe det ud i dobbelt størrelse, men husk hvis du vælger denne løsning at alle mål skal være i den halv størrelse af det du måtte ønske på det endelig print.
Avatar billede stephanryer Nybegynder
05. januar 2006 - 23:10 #2
Det er for at bevare kvalitet 100% iorden jeg skal bruge de rigtige mål.
Avatar billede esmelf Nybegynder
06. januar 2006 - 00:17 #3
Du bevar kvaliteten, bare huske at billeder skal den dobbelte dpi af det de skal være til slut eks. skal printes i 100 dpi så skal dit billed ligge i 200 dpi og evt rammer skal have den halv værdi af hvad de skal være til slut, hvis dokumentet er i halv størrelse og printes i dobbelt størrelse