Avatar billede scorpion_dk Nybegynder
04. januar 2006 - 17:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Call to undefined function: mysql_connect

Hejsa eksperter.

Jeg har lavet noget ged i min php/apache,, ville nedgradere min php, fordi der skulle bruges en bestemt version til noget hjemmeside.
Men nu kan jeg dælme ikke få det til at virke igen.
Kommer med denne fejl når jeg prøver på at få vist siden :

Fatal error: Call to undefined function: mysql_connect() in /var/www/bow.friweb.dk/wwwroot/index.php on line 318

Og phpmyadmin siger at der mangler nogle extensions, men jeg ville da mene det hele er installeret med apt-get install.

Kan jeg installere noget, eller ominstallere, eller hvad skal jeg gøre.. håber i kan hjælpe mig lidt her ;-)
Avatar billede fbhzone Nybegynder
18. januar 2006 - 22:23 #1
har du apt-get install php-mysql ?
Hvis ikke så prøv lige at smid den ind.
Avatar billede scorpion_dk Nybegynder
10. januar 2007 - 23:27 #2
Lukker