Avatar billede jesspc Nybegynder
04. januar 2006 - 10:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

OSX 10.4.3 og MAIL

Da jeg begyndte at bruge OSX og det medfølgende mailprogram, blev antallet af nye mails angivet med rød skrift ovenpå mail-ikonet i docken - af en eller anden grund er dette ikke længere tilfældet, hvordan får jeg det lille røde tal tilbage i docken?
Avatar billede sd8220 Seniormester
04. januar 2006 - 23:50 #1
Hej
Og du har selvfølgelig kigget alle indstillingsmuligheder igennem i Mail?
/Seb
Avatar billede jesspc Nybegynder
05. januar 2006 - 08:45 #2
Ja!
Avatar billede sd8220 Seniormester
05. januar 2006 - 17:36 #3
Selvfølgelig ;-)
Hmm, det er lidt absurd; men prøv at installere denne: http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/21431 og så se, når du fjerner den igen, om Mail opfører sig ordentligt. Jeg tænkte, at det var noget med Mails pref-fil, som findes i ~/Library/Preferences/com.apple.mail.plist; men jeg kunne ikke lige finde noget fornuftigt i min fil; måske kan du i din.
/Seb
Avatar billede jesspc Nybegynder
08. november 2006 - 13:06 #4
Det var en systemfont der var blevet slettet!