Avatar billede theduze Nybegynder
04. januar 2006 - 08:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sæt service til Automatic

Hej

Jeg sidder og roder med lidt windows services i C#. Det er ikke noget problem at finde de services der er gennem ServiceController og evt stoppe eller starte en service.

Nu har jeg så brug for at sætte startup type på en service til enten Manual, Automatic eller Disabled.
Jeg har ikke kunne finde det i .Net.
Det er udelukket at bruge sc.exe, da det skal kunne gøres på alle 2000, XP og 2003 maskiner.

Er der nogen der ved hvordan det så kan lade sig gøre at sætte det på en service? Kodeeksempler er meget velkomne.
På forhånd tak.
Avatar billede theduze Nybegynder
04. januar 2006 - 09:01 #1
Avatar billede theduze Nybegynder
04. januar 2006 - 15:01 #2
Det gør den :)