Avatar billede notice Nybegynder
03. januar 2006 - 17:16 Der er 6 kommentarer

Outlook 2003 er sur på Word 2003

Mit outlook er blevet pigesur på word. (Begge dele er 2003 pro)

www.notice-design.dk/uploads/fejl1.jpg
www.notice-design.dk/uploads/fejl2.jpg

Den kommer med disse to fejl ind i mellem og så kan jeg ikke sende min mail...

Den går også ind og slår et felt fra i mine indstillinger (ved den røde pil):
www.notice-design.dk/uploads/fejl3.jpg

Måske er der noger der kan fortælle mig hvad der sker. Alt er helt opdateret og der er ingen andre problemer på min maskine og Word kører upåklageligt!
Avatar billede kedde65 Praktikant
03. januar 2006 - 17:25 #1
Det er Word der er pigesur i den her sammenhæng :-) Prøv at gå ind og reparer Word.

/Christian
Avatar billede notice Nybegynder
03. januar 2006 - 20:15 #2
Man fristes til at spørge hvordan... ;-)
Avatar billede kedde65 Praktikant
03. januar 2006 - 20:34 #3
gå i hjælpe menuen og klik på find of reparer
Avatar billede no_stress Nybegynder
04. januar 2006 - 17:45 #4
Avatar billede notice Nybegynder
06. januar 2006 - 09:48 #5
Denne her hjalp:
Start-> Run;
Skriv: Regsvr32.exe %Windir%\System32\Ole32.dll

Man skal vist gøre det hver gang man genstarter sin computer, men nu kan jeg komme lidt videre. Skal nok poste hvis jeg finder en langtidsholdbar løsning.

Smid gerne et svar "no stress" så skal jeg uddele point.
Avatar billede no_stress Nybegynder
08. januar 2006 - 08:57 #6
svar