Avatar billede broodwar Nybegynder
03. januar 2006 - 13:33 Der er 3 kommentarer

Arbejde flere på samme dokument

I forbindelse med projekskrivning på universitetet, er jeg stødt på et problem. Når vi arbejder seks mand på en fælles rapport, er det svært at holde styr på alle de forskellige dokumenter (ét for hvert afsnit) og alle de versioner, der bliver lavet i løbet af de 2-3 måneder projektet står på.

Er der ikke en smart måde, at arbejde flere på det samme dokument men forskellige afsnit?

Eneste jeg selv kan finde er Microsoft Windows SharePoint Services, som ser rimelig lovende ud. Men hvem understøtter det, og er der bedre alternativer?
Hvis det bedste alternativ er andet software, installere vi gerne det.
Avatar billede rvm Nybegynder
03. januar 2006 - 13:39 #1
Brug hoveddokument/underdokumnet. Så har du både dit samlede dokument, og de enkelte afsnit i hvert deres dokument.
Avatar billede broodwar Nybegynder
03. januar 2006 - 16:55 #2
Det vil jeg eksperimentere med - ser ud til at det er i Vis -> Disposition.
Andre forslag er også velkomne
Avatar billede rvm Nybegynder
18. april 2006 - 14:37 #3
Kunne du bruge mit svar?
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Tag et kursus i Word og øg effektiviteten

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester