Avatar billede gladiator Nybegynder
25. april 2001 - 18:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Scandisk

Hej, jeg har lige et spørgsmål der går på: Det er skide irriterende at hver gang jeg tænder min com. så går der omkring en halv time og så kører den automatisk scandisk. Det er skide irriterende når man spiller spil at den pludselig begynder at hakke og tænke. Jeg tror det er scandisk der kører for på et tidspunkt kommer den til a-drevet og så går den helt amok. Er der nogen der kan hjælpe mig så det stopper??? Foresten har jeg win. 98!!!
Avatar billede gladiator Nybegynder
25. april 2001 - 18:24 #1
k
Avatar billede lhawk Nybegynder
25. april 2001 - 18:33 #2
Kig efter i Denne computer -> Planlagte opgaver
Avatar billede gladiator Nybegynder
25. april 2001 - 18:36 #3
Ok der står to opgaver: Start programmet Hastighedsoptimering og windows critical update notification.
Avatar billede lhawk Nybegynder
25. april 2001 - 18:40 #4
Så prøv at gå ind i C:\\Windows\\System\\Msconfig.exe
Vælg start og se hvilke programmer der er startet op, måske har du der en scandisk kørende.
Avatar billede lhawk Nybegynder
25. april 2001 - 18:42 #5
Deaktiver forøvrigt bare de 2 i Planlagte opgaver.
Avatar billede gladiator Nybegynder
25. april 2001 - 18:48 #6
Nope jeg tror ikke der kører en scandisk, hvilket faneblad skal jeg kigge under? Nu har jeg afsluttet mine planlagte opgaver! Jeg må se om det virkerm, jeg vender tilbage, og jeg skal nok acceptere dit svar :-)
Avatar billede lhawk Nybegynder
25. april 2001 - 18:51 #7
Du skal vælge fanebladet start. Her kan du fjerne krydserne ud for de programmer du ikke ønsker skal starte op samtidig med Windows.