Avatar billede berdal Nybegynder
02. januar 2006 - 16:17 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Open Source Community

Er der nogen der kender en rimelig let-tilgængelig open source (eller billig) community skabelon? Lidt a la phpBB... (kunne evt. være en tilføjelse til phpBB)

Der skal være mulighed for at oprette profiler. Admin-sider. Let styring af nyhedssider. Forum. Galleri mmm.

Det skal helst være php-baseret/MySQL

??
Avatar billede jck_true Nybegynder
02. januar 2006 - 16:30 #1
prøv at kigge på denne side
www.opensourcecms.com
Skriv lige hvis du får startet noget
Avatar billede mcp_dk Nybegynder
02. januar 2006 - 21:19 #2
prøv phpbb2

www.phpbb2.de

der er masser af skabeloner og addons. Perfekt til et lille community.
Avatar billede berdal Nybegynder
03. januar 2006 - 11:10 #3
Begge svar er noget jeg vil kigge ind til - og hvad jeg til sidst benytter mig af, er endnu ikke klart...
Jeg er nybegynder med phpBB2 - og der kan derfor være muligheder dér jeg endnu ikke er klar over. Men det kan også være at jeg kan finde et godt - færdigt community (klar til at redesigne) på opensource.com... Umiddelbart synes jeg dog at denne side virker ret uoverskuelig...

Well, well ... jeg har i hvertfald fået lidt at arbejde videre med :)

Tak for svarene!
Avatar billede ejay Novice
03. januar 2006 - 12:07 #4
Avatar billede peterkopi Nybegynder
03. januar 2006 - 14:32 #5
Prøv også freeguppy.dk (PHP)