Avatar billede jepe Nybegynder
02. januar 2006 - 13:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Motorola V3 problem

Når jeg ringer op til f.eks. kundeservice og får fat i voice-menuen, hvor man bliver bedt om at taste 1-5 efter hvad man ønsker hjælp til, så sker der intet når jeg taster det tal jeg ønsker.

Telefonen registrerer at jeg taster f.eks. 3 og skriver 3 på displayet, men voice-menuen i den anden ende registrerer det ikke.
Det er samme historie når jeg ringer til min mobilsvar og den beder om min telefonsvarer-kode - Ingen reaktion.

Jeg har prøvet med min anden mobiltelefon, en nokia, og der er ingen problemer...

Nogen der har haft lignende oplevelser med en Motorola telefon?

(Jeg har talt med min mobil-udbyder, og det er ikke deres system der er noget galt med - hvilket jeg også er overbevist om da nokia'en jo virkede på samme system...)

/jepe
Avatar billede screem_brille Novice
02. januar 2006 - 14:04 #1
kontroller at DMTF toner er aktiveret (det bør du kunne se i din manual), står der intet om det i din manual er der muligvis en fejl i din fon (er Nokia tekniker, så er ikke 100% sikker på ovenstående, men næsten ;) )
Avatar billede jepe Nybegynder
02. januar 2006 - 17:17 #2
Fuld point - og det svar kunne telia's teknik-banditter ikke give - de ville have telefonen ind til rep. :o)

Tak for det!

/jepe