Avatar billede don_r Nybegynder
01. januar 2006 - 10:00 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

D-link - Client ?

Hej

Jeg har en KiSS Harddiskoptager med netstik i. Desværre står den i stuen og min trådløse router står i arbejdsværelset. Derfor ville jeg finde ud af om jeg på nogen måde kunne forbinde trådløst til min router.

Jeg gik ind i ComputerCity og forhørte mig, der fik jeg af vide at man kan bruge et Accesspoint og så sætte Kiss til den vi et netkabel, herefter skulle den kunne komme på routeren.

Den skal bare sættes op som client, den flinke mand solgte mig en D-link DWL-G700AP.

Nu sidder jeg her hjemme og kan udmiddelbart intet se om at man sætte den op som client.

Er der nogle der ved om jeg er blevet taget i r.... eller hvordan man gør ?
Avatar billede don_r Nybegynder
01. januar 2006 - 10:00 #1
Kiss til den vi et netkabel = Kiss til den via et netkabel
Avatar billede swiatecki Novice
01. januar 2006 - 11:55 #2
prøv at gå ind på 192.168.0.1 eller 192.168.2.1 gennem din browser
Avatar billede swiatecki Novice
01. januar 2006 - 12:00 #3
eller endnu bedre 192.168.0.50
Avatar billede don_r Nybegynder
01. januar 2006 - 12:01 #4
Det har jeg gjort, det er ganske simpelt. Men kan ikke se at man kan sætte den op som Client.
Avatar billede swiatecki Novice
01. januar 2006 - 12:03 #5
Nu har jeg kigget på http://support.dlink.com/emulators/dwlg700ap/ der er en emulator af dit accesspoints opsætning og jeg kan ikke umildbart se at den skulle kunn sættes op som  client
Avatar billede don_r Nybegynder
01. januar 2006 - 12:06 #6
nææ det er samme konklusion jeg er nået til... Den flinke man i CC få den tilbage..... Så må jeg købe en anden.
Avatar billede don_r Nybegynder
01. januar 2006 - 12:07 #7
nåå men du skal da ha pointene alligevel ;o) Smid lige et svar.
Avatar billede swiatecki Novice
01. januar 2006 - 12:08 #8
Svar ! ... ærgeligt det ikke kunne lade sig gøre :(
Avatar billede don_r Nybegynder
01. januar 2006 - 12:11 #9
Det er lidt ærgeligt, jeg har nemlig også købt en SOHO Wireless 802.11b+g Accesspoint i en anden forretning, men da jeg skulle logge ind for at konfigure den, opdagede jeg til min store overraskelse at login og password ikke var med i pakken. ;o)

Jeg har prøvet at søge rundt om på nettet, men kunne ikke finde noget.
Avatar billede swiatecki Novice
01. januar 2006 - 12:14 #10
Prøv:
Username: admin
Password: admin

Det er evt med stort A
Avatar billede don_r Nybegynder
01. januar 2006 - 12:20 #11
Det har jeg skam :)
Avatar billede kenp Novice
01. januar 2006 - 17:27 #12
Hvilken trådløs router hra du i forvejen? for du skal som regl have et af samme mærke som din trådløse router?