Avatar billede elko Nybegynder
30. december 2005 - 21:01 Der er 23 kommentarer

Windows XP lammes pludselig

Jeg har et spørgsmål som jeg håber I kan hjælpe mig med. Min Pc . I starten kørte det fint, men nu er der kommet er problem. Når jeg bruger computeren, så efter et vist stykke tid ca 20 sek efter log ind. "lammes" computeren. Jeg kan stadig bevæge musen, men kan ikke klikke på noget trykke jeg på Windowns tasten åben den fint start men kan ikke tryk eller noget. Alt hardware total ok. Hvis jeg log på men en anden brugen på samme pcer ingen fejl.

Starter jeg op i F8 fejltilstand virker alle bruger.

Nogle som har en iden der ikke det anti virus / spam jeg ikke har prøvet.
Avatar billede badper Nybegynder
30. december 2005 - 21:05 #1
Prøv at logge på med brugeren der ikke virker og tryk så ctrl alt delete og vælg fane bladet processer for at se hvilket program der låser din pc, det er muligvis den der bruger alt cpu kræften.
Afinstaller programmet og derefter installer det igen, hvis du bruger det.

Mvh
www.privatitsupport.dk
Avatar billede elko Nybegynder
30. december 2005 - 21:09 #2
Det er ingen som kommer over par % men efter ca 30 sek med Windows Task Mananger fremme så lås den også
Avatar billede badper Nybegynder
30. december 2005 - 21:14 #3
Har du prøvet at logge på en af det andre bruger og slette den bruger den er galt med også oprette den igen?

Mvh
www.privatitsupport.dk
Avatar billede elko Nybegynder
30. december 2005 - 21:17 #4
ja han en masse data men prøvet at lave en nye samme fejl.
Avatar billede elko Nybegynder
30. december 2005 - 21:27 #5
Nej jeg har en masse data men prøvet at lave en nye bruger samme fejl.
30. december 2005 - 21:31 #6
Har du internet forbindelse på "hele tiden" ?
30. december 2005 - 21:32 #7
Mistanke om 'snavs'/virus ...

Sååå - hvis muligt - proceduren her: http://www.eksperten.dk/artikler/755 :
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2005 - 21:32 #8
Jeg tror dit problem skyldes det store antal; ikke lukkede spørgsmål, du har på eksperten
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2005 - 21:37 #9
Det er ikke tilladt!! gøre reklame for andre websider, med mindre det foregår som relevant svar i et spørgsmål. Det er heller ikke tilladt at skrive links til egne websider som del af ens signatur. http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede elko Nybegynder
30. december 2005 - 21:38 #10
Har lige kørt begge progarmer hjælp ikke ((
Avatar billede elko Nybegynder
30. december 2005 - 21:45 #11
De fandt ingen ting
Avatar billede elko Nybegynder
31. december 2005 - 08:41 #12
Ingen som har en ide ?
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2005 - 08:51 #13
Du kunne da overveje at gøre som http://exp.dk/spm/674740 gjorde om det hjælper vides ikke nen det tager blot 20 minutter
Avatar billede elko Nybegynder
31. december 2005 - 08:57 #14
http://www.securitystronghold.com/ den er ikke online den side.
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2005 - 09:19 #15
Jeg er inde på den nu!!!!!
Avatar billede elko Nybegynder
31. december 2005 - 10:40 #16
Ja nu den oppe igen jeg se på det og vender tilbage.
Avatar billede elko Nybegynder
31. december 2005 - 15:44 #17
Fandt 1 lille ting og fix den men hjalp ikke.
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2005 - 15:57 #18
Prøv at oprette en mappe, helst på en anden partition, kald mappen "test", kopier "Documents and settings" til mappen "test" du skal sikkert gøre det fra "genoprettelseskonsollen" og det er naturligvis "Documents and settings" for den bruger der er problemer med. Slet alt indhold i "Documents and settings" for den bruger der er problemer med. Prøv så om computeren ikke køre normalt, er det tilfældet kopier tilbage fra "test" indtil du får problemet igen så har du synderen
Avatar billede elko Nybegynder
01. januar 2006 - 09:39 #19
Det prøve jeg i nat ingen held der total mærklig. Når ny hdd på vej med posten så jeg kan lave en reinstallsion.
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2006 - 11:57 #20
Ikke fordi jeg tror det hjælper men har du prøvet i BIOS at sætte menuen til LOAD SETUP DEFAULT

Hvis du har plads på din harddisk kan du jo også forsøge dig med at lave en extra XP installation altså 2 x XP så får du jo fastslået om det er software eller hardware der er dit problem
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2006 - 13:02 #21
Lidt status ??
10. januar 2006 - 12:32 #22
(Hvad endte denne tråd med?)
Avatar billede elko Nybegynder
06. februar 2006 - 10:36 #23
Ingen løsning som ville virker så måtte ominstall.