Avatar billede cplus Nybegynder
30. december 2005 - 18:25 Der er 6 kommentarer

Fladskærm samsung Røde streger ?

Jeg har lige købt en Samsung Syncmaster 913n og den er virkelig et skarpt bekendskab.

Dog har jeg et spørgsmål, som nogen af jer måske kender til. Jeg gør dog ikk.

Jeg får i billedet engang imellem røde streger og prikker. Det flimrer lidt og det kommer kun bestemt mørke steder.

Er det interferens/støj eller er det et for dårligt grafikkort?

Jeg nægter at tro at det er skærmen for billedet fejler absolut intet. Og da det kun dukker op bestemte steder har jeg en tendens til at tro at det er en af de 2 nævnte faktorer som gør det..

Har jeg ret i det eller?
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 19:08 #1
defekt skærm, siger jeg som gammle monitor tekniker
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 19:59 #2
og det skulle være et svar
Avatar billede cplus Nybegynder
30. december 2005 - 20:31 #3
Det tror jeg så bare et eller andet sted ikke på. Fordi det er en bestemt kombination af farver der gør det. Og jeg vil egentlig også gerne høre andres mening.

De røde prikker / streger bevæger sig, som f.eks ved film. Og derfor kan jeg ikk se at skærmen skulle være defekt.
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 20:35 #4
det er helt iorden, det er bare hvad mine års erfaring som tekniker siger mig *S
Avatar billede cplus Nybegynder
31. december 2005 - 11:29 #5
Det kan ikk være fordi mit skod grafikkort ikk kan følge med skærmen? Det er 8ms responstid. Og det er et skod grafikkort i en bærbar!
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 18:13 #6
brug for mere hjælp ?