Avatar billede perplet Nybegynder
29. december 2005 - 13:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Samsung Syncmaster 930BF eller 913N

Hey

Jeg har nu mindsket løsningsrummet for valg af fladskærm til min PC til enten en Samsun Syncmaster 930BF eller 913N. Den førstnævnte koster 500 kr. mere (3000 kr.) og mit spm er nu, om det er pengene værd. Den skal primær bruges til:

* Alm tekstbehandling
* Netbrowsing
* Lidt spil
* Lidt DVD og video og streaming

Ser frem til at høre jeres svar!

Takker.
Avatar billede anba Mester
29. december 2005 - 13:38 #1
Jeg har selv stået i samme situation og skulle vælge mellem disse to...og efter at have snakket med forskellige ekspedienter i forretningerne kom jeg frem til at det skulle være førstnævnte. Til video og spil, mener jeg den er bedre på grund af "nedlukningstiden" som er den laveste jeg overhovedet har set. Jeg har absolut ikke fortrudt mit køb...en dejlig skærm.
Avatar billede anba Mester
29. december 2005 - 13:40 #2
Undskyld det hedder ikke nedlukningstid men responstid (er på BF 4 ms)
Avatar billede perplet Nybegynder
29. december 2005 - 14:46 #3
Andre meninger?
Avatar billede perplet Nybegynder
30. december 2005 - 09:17 #4
Har købt en 930BF
Avatar billede anba Mester
30. december 2005 - 12:11 #5
Tillykke med den - håber du bliver ligeså glad for den som jeg er - og tak for pointene.