Avatar billede zoom Praktikant
28. december 2005 - 17:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

database My SQL eller tilsvarende

jeg ønsker en database som indeholder data for boliger
ca 15 data per bolig samt upload af 5 billeder

Der skal udarbejdes et interface til indtastningen og upload af billeder.

Dernæst skal der laves 6 forespørgsler med 6 forskellige sider til præsentation af disse.

Der forefindes webhotel med My sql og der ønskes hjælp til at løsningen sættes op på dette.

levering snarest mulig
tilbud ønskes
Avatar billede zoom Praktikant
28. december 2005 - 17:26 #1
tilbud modtages på email; aso@soon.com
tak
Zoom
Avatar billede zoom Praktikant
28. december 2005 - 17:27 #2
Siderne til præsentation behøves ikke at blive "designet" da jeg evt. selv står for det grafiske. Zoom
Avatar billede ljm21 Praktikant
28. december 2005 - 20:32 #3
Jeg vil gerne løse opgaven, men har ikke tid før efter den 16. januar. Min pris vil være 1500 og jeg vil udføre opgaven i PHP, MySQL og evt. javascript.

Lars
Avatar billede zoom Praktikant
28. december 2005 - 21:15 #4
hej Ljm21
Fint hvis du evt. lige vil sende en mail med estimeret leverings tid samt evt. referencer til databaser du har lavet på nettet og dine personlige kontakt data ? Mail venligst : aso@soon.com, tak
Zoom
Avatar billede zoom Praktikant
23. januar 2006 - 10:43 #5
svar venligst på spørgsmålet ljm ?
Avatar billede ljm21 Praktikant
23. januar 2006 - 11:43 #6
Svar

Lars
Avatar billede ekspertenpatrick Nybegynder
09. maj 2006 - 15:28 #7
Kære ljm21

jeg har tilsvarende opgaver som skal laves, hvorfor du bedes kontakte mig på 28189878

tak

patrick