Avatar billede trikker Nybegynder
28. december 2005 - 17:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Min skærm går i sort efter et stykke tid

Min skærm går i sort efter et stykke tid.
og når det sker, kan jeg ikke slukke computeren på tænd knappen som man kan normalt.

skærmen virker igen, hvis man lader computeren værer slukket en halv times tid.

tænkte på om det måske kunne værer grafikkortet, der ved at stå af.
navn og mærke ukendt, men meget gammelt

skærmen er en ældre IBM 14L10
Avatar billede screem_brille Novice
28. december 2005 - 17:09 #1
hvis duy slukekr computeren og tænder igen med det samme tænder den så ? eller skal det stå slukket en ca 30 min ?
Avatar billede trikker Nybegynder
28. december 2005 - 17:14 #2
sidst den gjorde det ville den ikke noget før end der var gået et stykke tid.
sidder og venter på at den brokker sig igen, så jeg kan prøve med en lånt skarm
Avatar billede screem_brille Novice
28. december 2005 - 17:21 #3
er 95% sikker på det hjælper med en anden skærm ;)
Avatar billede zkyhn Nybegynder
28. december 2005 - 17:30 #4
Hvis du ikke kan slukke din pc på powerknappen når den går i sort er jeg 95% sikker på at det IKKE er din skærm men dit grafikkort.
Avatar billede screem_brille Novice
28. december 2005 - 17:34 #5
jeg er 100% sikker på hans computer slukker hvios han holder knappen inde længe nok (over 4 sek) det kan hverken en defekt skærm eller grafikkort ændre på.
Avatar billede trikker Nybegynder
28. december 2005 - 17:49 #6
jeg har ikke prøvet at holde knappen inde.
må jeg prøve næste gang.

men hvordan kan det værer en fejl aldrig kommer når man venter på den ...... ?