Avatar billede perplet Nybegynder
28. december 2005 - 11:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Køb af fladskærm til PC - hvilken skal jeg vælge?

Hey folkens

Jeg står og skal købe mig en fladskærm og har læst alverdens indlæg for at finde ud af de optimale specs. Det er dog ikke helt nemt, da der er en masse forskellige opfattelser. Derfor vil jeg hellere vide, hvilken skærm jeg skal vælge (ved godt, at der også her er forskellige meninger).

Kravene er som følger:
* 2000-3000 kr.
* Bruges mest til internettet, lidt video og lidt spil
* 17 eller 19 timmer

Håber, I kan hjælpe.
Avatar billede egr_sli Nybegynder
28. december 2005 - 12:04 #1
Jeg ville tage denne her:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=149247
Den er rasende hurtig, (4 ms) pænt stor, (19 tommer) Virkelig lækker finish, temmelig ny, Både VGA/DVI, og så mener jeg at den er nem at transportere
Avatar billede perplet Nybegynder
28. december 2005 - 12:15 #2
Andre der har en mening?
28. december 2005 - 13:00 #3
I ska' lige 'se' hinanden...
http://www.eksperten.dk/spm/675151
Avatar billede perplet Nybegynder
28. december 2005 - 21:48 #4
Det var småt med råd...:-(
28. december 2005 - 21:52 #5
(Måske pga 'oplevelsen' ved: http://exp.dk/spm/675120 tidl. på dagen ??? )
Avatar billede ullum Praktikant
29. december 2005 - 08:32 #6
samsung rykker
Avatar billede perplet Nybegynder
29. december 2005 - 10:56 #7
dr1 => nu har jeg lukket de spm og beklaget mange gange. Så det kunne være cool, hvis du ville være flink at komme med nogle gode råd i stedet for at blive ved med at henvise til ulukkede spørgsmål(du skriver i den anden tråd, at du har flere gode råd i ærmet). På forhånd tak.

ullum => hvilke Samsung modeller er værd at gå efter?
Avatar billede ullum Praktikant
29. december 2005 - 13:54 #8
jeg har en 913B og sønne en ditto 17 tommer. Min er et halvt år gammel og omder er nyere modelller nu ved jeg ikke. Men jeg ved at det står rigtig flot, jeg har ej heller set pixelfejl