Avatar billede neonxxmet Nybegynder
28. december 2005 - 09:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med winamp ?

Heysa...
Jeg har et spørgsmål med hensyn til Winamp, der irretere mig ret meget. Når nu jeg har læst en masse sange ind i playlisten, ca. 100 stk eller noget... Hvorfor skal den så læse dem alle sammen først.... Til at starte med er der ik angivet hvor lang tid sangene varer til højre for sangene, men lige så snart man køre nedad i listen så kommer det, så man bliver nødt til at køre hele listen igennem først inden man ka se tiden på alle sangene.... Er der ik en indstilling så den gør det med samme med dem alle på en gang, eller noget ???
Avatar billede boxer Nybegynder
28. december 2005 - 09:23 #1
Muligvis træls men uundgåeligt.
Det er sådan set klart nok at winamp skal bruge lidt tid på at læse de filer der tilføjes.
Det eneste du kan gøre for at undgå ventetid, er at tilføje filerne på et tidspunkt hvor du ikke skal bruge playeren.
Avatar billede neonxxmet Nybegynder
28. december 2005 - 09:28 #2
Jamen det er det der er irreterende for jeg ka ik bare lade den stå og så gør den det af sig selv, Jeg SKAL gå ned ad i listen for at den begynder med de andre, så jeg skal sidde og rulle hele listen igennem.
Avatar billede neonxxmet Nybegynder
28. december 2005 - 12:00 #3
vgh