Avatar billede jenpre Nybegynder
27. december 2005 - 22:18 Der er 1 kommentar

Problemer med DirectX i CoD2

Hej jeg har lige købt og installeret Cod2 og installeret directX. Når jeg åbner cod2 spørger computeren om jeg vil åbne i fejlsikret tilstand, jeg svarer ja og fortsætter indtil at computeren siger "DirectX(R) encountered an unrecoverable error. Check the DirectX(R) FAQ for possible solutions". Det har jeg også gjort og jeg har gjort de to ting de foreslår. Det virker stadig ikke?! Håber i kan hjælpe.
Avatar billede tiger_dk Mester
15. juli 2007 - 23:39 #1
Har du fudnet ud af det, for ellers skal der lukkes her, da spørgsmålet er meget gammelt !