Avatar billede kennot Nybegynder
27. december 2005 - 20:21 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP med DV-kamera

Hjælp mig lige her. Nu har jeg siddet hele dagen og prøvet at få et dv-kamera (lånt) til at virke på min computer. Men vil det virke? NEJ! Hvorfor? Jeg tilslutter til firewire som normalt men intet sker min computer registrere slet ikke at det er sat til og det kan ikke findes ved at søge. Jeg vil gerne have lagt en film ned fra bånd på min harddisk. Har gjort det før men det er SUPER lang tid siden. Har ingen form for brugsforvirring.

Hvad skal jeg stille op?
Avatar billede sardinen Nybegynder
27. december 2005 - 20:24 #1
Hvilket grabberprogram bruger du?
Avatar billede kennot Nybegynder
27. december 2005 - 20:26 #2
Windows Movie Maker? :D
Avatar billede sardinen Nybegynder
27. december 2005 - 20:37 #3
Nu har jeg aldrig hentet video ind i det program - jeg bruger premiere - har du fulgt instruktionen "Sådan hentes en video", som kommer frem, når man åbner programmet? Videoenheden, som du grabber fra, må være firewireindgangen (den digitale indgang), med mindre du kører analogt. Så skal du være sikker på, at du har videokort i pc'en.
Avatar billede kennot Nybegynder
27. december 2005 - 20:40 #4
Jeg kan slet ikke finde kameraet, så det er nok firewireindgangen ja. Men hva kan man gøre ved det? Bruger en firewireindgang som sidder standart i min bærbar :D
Avatar billede residens Nybegynder
27. december 2005 - 20:41 #5
prøv at bruge quicktime pro til at grappe med; det virker rigtig godt her..
Avatar billede kennot Nybegynder
27. december 2005 - 20:42 #6
Men mit kamera kan slet ikke få kontakt til min computer .
Avatar billede residens Nybegynder
27. december 2005 - 20:42 #7
jeg tror ikke nødvendigvis at det er firewire porten.
Avatar billede kennot Nybegynder
27. december 2005 - 20:48 #8
Hvad kunne det så muligvis være?
Avatar billede sardinen Nybegynder
27. december 2005 - 20:49 #9
Har du sat dit kamera på play, når du søger?
Avatar billede kennot Nybegynder
27. december 2005 - 20:51 #10
Ja både play og alt hvad man kan gøre .
Avatar billede kennot Nybegynder
27. december 2005 - 21:22 #11
bum bum.
Avatar billede kennot Nybegynder
28. december 2005 - 14:34 #12
Hallo :O Nogen hjælp nogen steder?
Avatar billede kennot Nybegynder
08. januar 2007 - 13:40 #13
Svar :)
Avatar billede kennot Nybegynder
08. januar 2007 - 13:40 #14
Go