Avatar billede or.han Nybegynder
27. december 2005 - 18:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af design af diverse sideelementer

Hej. Jeg er i gang med et personligt projekt, som jeg gerne vil have kommentarer til.

Siden er langt fra færdig, men jeg har forskellige dele, som jeg gerne vil have vurderet, både design-mæssigt og script/kode-mæssigt.

Linket til en oversigt over de forskellige dele:
http://o-c.dk/new.html
Avatar billede trekkies Juniormester
28. december 2005 - 18:43 #1
Hvad er meningen med de 5 links?
Da nogle af siderne indeholder et billed og andre indeholder andre mærkelige ting.

Under din "OC // v2.0" side har du nogle få fejl i din css kode:
http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?profile=css2&warning=2&uri=http%3A//o-c.dk/ocnew/index.html
Avatar billede or.han Nybegynder
29. december 2005 - 01:01 #2
Hvis du lige kigger på hvad den fejl er, så er det noget jeg bliver nødt til at bruge for at IE ikke laver en scrollbar nederst.

De 5 links henviser til nogle ting som skal være på siden.
Avatar billede macmops Nybegynder
30. december 2005 - 10:15 #3
Hey, jeg tror jeg vil fjerne de første 5 links og inkluderer dem på selve siden. Det andet virker upraktisk og underligt....Ellers ser din kode fornuftig ud...lige på nær det trekkies har sendt til dig.
Du kunne måske overveje at placere den grønne bjælke med logo foran dine faneblade??? det hvide felt virker enormt dominerende.

Men ellers ser det godt ud;o)
Avatar billede or.han Nybegynder
31. december 2005 - 01:29 #4
De der 5 links, er bare en oversigt som jeg selv bruger når jeg tester siden forskellige steder.

Den side skal ikke bruges til andet end test. Selve sidens layout er den som hedder "Sitelayout" og i det store hvide felt, skal alt indhold være.

De andre 4 links er bare elementer som skal bruges på siden...
Avatar billede or.han Nybegynder
01. januar 2006 - 16:03 #5
Lukker
Avatar billede or.han Nybegynder
01. januar 2006 - 16:03 #6
Nåh jo sorry. Læg lige et svar...
Avatar billede or.han Nybegynder
04. januar 2006 - 22:27 #7
.