Avatar billede dixi12 Nybegynder
27. december 2005 - 14:30 Der er 9 kommentarer

Outlook 2003

Hej

Da jeg har kopieret alle mine dataer fra min harddisk over på min USB harddisk, og efterfølgende geninstalleret Windows XP Pro SP2 DK.

Er mit spørgsmål nu, hvor finder jeg mine gamle mails og adresselister henne. Jeg har forgæves prøvet at lede efter *.pst filer på både USB og C:\ drevene men her findes de ikke.

Jeg læste også at de måske ikke hedder PST til efternavn!  så spørgsmålet er også hvad hedder de så ?

Har også prøvet med Mail Navigator for at se om den kunne finde filen men heller ikke dette lykkedes.

Hilsen DIXI12
Avatar billede riversen Nybegynder
27. december 2005 - 14:33 #1
hvis du bruger outlook (ikke outlook express) hedder den .pst. Husk at søge efter skjulte filer. Hvis ikke du finder den der, er du lidt på den.
Avatar billede dixi12 Nybegynder
27. december 2005 - 14:36 #2
Hej riversen

Jeg kan ikke få den til at finde nogle filer med efternavnet PST !!!
Har du et tips til hvordan jeg søger efter skjulte filer ?

Hilsen DIXI12
Avatar billede sharkman Nybegynder
27. december 2005 - 15:43 #3
Hos mig hedder den outlook.pst, og den findes som en skjult fil i denne mappe: C:\documents and settings\bruger\lokale indstillinger\application data\microsoft\outlook
Avatar billede tlaursen Nybegynder
27. december 2005 - 18:35 #4
Hvis du ikke har kopieret den skjulte fil fra din gamle HD, er du på den.
Avatar billede riversen Nybegynder
27. december 2005 - 19:41 #5
under avanceret kan du vælge at søge i skjulte mapper... hvis ikke du finder den der, har du ikke fået den med
Avatar billede dixi12 Nybegynder
27. december 2005 - 21:03 #6
Hej

Nu har jeg søgt efter *.pst incl. skjulte filer, søgningen er lavet både på den der er blevet kopieret til og på den nye installation på C:\  men heller ikke her er der nogle PST filer at finde.

Men som sagt har jeg et eller andet sted hørt at i Outlook 2003 skulle disse filer blive unikodet til noget ANSI eller sådan noget lignende.

Så nu er det så bare hvordan finder man dem, og hvilken program kan læse disse moderne filer ?

DIXI12
Avatar billede sharkman Nybegynder
27. december 2005 - 21:34 #7
Jeg er desværre bange for, at du ikke har fået dem med (jeg bruger Outlook 2003, og her hedder filen outlook.pst)
Avatar billede dixi12 Nybegynder
27. december 2005 - 22:06 #8
Hej sharkman

Jeg har installeret Outlook 2003 igen og sat det op igen, og heller ikke her kan jeg finde den nye PST fil !!!

Så det undre mig at den ikke bare findes her, det burde den vel ?

Om jeg så har fået kopieret den med over på min USB disk er så det næste spørgsmål, men kan jeg ikke finde den nye så bliver det jo også svært at finde den "gamle".

DIXI12
Avatar billede sharkman Nybegynder
27. december 2005 - 22:32 #9
Har du prøvet at oprette et par kontaktpersoner først?