Avatar billede ronni_p Nybegynder
27. december 2005 - 13:53 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

rapport tilretning

Jeg har Microsoft Navision C5 ver 3.0, hvor jeg gerne vil have rettet DebRykker_DK, da vi går fra at bruge FI kort med blanket til afrivning, til at bruge alm. brevpapir kun med OCR linie, da det er de færeste som betaler i banken.

Problemet er, at jeg ikke husker hvordan man retter hvor PgFt starter og stopper. Der er en menu et eller andet sted i udviklingsmenuen, hvor man kan definer præcist hvilken linie den skal starte på. Jeg håber meget på Jeres hjælp, for det har stor betydning for mig. Jeg giver derfor 75 point for et hurtigt svar på spørgsmålet. Fortsat god jul og godt nytår!
Avatar billede dma Nybegynder
27. december 2005 - 13:59 #1
Gå ind i rapporten. Tast ALT+F6,tast Ctrl+F6, vælg "Formler" (Enter), vælg triggeren "Start". Her står der en linie som #Rep_FOOTTOP(26). Tallet i parantesen bestemmer hvor mange linier fra bunden PgFt vil starte.
Avatar billede ronni_p Nybegynder
27. december 2005 - 14:06 #2
Super!!! mange tak, det er jo ikke sådanne når man er ved at blive gammel(24 år) ;)
Avatar billede dma Nybegynder
27. december 2005 - 14:18 #3
Tja, kender det godt (45)!
Avatar billede ronni_p Nybegynder
27. december 2005 - 16:01 #4
Er du konsulent eller lignende? Jeg vil gerne have en, som jeg kan tale vores løsning og ønsker igennem med og evt. en som kan hjælpe os med at føre det ud i livet. Du kan evt. fange mig på rp@vipgroup.dk