Avatar billede kim014 Nybegynder
26. december 2005 - 19:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til instalation af Win XP på vanskelig harddisk

Jeg er ved at køre fast i instalation af Win XP media center
Jeg har haft det installeret på min 160 gb. harddisk , men efter nogle problemmer valgte jeg at lægge en ny Win MCE på , som heller ikke blev installeret korrekt, så prøvede jeg at formatere min 160 gb. hardisk fra en anden hd med XP med expresformat Når jeg nu vil prøve at starte op med Win XP MCE DVDen står der på skærmen ERROR LOADING OPERATING SYSTEM
Hvordan kan jeg formatere Harddisken så den er klar til instalation af Win XP Media Center ??
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2005 - 21:42 #1
Jeg ville starte med at gi disken en gang "killdisk" http://www.killdisk.com
Avatar billede kim014 Nybegynder
26. december 2005 - 22:24 #2
Er det nemt  og hvad gør man efter en gang killdisk ??
26. december 2005 - 22:43 #3
Som her beskrevet -> http://www.helgec.dk/xp-install.html
Men hvis din XP _ikke_ er med indbygget ServicePack1/2 så ka' du højest partionere ~128 GB.

Opret evt. 10-20 Gb partion til XP styresystemet+programmer og senerer en anden partion til egne DATA. Det er sund latin...
Avatar billede kim014 Nybegynder
27. december 2005 - 03:10 #4
Jeg havde glemt at sætte DVDdrev som første boot, herefter kunne jeg køre Win MCE
opret et svar og jeg giver point
Mvh.  Kim
27. december 2005 - 07:20 #5
Hvem af os ?

Ping...

(Det var et [svar]...)
Avatar billede kim014 Nybegynder
27. december 2005 - 10:54 #6
Du får dem for at jeg kan få programmet lukket