Avatar billede bentemil Praktikant
26. december 2005 - 16:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fuld skærm, Kompas DBX (DOS) under XP

KOMPAS DBX er et ok DOS program fra www.fkdata.dk. Det kan startes under XP, men kun i et mærkeligt lille vindue. Har prøvet alle de indstillinger der er under "opret genvej" til programmet. Har set et sted det kører, men kunne ikke komme til at se hvordan det var sat op. Alle instillinger med Files=99 har jeg ok.
Avatar billede pepsimax Nybegynder
26. december 2005 - 17:37 #1
Jeg har selv leget med det .. Har du sat noget på det sætter hastigheden ned på din computer .. Ellers laver den fejl i opstarten .. Ellers burde du ikke gøre andet , for at det virker ..
Avatar billede bentemil Praktikant
27. december 2005 - 07:53 #2
Den får heller ikke fat i det udvidede RAM, og kører lidt langsomt. Ellers virker det ok, men den kører ikke fuld skærm!