Avatar billede u-god Nybegynder
26. december 2005 - 13:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problem med ipod update

jeg har en Ipod der skal lades efter at jeg har updatet den.. men når jeg sætter den til min lader vil den ikke lade op og den viser bare et billede af at jeg skal putte den i min lader... jeg er helt på bar bund med hvad jeg skal gøre med den :( det hjælper heller ikke at sætte den til min pc.. så lige nu der virker min ipod slet ikke :( nogen der har haft det samme problem.. det skal nok også lige siges at jeg altid har ladet den op på min pc da den aldrig har gidet at blive ladet op med min egen lader elle andres :(
Avatar billede punker Nybegynder
28. december 2005 - 01:19 #1
prøv at update den med en ny firm-ware, havde problem med den bare spolede rundt i sange, ny firm-ware hjalp.
Avatar billede u-god Nybegynder
08. januar 2006 - 11:28 #2
har fixet det nu