Avatar billede toast7 Nybegynder
26. december 2005 - 00:14 Der er 5 kommentarer

kører langsomt

Min PC er begyndt at køre langsomt og det kan for alvor mærkes når jeg spiller et computerspil.
For en måned eller to siden kørte den ganske fint uden nogen problemer.
Den kørte f.ex. spillet Counter Strike Source glimrende indtil en dag hvor det bare begyndte at køre langsomt, og det er ikke blevet bedre siden. Kan heller ikke køre Half Life 2 optimalt, men derimod er der ingen problemer med Counter Strike 1,6.
Jeg har bl.a. slettet en masse musik, film etc. og programmer jeg ikke bruger, men det har ikke hjulpet.
Nogen som kan hjælpe!?
26. december 2005 - 00:21 #1
For at være sikker på at det ikke er 'snavs'/virus der driller (eller nisser?) så rul proceduren som her beskrevet:
http://www.eksperten.dk/artikler/755

(Ikke nødvendigvis mig der følger op...)
Avatar billede egr_sli Nybegynder
26. december 2005 - 00:53 #2
i har ikke tilfældigvis sænket internethastigheden?
Avatar billede toast7 Nybegynder
26. december 2005 - 01:09 #3
Ingen virus fundet og ingen sænket internethastighed.
26. december 2005 - 12:00 #4
.. vil gerne se HiJackThis Loggen...
10. januar 2006 - 12:47 #5
(Hvad endte denne tråd med?)