Avatar billede mim007 Nybegynder
25. december 2005 - 15:04 Der er 6 kommentarer

kan ikke se usbdisk i stifinder

Hej
Har netop anskaffet mig en ekstern usb disk til min bærbar. Når jeg tilslutter den kan jeg se, at den automatisk konfigurer og jeg kan se disken i enhedshåndtering. Men jeg kan ikke se den i stifinder og dermed kommunikere med disken
Avatar billede hmortensen Nybegynder
25. december 2005 - 15:06 #1
Prøv at gå i Diskhåndtering og se om der findes en partition på disken.

Diskhåndtering findes under Administration for Denne Computer.
Avatar billede mim007 Nybegynder
25. december 2005 - 15:11 #2
den er ikke initialiseret. hvad gør jeg så?
Avatar billede hmortensen Nybegynder
25. december 2005 - 15:12 #3
Højreklik, og vælg initialiser, så kan du oprette en partition på den.
Avatar billede mim007 Nybegynder
25. december 2005 - 15:15 #4
tak
Avatar billede mim007 Nybegynder
25. december 2005 - 15:16 #5
lad os se om jeg kan give dig point
Avatar billede hmortensen Nybegynder
25. december 2005 - 15:29 #6
Det var så lidt.

Så skal jeg lige oprette et svar først, så markerer du mit navn i boxen, og trykker accepter.