Avatar billede daldorph Nybegynder
24. december 2005 - 14:01 Der er 4 kommentarer

Logitech MX900 bluetooth - virker ikke med andet end musen

Har lige fået en Logitech MX900 mus med bluetooth hub.
Desværre kan jeg kun få kontakt til musen, vil også gerne have min mobil med på bluetooth.

- Under installation fra medfølgende cd står der at der allerede er installeret bluetooth og derfor kan den ikke bruge det medfølgende fra Logitech (men der har aldrig været nogen form for bluetooth på min pc).
- Klikker jeg på bluetooth-ikonet står der at bluetooth-enheden blev ikke fundet.

Hvordan kommer jeg videre med fejlsøgning?

Har Windows XP og mobilen er en Nokia 6230
Avatar billede pmogensen Nybegynder
27. december 2005 - 19:16 #1
Jeg havde lignende problem med min MX900... vist nok fordi, at Logitech havde lagt en "gammel" version af SetPoint på CD'en.

Den nyeste version af SetPoint til MX900 på Dansk kan downloades her:

http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/DK/DA,CRID=1792,contentid=7641
Avatar billede michaels102 Nybegynder
28. december 2005 - 21:10 #2
Hvis man har opdateret sin windows xp med servicepack 2 og hvad der nu ellers ligger på windows update. Så er der indstalleret Bluetooth software. og de kan så godt konflikte
Avatar billede daldorph Nybegynder
30. december 2005 - 22:42 #3
Ja, har også fundet ud af at de konflikter fælt. Men ved ikke hvordan jeg slipper af med Microsofts Bluetooth software. Lige nu ser det dog ud til at fungere, uden at jeg ved hvorfor. Lidt irriterende for hvis det går galt igen, så ved jeg jo stadig ikke hvad jeg skal gøre.
Avatar billede daldorph Nybegynder
12. februar 2007 - 13:32 #4
Fik vist aldrig lukket spørgsmålet... :o(
Men det gøres nu.