Avatar billede vialli09 Praktikant
24. december 2005 - 13:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sort/hvid fra s-vhs

Fik et s-vhs kabel med til mit grafikkort (nvidia) til den stationære computer og har efterfølgende set dvd-film i farver herfra. Nu har jeg så prøvet at gøre det samme fra den bærbare, dette kan jeg dog kun få vist i sort/hvid. Har prøvet på 2 fjernsyn uden et positivt resultat. Vil det hjælpe hvis jeg brugte disse kabler og stik:
* http://www.shg.dk/produkter/infobox.asp?varenr=800110
* http://www.shg.dk/produkter/infobox.asp?varenr=780044

PS: Grafikkortet på den bærbare er et ATI radeon 7500 mobility.
Avatar billede jokkejensen Novice
24. december 2005 - 15:02 #1
Avatar billede vialli09 Praktikant
24. december 2005 - 15:09 #2
Tror du selv jeg havde tænkt mig at gi' point for det? :D :D :D :D :D :D
Avatar billede mex5 Nybegynder
28. december 2005 - 13:01 #3
Kunne det måske have noget at gøre at den bærbare er indstillet til at sende signalet som NTSC (amerikansk TV standard) og ikke som PAL (Dansk TV standard). Jeg ved nemlig, fra en Super Video CD jeg engang lavede forkert, at NTSC afspiller i sort/hvid hvis det vises på et PAL fjernsyn.
Avatar billede vialli09 Praktikant
12. januar 2006 - 15:37 #4
Ingen løsning fundet