Avatar billede rocco_siffredi Nybegynder
23. december 2005 - 22:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MessageDlg problem

Min applikation udfører noget baggrundsarbejde med filer. Når dette er overstået vises en MessageDlg, som bekræfter at arbejdet er udført. Nogle gange ligger denne bag min applikation.

Er der nogen der ved hvad problemet kan være?

// Rocco
Avatar billede kroning Nybegynder
23. december 2005 - 23:25 #1
Prøv at køre en Application.ProcessMessages lige før du kalder MessageDlg
Avatar billede codewarrior Nybegynder
02. marts 2006 - 20:44 #2
Hvis ikke det hjælper, så opret en ny form og kald TForm.ShowModal - så bliver den vist foran din applikation
Avatar billede rocco_siffredi Nybegynder
06. september 2006 - 19:28 #3
Svar