Avatar billede nimkim Nybegynder
23. december 2005 - 22:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan man have 2 forskellige internet udbydere?

Hey alle.

Kan man have 2 forskellige internet udbydere?

Tak!
Avatar billede screem_brille Novice
23. december 2005 - 22:23 #1
ja men du får ikek den dobbelte hastighed (hvis du har 2 ens forbindelser), og du vil ikek kunne surfe fra den ene, den vil i langt de fleste tilfælde kun kunne benyttes til indkommende trafik (hvis vi snakker om en maskine med 2 netkort)
Avatar billede nimkim Nybegynder
23. december 2005 - 22:28 #2
Jamen jeg har heller ikke tænkt mig at fordoble hastigheden, kunne bare godt tænke mig 2 udbydere, kan man det?
Avatar billede screem_brille Novice
23. december 2005 - 22:32 #3
ja det kan man godt (med forbehold for ledigt kobber osv, men udover det er der ingen problemer i at have flere udbydere)
Avatar billede nimkim Nybegynder
23. december 2005 - 22:39 #4
Okay tak. lav lige et svar :)
Avatar billede screem_brille Novice
23. december 2005 - 22:40 #5
svar ;)
Avatar billede nimkim Nybegynder
23. december 2005 - 22:56 #6
hehe