Avatar billede cvsac Nybegynder
25. april 2001 - 09:02 Der er 9 kommentarer

beta test af side

jeg vil gerne have testet min side for eventuelle fejl (har selvfølgelig selv testet løs men er ikke sikker på jeg har været i alle hjørner af siden)

skriv hvis i møder på noget der er mærkligt eller hvis der er fejl skriv også gerne hvis i har nogle forbedringer/mangler ved siden

sidens adresse er :
http://www.easyfrag.dk
login og password er \"test\"
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2001 - 09:11 #1
Hmmm, i 1152x864 fylder menuen til højre det halve af skærmen...det fjerner ligesom fornuften i at have en stor skærm...
Avatar billede cvsac Nybegynder
25. april 2001 - 09:15 #2
ups .. glemte lige at sige at den SKAL ses i 1024*768 (alt andet ser for mærkligt ud (er igang med at lave en løsning til det))
Avatar billede speedy2000 Nybegynder
25. april 2001 - 09:17 #3
Generelt en ret flot side... i Netscape er Login og Password boksene dog lidt store, men i MSIE er de som de skal være.

Ellers mødte jeg ikke nogle problemer, dog er det lidt svært at se om Rating af billederne virker :) den tæller ihvertfald ikke op eller ned når man rater, men det er jo ikke ensbetydende med at der er en fejl... men det er en god idé at være sikker på at det virker :)

Ellers fandt jeg ikke nogle problemer... det er en helt vildt fed top du har på siden... og Sildene er heller ikke værst ;o)
Avatar billede cvsac Nybegynder
25. april 2001 - 09:20 #4
det med vores rating system er at den ikke opdatere siden men bare går tilbage (pisse irreterende men arbejder dog på det)

desuden er der ca 100 ratings på hvert billede om dagen såååå
Avatar billede kasper Nybegynder
25. april 2001 - 15:15 #5
Hvis du laver et lille trick, med en cookie, når man rater, så slipper man for at se ratingen igen og igen ( sådan som det er nu, ser det ud til at man kan rate igen og igen og igen og igen, det er vel ikke meningen, én bruger - én mening, sådan plejer det da og være!)

og ja proportionerene ser lidt mærkelige ud når man ser den på en stor skærm (ikke en storskærm, meeeen...)
Avatar billede krn Nybegynder
26. april 2001 - 20:29 #6
Har du ikke oprettet dette spørgsmål op til flere gange ?
Avatar billede krn Nybegynder
26. april 2001 - 20:31 #7
Du ved godt du er oppe imod ekspertens regler ikås ?
Avatar billede bartesque Nybegynder
26. april 2001 - 20:31 #8
Ikke så fedt  at den SKAL ses i en sådan opl hvad med folk som ikke kan køre højere og hvad med folk som ikke vil køre så lavt?
Avatar billede krn Nybegynder
26. april 2001 - 20:32 #9
Jeg har ikke fundet nogle fejl!