Avatar billede tjuhejhvordetgaar Nybegynder
23. december 2005 - 10:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

USB-enhed blev ikke genkendt!

Igår aftes opstod pludselig det problem, at når jeg koblede mit digitale kamera til en af mine USB-porte, så fremkom beskeden 'usb-enhed blev ikke genkendt'.

Så prøvede jeg med min eksterne harddisk, og nøjagtig den samme meddelelse kom frem.

Da jeg satte dem til på min anden maskine, så var der intet problem, dvs. de virkede, som de altid har gjort.

Det er ikke nye enheder og de har virket upåklageligt på maskinen indtil igår aftes.

Jeg har forsøgt at fjerne USB-enhederne i 'Enhedshåndtering', men det hjalp ikke.

Er der nogen der har en ide om, hvad jeg kan forsøge mig med?

Det skal lige siges, at mit tastatur og mus også kører USB, og de kører fint på de samme USB-porte!

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2005 - 16:04 #1
Har du prøvet med nogle nye drivere?
Avatar billede tjuhejhvordetgaar Nybegynder
25. december 2005 - 09:15 #2
Det bør ikke være driverne, for når jeg prøver at opdatere dem, så får jeg af vide, at der ikke er nogle der er nyere, end dem jeg har.
Avatar billede tjuhejhvordetgaar Nybegynder
27. december 2005 - 18:50 #3
lukker denne,  da der tilsyneladende ikke er andre forslag.