Avatar billede darkside Nybegynder
25. april 2001 - 06:09 Der er 261 kommentarer og
5 løsninger

Eksperten.dk Fest

Heey all, jeg ville lige høre om der skulle være nogen der er med på ideen om at holde en fest for ekspertens brugere?

/DarkSide
Avatar billede tupsy Nybegynder
25. april 2001 - 06:16 #1
Ja da...
Emnet har været oppe før, men er aldrig rigtigt blevet til noget...

Tupsy!!
Avatar billede darkside Nybegynder
25. april 2001 - 07:30 #2
Hm så er det vel også på tide at få gjort noget af det? ;-)

/DarkSide
Avatar billede demaweb Nybegynder
25. april 2001 - 07:34 #3
Det lyder meget fint. HVordan skal sådan noget foregå?
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
25. april 2001 - 07:51 #4
Det kunne sgu da være sjovt at møde nogle af dem som man snakker emd herinde. jeg har tit selv overvejet det, men har aldrig gjort noget ud af det.

Det kunne være sjovt, men hvor skulle det være, hvem skulle arrengere osv osv.
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
25. april 2001 - 08:29 #5
FED FED FED
ide!
Avatar billede microtec Nybegynder
25. april 2001 - 08:38 #6
Sådan er rigtig \"nørd-fest\" med chips, Cola og pizza?

Nej, der er alt for få piger på Eksperten :o)
Avatar billede zycho Nybegynder
25. april 2001 - 08:41 #7
Ideen er meget fed, men ekspertens brugere strækket sig helt fra Jylland Til Sjælland, og så er det svært for alle at møde op....
Avatar billede abcaltkanske Nybegynder
25. april 2001 - 08:45 #8
Der er vist også et par fra norge - nute snakker da i hvert tilfælde norsk...
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
25. april 2001 - 08:48 #9
I har nok ret det blir\' en kæmpe NØRD fest!!!
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
25. april 2001 - 09:00 #10
Det kunne faktsisk være ret fedt at holde sådan en nørd fest. Men der er godt nok for få piger herinde.
Avatar billede matias Nybegynder
25. april 2001 - 09:21 #11
der er ALT for få piger her på eksperten til at gøre det interessant nok.....
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. april 2001 - 09:37 #12
Had er det dog for en indstilling - Der er alt for få piger...

Skal vi alligevel ikke sidde og snakke computerting?? De piger der vil være med skal være velkomne, men det er vel ikke ment som en scoreidé??
Avatar billede darkside Nybegynder
25. april 2001 - 09:51 #13
Hm jeg kunne forstille mig at leje et eller andet, måske et stort party telt...nogen der har nogen gode ideer til hvordan man kan klare det?

/DarkSide
Avatar billede webmasterdk Praktikant
25. april 2001 - 09:54 #14
Jeg kunne da godt spendere pladsen, hvis der var nogen der havde et meget stort fest telt!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. april 2001 - 09:56 #15
Nu ved jeg ikke hvad i forestiller jer? Hvor bor i henne af? Jeg bor i København...

Anyway, hvis det nu koster 50,- bobs at komme til eksperten.dk fets må der også være råd til et telt. Størrelsen afhænger også af hvor mange interesserede vi kan finde...
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
25. april 2001 - 09:56 #16
Hvor mange kunne man evt regne med der ville komme - der er vel kun ca. 10000 alvorlige brugere på eksperten som ville overveje det og ca. 50000 ville sige fra når du så hvor langt væk de skulle.

jeg ved det ikke helt.

Der er da også piger på eksperten som er lidt nørder, hvad med trine og trille (hvis det er det hun hedder). Trine er godt nok mere til design, men jeg har da mødt et par piger hist og her.
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
25. april 2001 - 09:57 #17
Jeg er fra Horsens
Avatar billede microtec Nybegynder
25. april 2001 - 10:07 #18
Jeg vil há den første sving-om med Trine Misskat :o)

Gidder da ikke sidde og snakke \"nørd-snak\" til en fest. Så kan man jo lige så godt blive ved skærmen og Eksperten.dk *s*
Avatar billede darkside Nybegynder
25. april 2001 - 10:13 #19
Det bedste man kan gøre hvis det skal blive til alvor er vel at samle en gruppe der så skal stå for planlægning + alt det løse...det ville måske være en ide eller?

/DarkSide
Avatar billede staz Nybegynder
25. april 2001 - 10:14 #20
Jeg vil vædde med det kunne blive stort, men der er alt for mange problemere i forhold til bruger rindt omkring i landet, for lidt piger osv. Jeg vil ihvertfald ikke sidde og nørde en lørdag aften.

---- Staz ----
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. april 2001 - 10:14 #21
Jeg tror du/I får svært ved at samle folk til FÆÆÆÆÆST. Næ, at samle folk til noget kombineret ASP/PHP-chat og Bajer er nok noget nemmere. Personligt er jeg ligeglad jeg kommer og drikker mig lam ligegyldigt hvad.... *ggg* - Det var mere sårn for andres skyld.
Avatar billede darkside Nybegynder
25. april 2001 - 10:16 #22
Problemer er til for at blive løst :)

/DarkSide
Avatar billede darkside Nybegynder
25. april 2001 - 10:18 #23
Jeg mener at tingende skal prøves inden man opgiver..!

/DarkSide
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. april 2001 - 10:20 #24
Ja da. Jeg mener også at vi skal lave en megafest, men hvordan samler vi folk??
Avatar billede microtec Nybegynder
25. april 2001 - 10:21 #25
nikolajdu >> Bajer!!!!
Jeg trode det var chips, Cola og pizza til sådan en \"nørd-fest\".

Personlig vil jeg nu også heller hælde øl ned sammen med dig, men der skal nu også være nogen piger at give et lille klem :o)

Avatar billede darkside Nybegynder
25. april 2001 - 10:23 #26
Jeg kan ikke tro at det bliver et problem at samle folk, men det første der skal gøres for at trække sådan en fest er at samle nogen mennesker der skal stå bagved det hele, der skal evt også sponsorer til..

/DarkSide
Avatar billede microtec Nybegynder
25. april 2001 - 10:24 #27
Da jeg læste var vi så naive at inviterer dem fra Sygepleje-skolen hver gang vi skulle holde fest ;o)

Af en eller anden grund skete det aldrig at der dukkede en sød lille sygeplejeske op til vores fester. Mon vi var for \"nørdede\"?????
Avatar billede webmasterdk Praktikant
25. april 2001 - 10:26 #28
man kunne måske udforme det som et netparty!
Avatar billede darkside Nybegynder
25. april 2001 - 10:28 #29
webmasterdk>>Måske.!

/DarkSide - der er smuttet for nu, arbejdet kalder :)
Avatar billede zycho Nybegynder
25. april 2001 - 10:30 #30
Jeg synes der er lidt delte meninger eller hva??

Nogle har lyst til at det skal udformes som et netparty, mens andre vil have en rigtig fest.

Skal vi ikke lige have dette på det rene??
Avatar billede webmasterdk Praktikant
25. april 2001 - 10:32 #31
hvad med en blanding af begge?
Avatar billede darkside Nybegynder
25. april 2001 - 10:33 #32
Som sagt, der skal nok dannes en gruppe af mennesker.
Jeg holder da helt klart på at det skal være en rigtig fest, med DJ og øl i stride strømme :)

/DarkSide - Der kommer alt for sent på arbejde.!
Avatar billede webmasterdk Praktikant
25. april 2001 - 10:37 #33
Dj, tror jeg sq ikke er nødvendigt! hvor mange her har deres egne mp3\'er? :)
Avatar billede zycho Nybegynder
25. april 2001 - 10:39 #34
darkside >> Men der er jo ikke nok piger til en fest!! Jeg stemmer også for fest, men det er da lidt steneren at møde til en fest hvor 99% af os er fyre.

Avatar billede zycho Nybegynder
25. april 2001 - 10:42 #35
webmaster >> her :-)
Avatar billede master_nemo Nybegynder
25. april 2001 - 10:42 #36
Hmmm...lyder som en god idee, men det burde nu være noget \"tylle øl\" og ikke \"nørde fest\", da jeg tror der er for mange på xperten der ikke finder det fedt at lave en hel aften.............men anyway...jeg er fris ligegyldig hvad!

/MN
Avatar billede webmasterdk Praktikant
25. april 2001 - 10:44 #37
altså lad so se, der misskat, annikadk,elisabeth, er der flere?? det er dem fra fotx.net!
Avatar billede master_nemo Nybegynder
25. april 2001 - 10:46 #38
Man kunne jo oxo lave en blanding....et kæmpe anlæg, masse putere....og uanede mængder øl ...?....lyder nu fint i mine øre :o)....så kan man jo lave noget med tilmelding i først omgang og se hvor mange der kan komme..evt. lave en HP til det....JA! :o)

/MN
Avatar billede techno_dk Nybegynder
25. april 2001 - 10:47 #39
Svedigt svedigt.... Jeg synes jeg skal stå for musikken :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. april 2001 - 10:48 #40
rebse, ahj, goet. Jo der er masser. De kommer bare ikke i jeres kategorier... *ggg*
Avatar billede webmasterdk Praktikant
25. april 2001 - 10:51 #41
jeg kan som sagt levere pladsen til det! skal bare lige have overtalt de gamle til at slagte de skide får! :)
Avatar billede 7th Praktikant
25. april 2001 - 10:51 #42
INGEN techno musik !!! Så kommer jeg ikke **GG**
Avatar billede master_nemo Nybegynder
25. april 2001 - 10:51 #43
jeg vil godt stå for siden....tilmelding...hvis det sqlle være...?... :o)

/MN
Avatar billede techno_dk Nybegynder
25. april 2001 - 10:52 #44
Hvis det er nørde fest så skal vi sgu\' have TDC til at sponsorer en 1Gbits bredbånds linje    ...der må sku\' da være nogen her der kender nogen som kender nogen osv.
Avatar billede techno_dk Nybegynder
25. april 2001 - 10:54 #45
--> 7th    ...selvfølgelig skal vi have techno musik, 2000 watts højtalere så jeg kan blæse din hjerne ud *GGG*
Avatar billede webmasterdk Praktikant
25. april 2001 - 10:55 #46
tecno_dk >> så kan det sgu ikke være hos mig, jeg har ikke engang fastnets telefon! eneboende student ude på bøhhh landet! :)
Avatar billede 7th Praktikant
25. april 2001 - 10:56 #47
Jubii...jeg glæder mig allerede...
Avatar billede master_nemo Nybegynder
25. april 2001 - 10:57 #48
*GG...hvor er det så??...Jylland??...for så kan jeg sq ikke...........der må da være noget der kan få sponsoreret nået\'!

/MN
Avatar billede techno_dk Nybegynder
25. april 2001 - 10:57 #49
øv øv øv, skal vi så tage mobilos med, eller så slemt er det måske heller ikke :)
Avatar billede techno_dk Nybegynder
25. april 2001 - 10:59 #50
der er måske heller ikke noget GSM net der ude på bøøhlandet *G*
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
25. april 2001 - 11:00 #51
Techno er jo ikke fedt - det er da helt sikkert at der kun kommer nørder hvis der bliver techno musik. min holdning:

Hold Techno på diskoteker - der kan jeg lade være med at gå ind og så behøver jeg ikke høre på det.
Avatar billede 7th Praktikant
25. april 2001 - 11:02 #52
Er helt enig med MD
Avatar billede webmasterdk Praktikant
25. april 2001 - 11:02 #53
jo der er, altså så længe du kører på tdc er der indenfor, hvis du kører sono skal du udenfor for at snakke! :)
Avatar billede techno_dk Nybegynder
25. april 2001 - 11:04 #54
-->morten_dyrekilde: ja ja    ...meeen jeg går fuldstendig banjo hvis det er nederen pop musik eller sådanne noget!
Avatar billede techno_dk Nybegynder
25. april 2001 - 11:07 #55
-->webmasterdk: der ikke mange muligheder hva\'. Meeen så kan men jo ikke køre på polle net :(
Avatar billede webmasterdk Praktikant
25. april 2001 - 11:09 #56
nej det er skod, det har jeg allerede, jeg skal skifte til WOL
Avatar billede tkirk Nybegynder
25. april 2001 - 11:13 #57
Jeg er med på idéen! Kunne være kanon-sjovt at få en sådan fest :)
Avatar billede microtec Nybegynder
25. april 2001 - 11:13 #58
Er der ikke ved at løbe lidt af sporret allerede?

Hvad har jeres musiksmag og forskellige tele-udbyddere med en fest at gører?
Avatar billede webmasterdk Praktikant
25. april 2001 - 11:15 #59
ok, hvad med at der bliver lavet et fest udvalg, vi kunne jo starte med at spørge, hvem har prøvet det før?
Avatar billede webmasterdk Praktikant
25. april 2001 - 11:40 #60
gik i døde eller hvad?????????
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. april 2001 - 11:42 #61
Jeg er ikke død, men går snart. Count me in.
Avatar billede staz Nybegynder
25. april 2001 - 13:26 #62
Her er det så jeg bryder ind og råber op omkring morten_dyrekildes holdning til techno musik... Men man er jo et pænt menneske så jeg sidder og råber af min klassemammerat i stedet.

---- Staz ----
Avatar billede fcs Novice
25. april 2001 - 13:28 #63
Staz>> Hvad er en mammerat???

Fed ide med en fest, men det kræver nok at der er en 10 stykker der lige sætter sig sammen og planlægger det hele. Jeg bor selv i Jylland, så jeg er jo nok ude af billedet, da festen sikkert bliver i Kbh., men jeg vil da meget gerne komme over og feste lidt med ;-)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
25. april 2001 - 14:27 #64
ok lille afstemmelse!
hvor er der mest stemning for at holde det?
Jylland?
Sjælland?
Jeg stemmer for jylland!
Avatar billede fcs Novice
25. april 2001 - 14:27 #65
Jylland!!
Avatar billede master_nemo Nybegynder
25. april 2001 - 14:28 #66
jeg er frisk!.....jeg er til lidt af hvert musik..så ja :o)....men jo flere jo bedre så bare meld jer til!

/MN
Avatar billede master_nemo Nybegynder
25. april 2001 - 14:30 #67
SJÆLLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AAARRRRGHHHH!!!...nooo ikke jutland! *GG*....1 stemme på sjælland fra mig :o)

/MN
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
25. april 2001 - 14:37 #68
Jylland... Så er jeg på.
Avatar billede vuffe Nybegynder
25. april 2001 - 14:40 #69
Sønderjylland!! (Jylland)

Men som fcs siger, vi skal faktisk have oprettet en site hvor vi kan planlægge og organisere det hele. Vi kunne jo også holde 2, en i jylland og en på sjælland.
Avatar billede microtec Nybegynder
25. april 2001 - 14:42 #70
Jylland
Avatar billede webmasterdk Praktikant
25. april 2001 - 14:51 #71
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
25. april 2001 - 14:53 #72
Tjaa, jeg kan godt sponsorere en hal til det :o)
Hvis det bliver aktuelt!
Avatar billede vuffe Nybegynder
25. april 2001 - 14:57 #73
Man kunne jo oprette en konto i banken hvor vi så kune indbetale et hvis beløb, som vi så holdte fest og købte bajere for.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
25. april 2001 - 15:01 #74
vuffe >> problemet er bare at hvem kan man stole på! de fleste af os kender os kun her på nettet!
Avatar billede techno_dk Nybegynder
25. april 2001 - 15:03 #75
Sjælland tak :)      ...helst i nærheden af københavn :)
Avatar billede techno_dk Nybegynder
25. april 2001 - 15:05 #76
ehhhm kunne man ikke bare sige at man selv tager øller eller hva\' man nu vil have med? eller noget i den stil, det der med bankkonto\'er er sku\' for besværligt.
Avatar billede vuffe Nybegynder
25. april 2001 - 15:07 #77
> techno_dk hvem vil ellers lægge ud med en masse penge.
webmasterdk> andreas admin.
Avatar billede vuffe Nybegynder
25. april 2001 - 15:08 #78
Jo jo bare tag en masse øller med, jeg tænkte mere på at der nok bliver en smule i overskud, som selvfølgelig skal drikkes op
Avatar billede webmasterdk Praktikant
25. april 2001 - 15:53 #79
har lige sendt følgende mail til eksperten:

Hejsa
Efter at have deltaget i en diskussion om hvorvidt der skulle holdes en fest for alle brugere (http://www.eksperten.dk/spm/67421), har jeg måttet erkende at det ikke er muligt at komme på en endegyldig løsning! jeg vil derfor foreslå at Eksperten\'s ledelse måske kunne finde på en løsning, såsom hvor det skulle holdes, hvem der skulle betale og hvor meget, etc etc.
Med venlig hilsen Jens Chr. Hansen / WebmasterDK

Til jer allesammen husk lige den her!
http://www.eksperten.dk/spm/63688
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
25. april 2001 - 16:04 #80
Hva med den?
Avatar billede webmasterdk Praktikant
25. april 2001 - 16:06 #81
læs spm!
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
25. april 2001 - 16:14 #82
hehe jeg kender det da, jeg er jo \"midpunkt\".
Men admin har njet svaret mig endnu
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. april 2001 - 16:43 #83
Mon ikke det ville være en bedre løsning at lave en eller 2 events i Jylland en på Fyn og én på Sjælland.

Det vil godt nok ikke samle os alle, men jeg vil næsten med garanti sige at flere ialt vil deltage...
Avatar billede webmasterdk Praktikant
25. april 2001 - 16:44 #84
tror jeg også!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. april 2001 - 16:45 #85
Og de rigtigt nørdede sender vi til Bornholm...
Avatar billede webmasterdk Praktikant
25. april 2001 - 16:47 #86
hvad skal de i sverige?? :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. april 2001 - 16:49 #87
Vi kan også bare alle aftale en dag at drikke os Online-stive. Så skal vi eddenmandeme få nogle fede diskussioner herinde og jeg skal fortælle jer nogle sandheder... *ggg*
Avatar billede fcs Novice
25. april 2001 - 16:50 #88
Nikolajdu> Den er jeg med på. Jeg har også et par ting jeg gerne vil af med hvis jeg bagefter kan undskylde mig med at jeg var fuld ;-)
Avatar billede zycho Nybegynder
25. april 2001 - 19:26 #89
stemmer for Sjælland (og som techno dk siger, helst i nærheden af KBH)

Avatar billede webmasterdk Praktikant
25. april 2001 - 20:37 #90
Her admins svar på min mail:

Jeg vil meget gerne vende tilbage til det, men p.t. er der virkelig travlt
med en del andet, så det må vente lidt !
Avatar billede lch Nybegynder
25. april 2001 - 20:41 #91
Hva\' er der galt med Jer drenge, kan I ikke bare danse sammen, det kan piger da godt..........lol
Lyder fedt med en fest.......i Jylland........
Avatar billede xenophobia Nybegynder
25. april 2001 - 20:48 #92
Hvis I gutter virkelig gerne vil have så\'n en fest, så ville jeg gerne (evt. sammen med en anden ASP-coder) lave en meningsmåler hvor man kunne gå ind og tilmelde sig som evt. interesseret, og så noget med hvor, hvornår, hvad der skulle være af ting, netværk, hal osv.

Jeg er ihvertfald interesseret, både i festen og at lave en \"poll-side\". (Har web-plads på brinkster.com)...Mit icq# står under min inpho...tror jeg!

¤x Xenophobia
Avatar billede atf_nova Nybegynder
25. april 2001 - 21:00 #93
ja i jylland tak !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sjovt ..for bare 3 måneder siden ville jeg havde sagt køvenhavnstrup...men der bor jeg jo ikke mere...
mig og min søster ( Ich) vil da gerne udbyde 10 danse til dem der er hurtigst...lol
Avatar billede lch Nybegynder
25. april 2001 - 21:02 #94
atf_nova->Hej igen søs.......Du kan da ikke danse med det knæ......hehehe.........og jeg er nok for gammel til at kunne holde til de her unge mænds tempo......lol
Avatar billede atf_nova Nybegynder
25. april 2001 - 21:05 #95
Ich-> mit knæ sgu nok ku holde til mindst 5 danse....ås selvom det sgu være techno..lol
og hva snakker du egentlig om..du er IKKE for gammel...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  =)
Avatar billede okay Nybegynder
25. april 2001 - 21:05 #96
ja lave det her i Århus :)
Avatar billede lch Nybegynder
25. april 2001 - 21:08 #97
atf_nova->Okay, så tager jeg de 5 andre.....Vent du bare til du når min alder.....Kan du huske turen op af trapperne til kantinen på handelsskolen....pyha
Avatar billede atf_nova Nybegynder
25. april 2001 - 21:09 #98
okay okay
Avatar billede atf_nova Nybegynder
25. april 2001 - 21:11 #99
Ich-> ja føj for en fis... =P .. hmm nu ved jeg hvorfor der hang iltmasker oppe på sidste repo...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. april 2001 - 21:12 #100
Damn tøzer. Hvorfor vidste jeg bare et eller andet sted at i ikke var færdige med at genere uskyldige mennesker...

Helt ørli halbal i Århus... Nåja hvorfor ikke så...
Avatar billede atf_nova Nybegynder
25. april 2001 - 21:15 #101
nikohaj->  hehehe
Avatar billede lch Nybegynder
25. april 2001 - 21:16 #102
nikolajdu->Hva\' mener du dog......skulle du forresten ikke se fodbold?
Avatar billede lch Nybegynder
25. april 2001 - 21:20 #103
nikolajdu->Sådan en fest kunne være fedt........ville da gerne se hvordan du ser ud med munden lukket........lol
Afstanden kan vel være ligegyldigt, Danmark er sgu\' da et lille land!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. april 2001 - 21:20 #104
Kampen er da slut, men det opdager sådan nogle høns som jer jo ikke. *gggg* ho ho, så sjov jeg er.
Avatar billede lch Nybegynder
25. april 2001 - 21:23 #105
nikolajdu->Nu blev jeg godt nok fornærmet...tihi Næ, helt ærligt, jeg voksede op med fodbold og har fået nok.....giv dog de stakkels mænd nogen flere bolde.....se, det kunne være sjovt at kigge på....:-)
Avatar billede atf_nova Nybegynder
25. april 2001 - 21:24 #106
nikohaj-> ja du kommer med sådan nogle goe lårklaskere...hohohho...host  =P
Avatar billede lch Nybegynder
25. april 2001 - 21:26 #107
atf_nova->Så ikke din sidste kommentar om iltmaskerne! Slog du en fis....min lugtesans er ikke hvad den har været.....jeg hentydede mere til kondien...hehe
Avatar billede atf_nova Nybegynder
25. april 2001 - 21:27 #108
Ich-> jaaahhhh flere bolde flere tacklinger..jaahhh!!!!!!!!!!!!!!!  =) *hopper op og ned af iver*
(fodbold = voldeligt sex på en tilsnottet græsplæne)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. april 2001 - 21:29 #109
Ich - JEg synes du skal starte med at styre sæbeboblerne i opvaskebaljen.... ha ha ha

Alf_ko_eller_va´  - Yup jeg er berygtet for min gode stil.
Avatar billede atf_nova Nybegynder
25. april 2001 - 21:29 #110
Ich-> ja hørte du ikke det...jeg slog en ordenli\' havnearbejderfis.... >=P
Avatar billede lch Nybegynder
25. april 2001 - 21:29 #111
atf_nova->Kunne ikke ha\' sagt det bedre selv....
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. april 2001 - 21:31 #112
Ni gider jeg heller ikke pjatte mere med jer. Nu vil je hoppe i kassen så endnu en nat ikke ryger på nørdede if-then sætninger..
Avatar billede lch Nybegynder
25. april 2001 - 21:32 #113
nikokedelig->Kan du sove godt!!!
Avatar billede atf_nova Nybegynder
25. april 2001 - 21:33 #114
nikohaj-> mit navn er ATF_NOVA  ikk noget med en ko...din gris..hehe
Avatar billede lch Nybegynder
25. april 2001 - 21:36 #115
atf_nova->For vores vedkommende er det på en måde vel ligegyldigt om festen bliver i jylland eller på sjælland, vi kan jo bare kombinere en tur til sjælland med et familiebesøg.
Avatar billede red_eagle Nybegynder
25. april 2001 - 21:38 #116
er det ikke ved at løbe lidt af sporet.....familiebesøg *lol*
Avatar billede atf_nova Nybegynder
25. april 2001 - 21:39 #117
Ich-> ja seføli.. =)  hvis jeg kunne tage helt til californien for at feste en aften med mine ATF-venner ..så kan jeg vel også tage til sjælland =)
Avatar billede sukos Juniormester
25. april 2001 - 21:41 #118
Hvad med et stort skilt, hvorpå der (med en svagt rødlig baggrund) står eksperten.dk, sat op i fælledparken 1.maj ?
Så er der jo èt samlingspunkt til en start?
Holder de 1. maj i jy\'and?
Avatar billede xenophobia Nybegynder
25. april 2001 - 21:41 #119
Men der er altså ingen \"rigtig\" interesse for det? Alle vil gerne, men der er nok ingen der gider/kan arrangere det...Og hvor skulle det være - vi er jo fra overalt i Danmark!

¤x Xenophobia
Avatar billede lch Nybegynder
25. april 2001 - 21:45 #120
xenophobia->Ville ellers gerne være med til at arrangere det, men kan godt se problematikken med økonomien. Overnatning m.v. Det er jo mange mennesker vi snakker om.
Avatar billede xenophobia Nybegynder
25. april 2001 - 21:52 #121
Som sagt vill jeg godt lave en \"afstemningsside\" som kan give et overblik hvad vi egentlig vil, men jeg tror bare resultaterne bliver så forskellige at festen ikke bliver til noget. Og de problemer vi vil møde er nok dem som Ich skriver.
Nu skal I ikke tolke det her som om jeg ikke vil med hvis det bliver til noget! - for jeg mener det kunne være x-3mt fedt! - men det eneste jeg kan hjælpe med er jo bare en homie, og sådan vil det nok være hos de fleste. Så hvis det skulle blive til noget så skulle det arrangeres af Eksperten.dk...
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
25. april 2001 - 21:54 #122
Det lyder da overfedt, med sådan et natparty/techno fest eller hvad det nu bliver til...

Jeg stemmer for Sjælland, nærmere betegnet Ringsted-sorø-roskilde området...

- Rasmus
25. april 2001 - 21:57 #123
Okay, men i tæsker mig ikke på grund af mit lange navn...vel?
Avatar billede xenophobia Nybegynder
25. april 2001 - 21:58 #124
Jeg kan ikke love noget :)

¤x Xenophobia
Avatar billede tupsy Nybegynder
25. april 2001 - 21:59 #125
En ekstra stemme på Jylland fra mig...

Og skal vi have en stripper eller noget på programmet, er jeg da villig til at hjælpe med at finde en........ (Webmaster på www.dd-sound.dk)

Tupsy!!
Avatar billede lch Nybegynder
25. april 2001 - 21:59 #126
xenophobia->Kunne ellers godt tænke mig at prøve at undersøge hvad muligheder der er, men for at udregne en pris pr. hoved (for det kommer vi ikke udenom)er jeg nødt til at vi om det er 100 eller 500 personer vi snakker om. M.h.t. at eksperten.dk skal stå for det, så har de fyre så travlt at det skal vi nok ikke regne med at de har tid til.
25. april 2001 - 22:01 #127
der er ca. 22.000 profiler på eksperten... hvis admin sender en automail til alle om festen...så tror jeg der kommer flere en 100-500
Avatar billede lch Nybegynder
25. april 2001 - 22:01 #128
insainthe...osv->Gider ikke tæske dig...men guuuuud hvor er det irriterende med det navn.....lol
Avatar billede xenophobia Nybegynder
25. april 2001 - 22:03 #129
Jeg vil godt melde mig frivilligt til hjælper/en af arrangørerne...men jeg er kun ca. 21-22 stykker...host....host...men jeg tager min tvilligebror med på 15...hrøm! Skulle vi samle et udvalg eller er det her kun drømmeideeer?
Og Tupsy --> Du er på sporet af noget :)

¤x Xenophobia
Avatar billede lch Nybegynder
25. april 2001 - 22:04 #130
Jeg ved godt der er mange profiler, det var heller ikke fordi jeg mente at der kun kom en håndfuld.
Avatar billede xenophobia Nybegynder
25. april 2001 - 22:06 #131
Er det et projekt der er værd at lave en side om...med nyhedsbrev, tilmedling osv.? Ekpertersfest.dk? Man skulle også kunne \"poll\'e\" altså stemme om \'puterene skulle med osv.!

¤x Xenophobia
Avatar billede lch Nybegynder
25. april 2001 - 22:10 #132
Hvis ikke en eller anden laver sådan en side, vil vi jo aldrig finde ud af hvor mange der mener alvor med den fest.
Avatar billede xenophobia Nybegynder
25. april 2001 - 22:11 #133
Exactly....
Avatar billede atf_nova Nybegynder
25. april 2001 - 22:15 #134
tupsy-> min søster ( Ich ) stiller frivilligt op...rofl
Avatar billede xenophobia Nybegynder
25. april 2001 - 22:18 #135
Er der en webdesigner/ASP-coder som vil gå sammen med mig at skabe lidt PR? (frivilligt)
Men jeg hopper sq i seng nu (Physick prøve i morgen) Så tænk over det G\'nat!

¤x Xenophobia
Avatar billede goldwings Nybegynder
25. april 2001 - 22:19 #136
drenge - jeg er en Sheila - jeg vil grumme gerne feste med \"jer\" - nix-scor - som udgangspunkt - det ku\' da vare fedt (?) (undskyld årgang \'55 ) at møde jer/de/dem vi har haft divergenser med - og uanset nørdsnak, så\'n noget plejer at dø ud til fordel for hvad andet interessant ---------

fadøl-anlæg - gill-lam - sommer - her??????

Gold Wings  wifter en enkelt
Avatar billede lch Nybegynder
25. april 2001 - 22:24 #137
atf_nova->Stakkels fyre.....de har da set nok elendighed....lol
Avatar billede goldwings Nybegynder
25. april 2001 - 22:27 #138
indbetal xxx kr på konto xx mød op dato xx på adresse xx ....

hvor svært kan det være ???

De, dewr melder til, betaler og kommer - VI skal sgu\' nok få det xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

eller ????

GW undrer sig
Avatar billede lch Nybegynder
25. april 2001 - 22:33 #139
goldwings->Som insainthe..... nævnte tidligere så er der ca. 22.000 profiler herinde. Har lige snakket med parazite på icq om dette her og selv om kun halvdelen skulle være interesserede, så er det f... mange mennesker vi snakker om. Hvor vil du finde et sted der kan have bare 10.000 f.eks.
Men jeg vil gerne at vi arbejder videre med idéen.
Avatar billede goldwings Nybegynder
25. april 2001 - 22:41 #140
10.000 individer det svarer vel til ca. 0,5 m2 pr. person - lidt ligesom burhøns - hvad er egentlig forskellen ... nå, men jeg har 15.000m2 fri plads/græs - hvis vi jager fårene ind i stalden ... hmmmm
så mon ikke der skulle kunne være plads nok - udendørs dog!

HVIS vi nu var SÅ usansynligt \"heldige\" at alle 22.000 tilmeldte sig - Så forudser jeg et problem - men ærlig talt, så er jeg af den opfattelse at formodentlig 1/10 (måske vel højt) er interesserede - og heeraf nok 1/4  - så tror \"vi\" ikke at med lidt hiv og sving - og især forhåndstilmelding - og - betaling aslt kan klares med en ekspeert??

Gold Wingen der stadig gerne vil FESTE

Avatar billede fcs Novice
25. april 2001 - 22:43 #141
Jeg tror ikke at der kommer mere end MAKS. 500 (ekstremt højt sat i mine øjne
Avatar billede webmasterdk Praktikant
25. april 2001 - 22:46 #142
hvis det bliver aktuelt kommer der højst 1000 personer!
Avatar billede goldwings Nybegynder
25. april 2001 - 22:46 #143
OG - ?

PARTYYYYYYYYYYYYYYYY
Avatar billede atf_nova Nybegynder
25. april 2001 - 22:47 #144
eller så må vi bare finde et sted ..finde ud af hvor mange peeps der kan være der ..og så sætte en limit på antal gæster/ tilmeldinger... så må folk bare være hurtige på aftrækkeren... dem der arrangerer dette skal også tildeles at kunne bestemme hvor og hvornår... hvis vi først skal vente på at samtlige har stemt...( hvilket sikkert bare ender i sushigullash og popcornmos) så skal vi sikkert vente ri\'ti\'  ri\'ti\' lang tid...dem der melder sig til at gøre det store arbejde at arrangere dette..ja- de bestemmer..så må DE stemme om tid og sted...lav en side der fortæller om ideen - og lav så en tilmeldingsliste for dem der vil være med til at ARRANGERE det hele... 10 , 20 eller 30 stykker..hvad ved jeg... men jeg vil mene at jo færre mennesker der er med til at sætte det op..jo nemmere er det at kommunikere..  arrangørerne kan jo så stå for diverse punkter og hermed også bruge eksperten- stedet her- til at efterlyse hvad der nu er brug for...hvis der virkelig ER over 22000 profiler herinde ..så må der sq ås være en temmelig stor mulighed for at finde en der kender en der har \"STEDET\" vi kan være ...
nåh just a thought from me
nova out
Avatar billede goldwings Nybegynder
25. april 2001 - 22:48 #145
peeps?
Avatar billede webmasterdk Praktikant
25. april 2001 - 22:50 #146
det skulle nok indeles til de forskellige regioner, sønderjylland, sjælland og fyn!
Avatar billede goldwings Nybegynder
25. april 2001 - 22:52 #147
OK - Nova In - I\'ve got the place ----------
place_ midt mellem Roskilde / Holbæk , særdeles centralt for toget ... mark stor nok til en mindre - mindre!!!! festival!!

Lokal slagter der er ekspert i grill-lam/gris/ko

Hvad skal JEG lave???

Come on boyz!!!

you know who
Avatar billede lch Nybegynder
25. april 2001 - 22:53 #148
goldwings->Hvor der er vilje er der en vej.....Det er også derfor vi må være nogen stykker som starter op med det her på et lidt mere seriøst plan. xenophobia snakker om at lave en side med tilmelding, poll m.v. og jeg tror ikke på at vi kan gøre noget som helst før det bliver gjort. Vi er nødt til at have nogen tal at gå ud i fra.
En openair fest kunne være hyggelig, såfremt vi kunne bestille vejret til dagen!
Avatar billede atf_nova Nybegynder
25. april 2001 - 22:53 #149
goldwings->  peeps = people = folk
Avatar billede atf_nova Nybegynder
25. april 2001 - 22:55 #150
goldwings-> det er bare cool... har du evt. også en lade..jeg mener tørvejr?
Nova outty
Avatar billede atf_nova Nybegynder
25. april 2001 - 22:56 #151
hvad med en deromkring-dato..jeg vil foreslå slutningen af august...
Avatar billede goldwings Nybegynder
25. april 2001 - 22:58 #152
læste lige den sidte meningsudveksling ...
Undskyld drenge - HK hvor er I en flok tøser....

Lev livet - take a chance
I har kurret sammen alle over gud véd hvor lang tid - og når der så er een der kaster et tilbud ud om personligt møde så strømmer der \"GAMLEKÆLLINGER# ud af alle hørerørene ...\'voddend\'di\'vodd\'dat bla\'bla\'bla

GET REAL
go gewt it - PAARTY
wings\'whisper

Avatar billede atf_nova Nybegynder
25. april 2001 - 23:00 #153
Ich-> ok vi behøver nok en meningsmåling omkring dette først ..men jeg tror 99% herinde vil syns det er en \"fed ide\" men vil 99% dukke op?..næh vel.. jeg tror max 1000 til 1500 vil være ri\'ti\' ri\'ti\' interesserede når det kommer til stykket...
Avatar billede goldwings Nybegynder
25. april 2001 - 23:02 #154
Tørvejr - Yep - mn så må vi mænge os med hønsene - jeg har 600m2 stald/lade - og lur mig om ikke, hvis det blev regn og storm om vi ikke kunne KNUUUGE os sammen inde i \"privaten\" / hos ptterne eller under en lejet party-telt

Gold Wings ...... Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Avatar billede lch Nybegynder
25. april 2001 - 23:03 #155
Jeg tror også mest på de tal som fcs og webmasterdk kommer med.

goldwings->findes der ikke en campingplads eller to i nærheden?

webmasterdk->Hvor blev nordjylland af???? Må jeg ikke komme med...lol
Avatar billede atf_nova Nybegynder
25. april 2001 - 23:04 #156
goldwings-> \'flok tøser\' ?... ?? ....det var vist ikk ment som nogen kompliment...  jeg er en tøs and so r my sister Ich . ..
men lidt voddendit og voddendat skal der jo siges..ellers kommer vi ikk nogen vejne..
nova out
Avatar billede lch Nybegynder
25. april 2001 - 23:05 #157
atf_nova->Du har helt ret.......
Avatar billede goldwings Nybegynder
25. april 2001 - 23:11 #158
Nåååå - det her kan tage en del tid ...
Jeg vil i løbeet af næste uge sætte en tilemlding op - hvorfor ævle mer en højst nødvendigt?

om ikke andet så vil jeg lave en EKSPERT GOLD WINGS FEST ...

ooog, kære venner, så kommer vi til MIT problem: Lva mig et perl/java/script - eller hvad pokker I  Kalder det som jeg kan sætte op so tilmelding . incl. betaling .... spøtg goldwings@papillon.dk

when the going gets tough then - the tough get going - and so do Gold Wing
WELCOME at the first Ekspert membership meeting
Cheers
Pia Johansen
Avatar billede atf_nova Nybegynder
25. april 2001 - 23:14 #159
GOLDWINGS->  EKSPERT GOLD WINGS FEST?????????
DET VAR DA DARKSIDES IDE!!!!!!!!!!!!
Avatar billede goldwings Nybegynder
25. april 2001 - 23:18 #160
aft nova - \"flok tøser\" nix ingen kompliment - blot en kommentar-- i min terminologi er \"tøs\" et væsen, der ikke tør.
ich > der er en ganske udmærket hyt-otel ca. 2 km herfra -- ca. 500kr overnat 4personer.

Gold Wings gloving more
Avatar billede goldwings Nybegynder
25. april 2001 - 23:20 #161
aatf nova - hvad er dit problem?
Hvis det her skal gå påHVEM der først har fundeet på ideen - så skænkeeer jeg da gerne dig æren -..
Avatar billede lch Nybegynder
25. april 2001 - 23:21 #162
goldwings->xenophobia har sagt at han gerne vil lave siden sammen med én, så hold lige hesten indtil han kan være med i debatten igen. Vi behøver jo heller ikke at lave en mase dobbeltarbejde. Jeg kender ikke selv til ASP ellers havde jeg gerne ville være med til at lave siden, men vil gerne hjælpe til på anden måde.

mvh Liz Hansen
Avatar billede parazite Nybegynder
25. april 2001 - 23:25 #163
Blander mig lige lidt her. lch misforstod vist lidt - mener personligt at der er højst 10.000 aktive profiler på eksperten, og 500 som fcs siger er da også mit absolutte max. Folk gider ikke rejse/betale/melde sig til/kan ikke osv.

Om vi så skal slå 1700 telte op i en baghave, eller besætte en hal, så skal jeg zq nok være der - det ku da være for spas! ;)

Nikolaj : Vi skal også finde ud af noget med maj, Snowball, Nil.dk og de andre fætre. :)
Avatar billede parazite Nybegynder
25. april 2001 - 23:29 #164
Og så lige en kommentar til insaneinthebrain2000killerjoeyoungkiller!, personen med det længste og mest provokerende brugernavn ever!

Jo, gu fanden tæsker jeg dig! Med en selvdød ko, din halvabe!
Avatar billede lch Nybegynder
25. april 2001 - 23:31 #165
parazite->Beklager, havde lige gang i flere ting på én gang. Men som jeg sagde senere hen så vil jeg også satse mere på 500. Hvis der bliver lavet en poll som xenophobia var inde på, så vil en openairfest f.eks. ikke være aktuel hvis man vil have puteren med.
Avatar billede atf_nova Nybegynder
25. april 2001 - 23:31 #166
goldwings-> jeg bitcher sq ikk på mine egne vejne...jeg syns bare vi skal holde os til at det er en fest i Ekspertens navn..og ikke den der nu lige laver sitet... forstå mig nu for fa_ _ _ _
Avatar billede lch Nybegynder
25. april 2001 - 23:33 #167
På den anden side, så er meningen med en fest vel ikke at vi skal sidde over computeren. Var det ikke mere for hyggeligt samvær?
Avatar billede goldwings Nybegynder
25. april 2001 - 23:35 #168
sjovt, at tilsyneladende er det \"the ladies\" der nu har overtaget ideen - sorry sisters - det her er ikke et een man/womanshow, jeg så blot muligheden for at \"VI\" bekendte her på eksperten kunne mødes og have en great time ---- det er åbenbart ikke så nemt, da der tilsyneladende er andre interesser også - jeg vil nu gå ud og tilså min jord med ærgelse- or misundelsesfrø de vokser  åbenbart godt blandt os kællinger ..

Og så til den sidste kommnentar fra parazite - kaan det for F....... da ikke være ligegyldig om vi eer 4 eller 440 -- bare DU kun skal betale for DIG selv - hvis VI kan få det til at løbe rundt med OS  ----

?? GW

CHEERS
PJ
Avatar billede parazite Nybegynder
25. april 2001 - 23:36 #169
Man kan sagtens feste og nørde samtidig! ;)
Arj, spøg til side. Personligt ville jeg ikke have noget imod at der var et hjørne med lidt mere dæmpet musik, hvor man rent faktisk kunne snakke med folk i stedet for den der totale diskostemning, som jeg lidt fornemmer nogen forventer herinde - eller? :)
Kunne da være rart med en IRL-snak med folk man cybersnakker med så tit.
Avatar billede parazite Nybegynder
25. april 2001 - 23:39 #170
goldwings : Kan ikke helt forstå din kommentar til mig. Prøvede bare at sige, at selvom der er 10.000 brugere, hvoraf de 500 viser interesse, så ender det højst sandsynligt med meget færre end det, da de ikke gider pga. ovennævnte grunde. Har selv været med til at arrangere et par chatfester i mine \"unge\" dage (*fnis*), og tro mig - folk lover og lover, men dukker ikke op alligevel.

Mht. betaling, så er jeg sådan set lidt ligeglad. Vil endda med glæde betale for nikolajdu og tdaugaard blot for at møde dem! ;o)
Avatar billede goldwings Nybegynder
25. april 2001 - 23:40 #171
paraite - my man ---- come on guys!

enrole - pay- have fun - tell the world

Gold Wing the bitch
Avatar billede lch Nybegynder
25. april 2001 - 23:43 #172
parazite->Sfølig kan man det. Og ja, jeg synes også at der skal være mulighed for at kunne sidde og snakke. Hvis det bare er en fest hvor man skal ha\' en kæp i øret, så kan det jo være lige meget.
Avatar billede atf_nova Nybegynder
25. april 2001 - 23:43 #173
goldwings-> hva pokker sker der i din hjerne???
1. der ingen her der \"overtager\" nogen ide...vi følger bare op på den..nothin else my dear..
2. der er ingen INGEN misundelse i luften..jeg kender dig sq ikke..
3.hva skulle jeg/vi være misundelig over??
4. at det tilfældigvis lige er os tøser der lige tilfældigvis så denne post..ja det må være et TILFÆLDE!!
5.og hvad er der galt i at vi \"tøser\" er interesserede i en fest..gutterne har da lige talt om ærgerelse omkring det at der næsten ingen piger er...såååhhh..
6. darkside skal da bare være glad for at folk (tøser og gutter) er glade for ideen og følger op på den...
såså nu ingen hårde føleser goldwing..jeg har sq ikk gjort noget med vilje for at gøre dig miffed.
nova out  =)
Avatar billede goldwings Nybegynder
25. april 2001 - 23:44 #174
Kære Parazite - vi er helt enige -
GW
Avatar billede parazite Nybegynder
25. april 2001 - 23:45 #175
En ting til - hvornår snakker vi? Må jeg foreslå slutningen af juli? I maj/juni vil vi miste en masse (inkl. mig, gud forbyde det *LOL*) pga. eksamen, og i hele juli er oldfund som lch og andre jo på ferie på Mallorca med børn og mand. ;) (No offence, Liz *G*)
Altså, slutningen af juli lyder i mine ører smartest - andre? (Har parazitter egentlig ører?)
Avatar billede atf_nova Nybegynder
25. april 2001 - 23:50 #176
parazite-> ja parazitter har ører de kaldes paraboler... =)
Avatar billede lch Nybegynder
25. april 2001 - 23:50 #177
parazite->Ferie? Det er en by i Rusland. No offence taken.....;-)
Jeg er også mest stemt for slutningen af juli (beklager nova!)
Avatar billede nomiz Nybegynder
25. april 2001 - 23:50 #178
Jeg er med hvis det bliver på fyn eller jylland.. (Har ikke penge til broen *GG*)
Avatar billede parazite Nybegynder
25. april 2001 - 23:52 #179
nova : *ROFL*

lch : ;)

Må jeg da for øvrigt lige smide en stemme på Jylland?! ;)
Avatar billede atf_nova Nybegynder
25. april 2001 - 23:52 #180
Ich-> øv der er jeg jo i californien  =(
Avatar billede lch Nybegynder
25. april 2001 - 23:53 #181
Er ved at været firkantet i øjnene, tror jeg holder for i dag........natnat
Avatar billede parazite Nybegynder
25. april 2001 - 23:54 #182
nova : Hiv loveren med herover til fest! *G*
Avatar billede annikadk Nybegynder
25. april 2001 - 23:56 #183
Har altså helt ærligt ikke orket at læse alle indlæg...
Men well....
Jylland/Fyn så er jeg >sikkert< også med.
Når jeg siger sikkert, kommer det an på typen, da jeg _slet_ ikke er typen der er til ala diskoteker.
Og det med piger/drenge i % kan da være ligemeget - det er jo vel til \"min\" fordel ;)
Well.. nej...
Ekspert-fest er ikke til for at score, men for se \"se\" dem vi skriver med/om.

Og et udvalg vil være det bedste, da man ikke kan sidde 236 og skrive sådan her, så..
Det må være 1. trin.

Mht. tidspunkt er jeg enig med para...
Ellers er der eksamener, festivaller og hvad folk ellers render til.

Natter herfra
Annika
Avatar billede atf_nova Nybegynder
25. april 2001 - 23:59 #184
parazite-> =) ja det kunne være skægt... men jeg ved squ ikk ri\'ti ...jeg må indrømme at vejret derovre er bedre end her..min kæreste derovre har ikke mulighed lige i øjeblikket for at komme til dk  hehe..og hvor i dk kan man frit køre 4wheel henne? og hvor i dk kan man bare smutte ud og skyde til måls for sjov??..californien trækker =)
nova outty
Avatar billede goldwings Nybegynder
26. april 2001 - 00:06 #185
ALTSÅ

Er der eeen af jer der vil/kan - og så  videre sætte en invitation op. Her kommer samarbejdet Eksperternerne imelllem ind! LAV EN SIDE ASP/perl eller havd pokker I kalde det ! med tilmelding - onlinebetaling og alt det der ...
Place:
Karlebyvej 34. 4070 Kirke Hyllinge ( midt mellem Holbæk / Roskilde - på tog-forbindelse)

DAto (jeg er indisponipel 7 juli, 11 august) derudover er min ejendom til ekspertens /vores rådighed -

Hvem jeg er, da jeg skal modtage jeres  x antal kr ...
http://papillon.goldwings - og giv iøvrigt også jeres vurdering af sitet.

>annikadk - min tanke - men \"drengene\" gik meget op i om der var en \"passende\" fordeling .... jeg syns\' også at det primære eeer at vi ses

Gold vingen,
Avatar billede parazite Nybegynder
26. april 2001 - 00:11 #186
Har desværre ikke tid til programmering og arrangering af skidtet - har eksamener snart. :o(
Avatar billede goldwings Nybegynder
26. april 2001 - 00:19 #187
med American Pie i radioen som aflsutning - tænk over sagen - FUN-FUN-.FUN

Gold Wing\'s kicking off her shoes ...

See you later
GW
Avatar billede darkside Nybegynder
26. april 2001 - 00:59 #188
Dahm jeg havde ikke regnet med at der ville komme så mange indlæg.. :)
Er der nogen der har tid/energi til at evt starte et fest udvalg?

/DarkSide
Avatar billede tupsy Nybegynder
26. april 2001 - 01:16 #189
Tupsy melder sig som medarrangør...
Hvis det bliver i midtjylland kan jeg desuden nok (Ud over en stripper :-)) få fat i et mobil disko til at spille for os...
Eller måske vi skulle \"leje\" et diskotek for en nat?? Evt. daizy i Vejle??
Hvis det er en ide skal jeg gerne forhører mig om priser/tider m.m.

Smid evt. en mail på ekspertfest@blacksound.dk hvis det er noget der kan bruges...

Tupsy!!
Avatar billede xenophobia Nybegynder
26. april 2001 - 07:18 #190
Jeg vil gerne hjæpe med sitet og div. andre ting, men jeg kan desværre ikke nu påg af de #\"%¤/%\"%\"(=( eksamer!

¤x Xenophobia
Avatar billede prodic Mester
26. april 2001 - 10:29 #191
Blander mig lige, da jeg tidligere var ved at blive involveret i noget lign.

I snakker om fedt, er det med det formål at blive KNALD-lamme eller er formålet evt. at få noget ud af det?

For jeg kan selv drikke mig hammer-lam herhjemme, og ville helst evt. lære noget først og så blive stiv bagefter.

Men I snakker kun om alkohol-konsumering?
Avatar billede jakoba Nybegynder
26. april 2001 - 10:38 #192
allerede arrangeret

http://www.eksperten.dk/spm/66601

eksperterne kan jo lave deres eget sjov :)
Avatar billede jakoba Nybegynder
26. april 2001 - 10:40 #193
allerede arrangeret

http://www.eksperten.dk/spm/66601

eksperterne kan jo lave deres eget sjov :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. april 2001 - 10:43 #194
Parazite - Jeg smider en mail med forslag ang. Nil, Prodic m.fl.

Og jo jeg siger top når du skriver,: \"Vil endda med glæde betale for nikolajdu og tdaugaard blot for at møde dem...\"
Avatar billede lch Nybegynder
26. april 2001 - 10:49 #195
prodic->Selv drikker jeg næsten aldrig (svært at tro for dem der kendte mig som helt ung!). Derfor kan man jo alligevel godt have en sjov aften både med seriøst snak OG fis og ballade. For mit eget vedkommende synes jeg kunne være skægt at møde nogen af dem der har hjulpet mig med mine \"dumme spm\". Dig og jakoba f.eks....;-)
Avatar billede prodic Mester
26. april 2001 - 10:55 #196
Kan godt se det fede i en fællesdag, men gider ikke rejse til f.eks Roskilde for at drikke mig fuld. Hvis du er med på hvad jeg mener...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. april 2001 - 10:55 #197
Personligt ville jeg gerne stemme for en løsning, hvor vi mødtes om eftermiddagen til nørd-talk og at det så kan få lov at udvikle sig i den retning folk nu vil...

Den retning jeg stemmer mest for lige nu er paraZites. Nemlig :\"med glæde betale for nikolajdu\" *ggg*
Avatar billede lch Nybegynder
26. april 2001 - 11:00 #198
prodic->Kan godt se hvad du mener.....Som jeg sagde i går så er Danmark et lille land, men skal man rejse fra den ene ende til den anden slæbende med sit maskineri, den tror jeg ikke på. Ikke for en enkelt aften. Derimod kunne man jo godt lave en aften hvor man kunne snakke sammen og udveksle idéer/erfaringer m.m.
Avatar billede lch Nybegynder
26. april 2001 - 11:04 #199
nikolajdu->Ja, noget i den stil kunne da være okay. De fleste af os har jo været på kursus hvor man får så meget input hele dagen og så fortsætter de gudhjælpemig igen efter aftensmaden, så man er helt ør i hovedet. Når man så kommer hjem kan man ikke huske en brøkdel af alt det man har hørt........:-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. april 2001 - 11:04 #200
Prodic - Jeg skal nok komme ligegyldigt hvor og No matter the purpose, men jo som lige sagt ville det nok være sjovere at samle folk til en Nørd event, hvor folk fra de forskellige kategorier og så sidde og diskutere. Så kan tingene få lov at udvikle sig som sådan noget nu gør...

Som jeg ser det er det den bedste og nemmeste måde at samle flest muligt folk på. Det har tidligere været oppe at vende at evt. Erik J (hvis han kommer) kunne sige et par borgerlige ord til folket eller andre der generelt kunne og havde lyst til at lave spændende indlæg og hvad som whatever -altså dele erfaringer. Jeg kan altid nuppe mig en fadøl mens vi gennemgår Printpladens udvikling...

Damn dårligt formuleret, men gider ikke skriv det om nu. I forstår nok hvor jeg vil hen... *ss*
Avatar billede parazite Nybegynder
26. april 2001 - 11:04 #201
nikolajdu : *hehe* Misforstå mig ikke. Vil gerne betale evt. \"entré\", men evt. spirtitus må du selv sørge for - er jo ikke millionær. :)

prodic : Har det lidt på samme måde - fuld kan man altid blive. ;)
Dog kan jeg også stemme for Nikolajs foreslag med møde om eftermiddagen og hvad vi nu føler for om aftenen.
Hvad vi skulle lave om eftermiddagen? Tjoeh, har da et par projekter jeg gerne ville forelægge for de rette folk, og høre om de er interesserede, og så bare generelt... snakke. Få sat ansigter på personerne bag skærmene.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. april 2001 - 11:07 #202
Se nu sidder vi faktisk alle 4 og skriver samme ønske i forlængelse af hinanden. Så mon ikke det er den bedste løsning...
Avatar billede parazite Nybegynder
26. april 2001 - 11:10 #203
*LoL* OK - så mangler vi bare et sted at BZ\'e for en dag. Personligt ville jeg foreslå Parken, men vi får nok lidt problemer med at forklare politiet hvad vi lige laver der lige pludselig. ;)
Avatar billede lch Nybegynder
26. april 2001 - 11:11 #204
nikolajdu->Jo, og hvis ikke jeg tager helt fejl så er du den eneste fra Djævleøen.....hehe
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. april 2001 - 11:11 #205
Svin *ggg*
Avatar billede prodic Mester
26. april 2001 - 11:12 #206
Nikolajdu/Parazite->Vi skriver om det samme, men kan vores holdning/mening danne basis nok for en evt. event, eller er stemning mere for lam-drikning i højeste gear? I ved hvad jeg mener.
Avatar billede lch Nybegynder
26. april 2001 - 11:13 #207
nikolajdu->I beg your pardon sir.....lol
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. april 2001 - 11:14 #208
Parker er fin med mig. De har lige fået nyt tag (bliver officielt indviet i morgen) og så har jeg 250 m hjem til min egen seng. Den er nemlig at foretrække frem for en sovepose i en gammel stald. Ydermere giver det mig chancen for at smutte hjem og score point, mens Top 10 sidder i parken og diksuterer højlydt...
Avatar billede parazite Nybegynder
26. april 2001 - 11:17 #209
prodic : Whole early, så er jeg mest til eventen, der kan udvikle sig til hvad som helst i løbet af aftenen. Tror de fleste \"seriøse\" brugere af eksperten mener det samme. (Hermed ikke sagt at alle de brugere i denne diskussion, der hælder mest til druk ikke er seriøse brugere, overhovedet ikke, men... I ved hvad jeg mener... håber jeg. *LOL*)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. april 2001 - 11:17 #210
Jeg tror vi er ganske enige om at lamme kan man blive som det lyster hen af vejen. Indtil da tror jeg bestemt man skal holde fast i eventpricippet
Avatar billede microtec Nybegynder
26. april 2001 - 11:22 #211
prodic >> Forstår udemærket din holdning.
Jeg gidder heller ikke rejse til den anden ende af landet for at drikke mig fuld. Selv i vestjylland kan man gøre det.
Omvendt gidder jeg heller rejse lang for at sidde en hel dag og snakke \"nørd-snak\". Det kan jeg gøre hele dagen foran skærmen (det er forøvrigt også mit arbejde).

Det med nogle indlæg fra eksperterne lyder spændende. Jeg tror bare det er lidt svært i praksis.
Selv om vi alle er \"Eksperter\" er vi meget forskellige. Nogen er til ASP, nogen til PhotoShop eller design.
Selv er jeg til \"rigtig\" programmering i Pascal og assembler.

Mon ikke det udvikler sig helt af sig selv. Jeg plejer nok at finde nogen med fælles interesse når jeg er til fest. Så kan man jo altid snige sig til lidt \"nørd-snak\" på den måde.
Jeg er helt ærlig blevet for gammel til Netparty, hvor man \"Nørder\" en hel weekend med Cola og pizza.

PS: Jeg er helt med \"grill-lam/gris/ko\" fra den lokale slagter. Det lyder sgu hyggeligt. Så kan man jo afgøre med sig selv hvor meget fadøl der skal skylles efter med :o)

Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. april 2001 - 11:26 #212
Meget, hvis vi skal snakke Pascal og assempler... *ggg*

Nej jeg er ganske enig. Dog kunne det stadig være spændende med et \"talerprogram\". Hvis man lægger et ordentligt program kan folk jo så selv springe fra eller til afhængigt af hvad interesser de har...
Avatar billede parazite Nybegynder
26. april 2001 - 11:27 #213
microtec : *LoL* En flok nørder samlet om en helstegt pattegris - jeg er med! :)
Avatar billede prodic Mester
26. april 2001 - 11:30 #214
Nu overtager vi igen et spørgsmål...

Men jeg er klart med på Event-dagen, og kender også flere der er det.
Men lige hvordan og hvorledes samt hvornår....tjaa det må man vel finde ud af.
Bare ikke de næste par måneder, jeg har modsatte problem af andre. Jeg skal have elever OP til eksamen...
Men keep it coming.
Avatar billede microtec Nybegynder
26. april 2001 - 11:32 #215
nikolajdu >> Endnu mere hvis vi skal snakke Flash (ja, det er det jeg mener) *gg*

parazite >> 500 nørder om en pattegris? Vi må nok hellere satse på en ordentlig so

Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. april 2001 - 11:34 #216
For jeg ved ikke hvilken gang går snakken om det samme... En masse snak... ingen handling...
Avatar billede parazite Nybegynder
26. april 2001 - 11:36 #217
microtec : Uhm... magnus? ;)
Avatar billede microtec Nybegynder
26. april 2001 - 11:37 #218
nanoq >> Uenig

Denne snak afstikker rammerne om en evt. Eksperten.dk Fest
Den måler temperaturen på holdninger og hvad folk har lyst til ;o)
Avatar billede lch Nybegynder
26. april 2001 - 11:39 #219
Jeg er nok for meget amatør til at kunne være med i sådan et event (behøver jo ikke at dumme mig helt ud!). Men jeg følger stadig med for at se om nogen ender med at lave en side....*S*
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. april 2001 - 11:41 #220
microtec, det har været diskuteret herinde en million gange efterhånden...

Det duer ikke at arrangere sådan noget via et forum. Lav et udvalg på 5-6 personer der vil stå for arrangementet. Mød hinanden IRL, og sæt jer til at planlæg alt i detaljer. Del opgaver ud på de 5-6 mennesker (der skal findes lokaler, evt. sponsorer osv). Få alt planlagt, og kom med et færdigt oplæg... THEN we\'re talking ;)

NanoQ
Avatar billede parazite Nybegynder
26. april 2001 - 11:42 #221
lch : Selv os mindre intelligente kan vel være med til at lytte? ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. april 2001 - 11:46 #222
(det skal siges, jeg taler af bitter erfaring)
Avatar billede parazite Nybegynder
26. april 2001 - 11:46 #223
Uhm... i teorien kunne Nikolaj, prodic, jeg og andre vel snakke lidt om det engang i maj, når vi mødes? ;) Men som sagt, er først klar på at arrangere efter 22. juni.
Avatar billede microtec Nybegynder
26. april 2001 - 11:46 #224
nanoq >> Der er ingen ide i at lave en Drik-dig-høne-fuld-fest, hvis det folk ønsker er en seriøs dag med lærerige indlæg.

Med et fint ord kaldes det en markedesundersøgelse ;o)
Avatar billede lch Nybegynder
26. april 2001 - 11:52 #225
parazite->Selv om jeg er gammel nok til at være din moar,(hehe)så har du nok mere erfaring med computere end mig. Men jo da, jeg vil stadig gerne med (Nova too) bare det ikke ender med kun at blive et rent teknisk møde. God idé at I snakker sammen når I alligevel skal mødes.
Avatar billede parazite Nybegynder
26. april 2001 - 11:56 #226
lch : Om ikke andet, så kan I jo fjerne vores opmærksomhed fra teknikken ved at BZ\'e et bord og fyre et stripshow af... ;) *ROFL*
Avatar billede lch Nybegynder
26. april 2001 - 11:58 #227
parazite->Stakkels dig, det kan du jo ikke tåle alligevel.........lol
Avatar billede parazite Nybegynder
26. april 2001 - 12:04 #228
lch : *LoL* Uhm... klart nok - mor! ;)
Avatar billede lch Nybegynder
26. april 2001 - 12:10 #229
Se, vi kan da godt pjatte lidt selv om vi ikke har fået noget at drikke (parazite: er du ædru???).
Avatar billede parazite Nybegynder
26. april 2001 - 12:13 #230
lch : Sidder i skolen og er PINLIGT ædru - lidt sjov er man vel... *gG*
Avatar billede lch Nybegynder
26. april 2001 - 12:15 #231
parazite->I skolen!!!!!!Kan du så høre efter hvad læreren siger!
Avatar billede parazite Nybegynder
26. april 2001 - 12:21 #232
lch : *hehe* Holder lidt fri fra idræt, så lige meget hvor højt læreren råber, så KAN jeg ikke høre ham. ;)
Avatar billede lch Nybegynder
26. april 2001 - 12:25 #233
parazite->Holder fri fra = pjækker......Min ældste datter sidder ved siden af mig og spiller på den gamle puter. Sagde også at hun havde fri de sidste 2 timer i dag.....hehe......altså, ungdommen nu til dags!
Avatar billede parazite Nybegynder
26. april 2001 - 12:29 #234
lch : *LoL* Ja, for dælen, vi er slemme! Hils hende! ;)
Avatar billede lch Nybegynder
26. april 2001 - 12:33 #235
parazite->Skal jeg nok. Godt nok hun har fri lidt, hun skal til ekstraundervisning i fysik i eftermiddag og derefter ud at træne en flok unger i svømning.
Avatar billede parazite Nybegynder
26. april 2001 - 13:40 #236
Minder mig om - vil snart ud at bade... mmmm... *Gg*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. april 2001 - 13:56 #237
minder mig om at jeg mener du trænger til et bad anyway.... *ggg*
Avatar billede parazite Nybegynder
26. april 2001 - 13:58 #238
*LoL* SÅ! Nikolajdut, din lille unge... du sku ha tæv med en røget skosål! :)
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
26. april 2001 - 13:59 #239
Jeg stod op imorges og havde fået 521 mails :o(
Det sugede en del ram at hente dem!
Avatar billede parazite Nybegynder
26. april 2001 - 14:03 #240
lord_fantamos : Ide: Indstillinger > Send kun en mail når... osv. :)
Avatar billede nomiz Nybegynder
26. april 2001 - 14:04 #241
Eftersom jeg ikke gider at læse alle kommentarerne igennem beder jeg en af jer give et referat?
Bliver festen til noget? I så fald, hvor, hvornår?

tak!
/vh
Simon
Avatar billede xenophobia Nybegynder
26. april 2001 - 14:27 #242
nomiz >>
Vi er et bundt Eksperter som er interesseret i at lave en fest for Eksperter. Der er dog ikke fundet ud af noget konkret, mht. sted/tid og økonomi. Men nogle (bl.a. mig) har tilbudt at hjælpe. Og jeg gav så det foreslag at vi skulle lave en homie hvor man kunne tilmelde sig/betale/afstemme osv. Men alt i alt er det som sædvanligt endt op i hyggesnak! :) (Det var en hentydning til \"Ich\")

¤x Xenophobia
Avatar billede lch Nybegynder
26. april 2001 - 15:09 #243
xenophobia->Beklager mit gode humør, skal nok holde mund fra nu........:-)
Avatar billede parazite Nybegynder
26. april 2001 - 15:11 #244
lch : Nai, lad være med det! :) Vi har det jo sjovt... *G*
Avatar billede xenophobia Nybegynder
26. april 2001 - 15:12 #245
Ich--> Gem det til EkspertensFest! ;)

- Men vi skulle næsten lave en side...hvor man evt. kunne melde sig til som arrangør/hjælper/sponsor o.lign.
Dette spm. er måske blevet lidt uoverskueligt....!

¤x Xenophobia
Avatar billede lch Nybegynder
26. april 2001 - 15:15 #246
Skal til tandbrækkeren, så jeg er smuttet.....
Avatar billede parazite Nybegynder
26. april 2001 - 15:18 #247
Det tager anyways LANG tid at hente på min 56K... *G*
Avatar billede xenophobia Nybegynder
26. april 2001 - 17:44 #248
Bliver det så til noget?

¤x Xenophobia
Avatar billede lch Nybegynder
26. april 2001 - 17:55 #249
En sidste lille seriøs kommentar fra mig: Vil gerne være med som hjælper/arrangør, men har ikke forstand på at lave en sådan side.......;-)
Avatar billede vuffe Nybegynder
26. april 2001 - 19:13 #250
parazite> ENIG!!
Avatar billede cyberdude Nybegynder
26. april 2001 - 22:10 #251
251.... tja det er antallet af indlæg i dette spm. har lige \"skimmet\" dem igennem...
puuuhhhaaaaa....

Nå annywhay, jeg syntes det lyder som en kanon ide...

Jeg vil gerne melde mig som hjælper/arrangør... og så kan jeg da også godt lave en side
hvorpå man kan samle informationerne lidt.....

lch >> er du med på \"designet\" af siden ?? (you know hoo i am.. :-)) ) så skal jeg nok finde til til programeringen..

Jeg har et site hvorpå jeg har den plads der skal til... hvis så vi evt. kunne få et
fest.eksperten.dk igennem eksperten, og så de vidrestiller det til den side jeg har hvorpå jeg har plads...
ADMIN !!! kan det lade sig gøre ??

Nå anywhay nogen der har lyst til at være med til at lave siden, jeg kan php+mySql, html, og lidt java.....

/cyberdude
Avatar billede lch Nybegynder
26. april 2001 - 22:52 #252
cyberdude->Var ikke klar over det var dig...:-)
Vil du godt have sådan en amatør med som mig? Det er der nok nogen der ikke bliver glad for...hehe
Men, okay.....lad os kigge på det, det er jo ikke så meget designet som inholdet der er vigtigt i første omgang.......
Avatar billede atf_nova Nybegynder
27. april 2001 - 05:13 #253
ich-> hvem skulle ikke blive glad for det??
cyberdude-> gå bare i gang.. hvis du har brug for assistance..så råb!!!
Avatar billede cyberdude Nybegynder
27. april 2001 - 09:44 #254
atf...-> måske du kunne lave et \"party-logo\" til siden, jeg ved jo at du kan hvis du vil,
og så enda med den ene arm bundet på ryggen :-))
Avatar billede a-torsten Nybegynder
27. april 2001 - 10:00 #255
Jeg stemmer på JYLLAND som location.....
Avatar billede xenophobia Nybegynder
27. april 2001 - 14:45 #256
Hmmm....sådan skal det være :) I ICQ\'er mig bare hvis jeg skal hjælpe med noget. (HTML-ASP-CSS-PS)

¤x Xenophobia
Avatar billede lch Nybegynder
27. april 2001 - 15:11 #257
cyberdude/atf_nova->Vi kigger på det på søndag.
xenophobia->Takker, det vil vi huske på. Sender dig lige en authorization.
Avatar billede xenophobia Nybegynder
27. april 2001 - 15:16 #258
Ich>> Jeg kan ikke finde dig på ICQ-netværket...tjek lige din profil om du har tastet rigtigt...der står \"icq# 190360554\"

¤x Xenophobia
Avatar billede lch Nybegynder
03. maj 2001 - 14:27 #259
Så ligger der en hp klar hvor I kan afgive en stemme hvis I er interesserede i sådan et event.
Klik ind på www.ekspertenfest.dk

mvh
Liz
Avatar billede microtec Nybegynder
03. maj 2001 - 15:07 #260
lch >> Jeg tror det vil være en god ide at oprette et nyt spørgsmål i \"Generelt: Fri debat\" ang. www.ekspertenfest.dk

Ellers er det kun dem, der allerede har deltaget i dette spørgsmål, der bliver opmærksomme på jeres undersøgelse/site :o)

Avatar billede lch Nybegynder
03. maj 2001 - 15:23 #261
microtec->Vi har snakket om det, men der er stadig mange som ikke abbonerer på kategorien \"Generelt: Fri debat\" da de får for mange mails. Men jeg opretter det alligevel!
Har snakket med ADMIN som vil sætte det under e-nyt.

hilsen Liz
Avatar billede vuffe Nybegynder
03. maj 2001 - 19:57 #262
Det er fanme et godt initiativ!!! Virkelig!!
Det tager jeg sq hatten af for!
Avatar billede sociolingvistik Nybegynder
10. maj 2001 - 12:02 #263
Det lyder som en god ide.
Avatar billede lch Nybegynder
10. maj 2001 - 12:05 #264
Til alle Århusianere der har klikket på Vis interesse. Vi kunne godt bruge lidt ekstra hjælp!
I kender Århus bedre end os og måske kender I nogen der kender nogen osv.

Kan I ikke lige sende en mail til hansenshus@mail1.stofanet.dk så vi kan snakke om hvad det er vi skal bruge af oplysninger......please.........:-)
Avatar billede darkness Nybegynder
04. juli 2001 - 15:39 #265
Kanon fed ide...
Bare sig til så kommer jeg. \"HeHe\"
Avatar billede fcs Novice
04. juli 2001 - 15:54 #266
Darkness> Gå ind på www.ekspertenfest.dk Tilmeldingen er lige slut idag, men du kan jo prøve at sende dem en mail og høre om du kan nå at komme med!!!