Avatar billede barnabas Nybegynder
25. april 2001 - 05:51 Der er 1 løsning

SCSI Bios opdatering

Hejsa

Jeg ejer et P2b-LS bundkort, og vil gerne have den nyeste ver. af Adaptecs BIOS lagt på min SCSI controller.

Desværre advares der med diverse om embeddede scsi kort og en flash af controlleren. Jeg vil self. gerne kunne se mine diske efter en software opdatering.

Controlleren er en AIC-7890 med ver.2.11 software (den orginale).

Der skulle være en del performance ændringer til ver 2.57.

Kortet ses i systemet (w2k) som en 2940u2w controller - Ikke noget med et \"s\" for special.

Hvis du har lavet denne opdatering selv giv mig et svar på dette. Det er jo et ret udbredt bundkort, så måske nogen har prøvet dette.
Avatar billede makse Nybegynder
25. april 2001 - 10:24 #1
Du har 2 muligheder.
Hent nyeste officielle bios på http://www.asus.com.tw/Products/Motherboard/bios_slot1.html#p2b-ls
Indeholder Adaptec 7890 SCSI BIOS revision 2.20

Eller du kan hente en Beta bios på ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/BIOS/Slot_I/INTEL_Chipset/i440BX/P2B-LS/
Indeholder Adaptec 7890 SCSI BIOS revision 3.00