Avatar billede e-blade Nybegynder
22. december 2005 - 16:56 Der er 5 kommentarer

Registrations problemer. Hvordan forholder jeg mig?

Grundet en hardware fejl på motherboardet har jeg i de senere dage installeret XP igen og igen før fejlen gik op for mig. Efter nu at have det skiftet ud får jeg at vide at den windows nøgle der fulgte med er blevet brugt for meget.
Jeg nægter at tro at man skal blive straffet af Microsoft pga en hardware fejl, så er der nogen der ved hvad jeg skal gøre? Ellers ophører skiftet med at virke om 30 dage :(. Det er Microsoft XP Home Edition hvis det er til nogen hjælp.
Avatar billede leif Seniormester
22. december 2005 - 16:57 #1
Ring til det nummer som fremgår af billederne, de kan hjælpe dig !
Avatar billede boxer Nybegynder
22. december 2005 - 16:57 #2
Ring til det tlf nr. der oplyses under registrationen, forklar dem problemet og du får en ny nøgle.
Avatar billede hcma Novice
22. december 2005 - 17:16 #3
grunden er at du har benyttet nøglen for mange gange inden for en bestemt tid. så vidt jeg husker er det også nævnt i licensbetingelserne, men hvem fa... læser dem)
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. december 2005 - 20:48 #4
e-blade> Her er lidt du skal tænke over næste gang du opretter et spørgsmål...
Systemet på eksperten bygger på point som belønning - kan se du heller ikke er flink til at få lukket dine gamle spørgsmål...
http://exp.dk/list.phtml?spm_creator=e-blade&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

Gør du noget ved dem? Der er jo ingen der arbejder gratis med vilje, vel?
Avatar billede hcma Novice
22. december 2005 - 21:21 #5
kan lige supplere john stigers:  at få lukket sine spørgsmål, er også en form for selvhjælp samt besked til andre brugere at et problem er afsluttet, hvilket også letter en søgning i databasen, da man jo typisk ikke gider kigge på uafsluttede spørgsmål, hvis man nu lige selv har et problem, hvor løsningen ligger i databasen.