Avatar billede scapuliz Nybegynder
21. december 2005 - 19:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Simpelt design til dansk ubuntu side

Jeg skal lave et project i IT hvor jeg skal kode en side i HTML. Jeg har valgt at lave en slagt begynder guide til Ubuntu linux med links og FAQ's osv., men jeg mangler ligesom et design at gå udfra da det ikke lige er min stærke side.
Hvis der er nogen der lige har tid og lyst til at komme med et forslag ville jeg da blive meget glad, jeg kan selvføgelig ikke tilbyde nogle penge for det da det er et skole projekt.

Farve temaet og stilen skal genre være sådan "ubuntu agtigt" ligesom det her:

http://ubuntuhjorne.org/page/
http://www.ubuntulinux.org/
http://www.ubuntuforums.org/
Avatar billede rangerbs Nybegynder
22. december 2005 - 18:09 #1
Hej scapuliz --> hvis du vælger at lave en side om et fiktivt VVS firma, så har jeg lavet en hjemmeside og en rapport der forklarer hvordan siden er opbygget og hvorfor jeg har valgt at opbygge den på den måde osv.. Der er alt med brugervenlighed, målgruppe, design osv... Rapporten er på 8 sider.. (og siden er selvfølgelig valideret efter w3 standarderne)

Siden ser således ud; http://jeppedk.1go.dk/data

Fik 13 for projektet :o)
Mvh Jeppe

Det skal lige siges at jeg fik 13 for projektet..
Avatar billede rangerbs Nybegynder
22. december 2005 - 18:11 #2
Ups.. kom lige til at skrive det to gange..
Men glemte at sige at rapporten næsten lige er lavet.. fik den tilbage for en uge siden, så den er som den skal være..
Avatar billede scapuliz Nybegynder
22. december 2005 - 18:48 #3
Tak for det fine tilbud, men det er nok lidt sent og ændre emne. Jeg har desværre allerede afleveret problemformulering og tisplanen, og fået godkendt emnet.
Men kan da kun sige det er flot side du har bikset sammen der :)
Avatar billede zerocrash Nybegynder
23. december 2005 - 02:50 #4
Hvad ville man få ud af at kopiere en opgave?? TSK TSK!
Avatar billede scapuliz Nybegynder
23. december 2005 - 13:12 #5
Mere fritid :P Men kan nu ikke se at det er snyd hvis jeg ikke selv laver designet, vi bliver kun bedømt på kodningen.
Avatar billede scapuliz Nybegynder
04. november 2006 - 14:00 #6
svar