Avatar billede no24 Nybegynder
21. december 2005 - 16:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke åbne websider fra min Outlook Express?

Jeg har fået et meget underligt problem med Outlook Express.

Når jeg modtager en e-mail som indeholder et link, så sker der intet når jeg klikker på linket. Problemet er opstået fra den ene dag til den anden, og jeg har ikke installeret nye programmer eller noget.

Håber der er nogen der kan fortælle mig hvordan jeg løser problemet, for det er ret besværligt og træls i længden at skulle kopiere links over i browseren i stedet for at linket bare åbner et nyt vindue af sig selv.

Jeg har forsøgt alle mulighederne, der er beskrevet  under flg. link: http://www.eksperten.dk/spm/624761 - dog "tør jeg ikke" rode med registreringsdatabasen.
Avatar billede no24 Nybegynder
21. december 2005 - 16:11 #1
Ups... Da jeg havde lukket for browseren og åbnede den igen, var problemet løst - altså må løsningen med at køre en fil (spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/624761) altså ha' fixet pc'en.
Avatar billede no24 Nybegynder
21. december 2005 - 16:12 #2
Så skulle den være lukket.