Avatar billede muggel Nybegynder
20. december 2005 - 13:13 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Genvej til at åbne quick launch menuen

Hej,

Er der nogen der ved om der findes en genvej til at åbne quicklaunch menuen på samme måde som windowstasten åbner start menuen?
- eller etv. hvordan man kan oprette en sådan genvej?

Muggel
Avatar billede screem_brille Novice
20. december 2005 - 13:15 #1
opret en genvel til C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch
Avatar billede muggel Nybegynder
20. december 2005 - 13:35 #2
jeg må vidst hellere uddybe spørgsmålet.
Det er en tastaturgenvej jeg gerne vil oprette - som får quicklaunch menuen til at folde sig ud.
20. december 2005 - 13:59 #3
... opfølgning til <screem_brille>'s metode:

Den GENVEJ skal placeres et eller andet sted i din PATH - eks på [skrivebordet] i første omgang. HøjreMusseTast på den. Egenskaber. Punktet "Genvejstast" - her ka' du evt bruge [Ctrl][Shift][Q] - OK.

På et hvert tidspunkt ka' du bruge [Ctrl][Shift][Q] og "\Quick Launch\" mappen viser sig...

Dette trix ka' iøvrigt gøres på (næsten) alle slags genveje...
22. december 2005 - 15:33 #4
<muggel>: Ka' det bruges ?
Avatar billede muggel Nybegynder
22. december 2005 - 19:47 #5
undskyld jeg er lidt langsom :)
Desværre ikke. jeg vil jo gerne ha quick launch menuen til at folde sig ud - og altså ikke bare åbne mappen med genvejene.
Avatar billede screem_brille Novice
22. december 2005 - 19:53 #6
folde sig ud, hvad mener du ??
Avatar billede muggel Nybegynder
23. december 2005 - 00:48 #7
på samme måde som startmenuen folder sig ud... kan ikke lige forklare det bedre
Avatar billede screem_brille Novice
23. december 2005 - 08:54 #8
Det kan du ikke, quicklaunch er ikke lavet så man har mulighed for den funktion.
Avatar billede muggel Nybegynder
23. december 2005 - 10:49 #9
Nej ikke umiddelbart vel - men når man klikker på den lille pil der folder quick launch menuen ud bliver der kaldt en funktion. Den samme funktion kan principielt lige så godt kaldes fra en tastaturgenvej.
02. januar 2006 - 21:28 #10
(Hvad endte denne tråd med?)
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 22:29 #11
brug for mere hjælp ?
Avatar billede muggel Nybegynder
22. februar 2007 - 12:14 #12
luk
Avatar billede screem_brille Novice
22. februar 2007 - 16:01 #13
??