Avatar billede kwanstudios Nybegynder
20. december 2005 - 01:01 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Dansk host med safe_mode off og wildcard DNS

Kære eksperter

Jeg leder efter en host der kan køre Wordpress Mu (mu.wordpress.org), som kræver et par ting. Jeg har prøvet at installere det hos et par andre hosts (Webhosting.dk og Wannafind.dk) men er løbet ind i problemer, med bl.a. safe mode og wildcard dns.

Jeg vil derfor spørge om I har safe_mode off OG kører med wildcard dns, så vi kan lave subdomæner? I kan se Wordpress Mu i aktion på www.pusleblog.dk som jeg har kørende hos Wannafind, men der løber jeg ind i safe_mode problemer selvom wildcard dns virker fint. Måske I er så venlige at I vil prøve at teste om det virker, det sted som I foreslår, ved at hente en version på mu.wordpress.org? Det er intet krav, bare skyd med forslag! :-)

På forhånd tak!
Avatar billede whee Nybegynder
20. december 2005 - 01:05 #1
www.elitehost.dk har apache med safemode_off, men ved ikke med dns
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
20. december 2005 - 01:08 #2
Jeg har sendt dem en mail :-)
Avatar billede skildpadden Nybegynder
20. december 2005 - 10:42 #3
Avatar billede skildpadden Nybegynder
20. december 2005 - 10:43 #4
De har også ubegrænset antal subdomæner på deres web-hotel: http://danskewww.com/da/produkter/webhoteller/webhotel1.asp
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
20. december 2005 - 17:07 #5
Skildpadden: De har ditto fået en mail :-)
Avatar billede ttopholm Nybegynder
20. december 2005 - 21:10 #6
device.dk kører med safe_mode off og wildcard dns
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
20. december 2005 - 22:07 #7
Findes der ikke andre?

Jeg må indrømme jeg har svært ved at tage alle disse udbydere med fri trafik seriøst, intet er jo frit hvis man nærlæser deres betingelser. Hvorfor siger de ikke bare det er 10 Gb trafik hvis det er der er? Sådan er forretningsgangen jo i US, så hvorfor ikke i DK? Falsk markedsføring hvis I spørger mig.
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
19. januar 2006 - 00:54 #8
Er der virkelig ingen?
Avatar billede whee Nybegynder
19. januar 2006 - 01:11 #9
Som jeg nævnte først så er der safe_mode:off. Jeg ved stadig ikke med dns.
Det må da være andre! Har du været dem alle igennem?
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
24. september 2006 - 00:08 #10
Smid nogle svar så vi kan få delt point ud :-)