Avatar billede connect Nybegynder
19. december 2005 - 18:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook sync til Samsung Sgh E730

Hejsa,

Jeg har lige købt en spliterny Samsung Sgh E730 og forsøger at lave en sync med outlook, men der fulgte ikke en CD med software med (??)

Jeg har en lille bluetooth dongle fra "Level One", og kan også fint få forbindelse, men kan ikke finde noget software til at lave outlook sync.

Ved nogen noget om hvor man kan få fat i softwaren, når det nu ikke følger med i kassen ?

På forhånd tak
Avatar billede henninga Novice
27. december 2005 - 21:07 #1
du kan downloade det fra http://www.samsung.com/dk/support/productsupport/download/Model_Select.aspx?type=Mobiltelefon&typecode=100100&subtype=Mobiltelefon&subtypecode=100101&model=SGH-E730&filetype=SW&language=

Det er det nederste program som hedder PC Sync.

Du skal connecte den via en virtuel serial port som f.eks. COM6 - enables under "Phone Monitor Settings".
Jeg kan fint overføre alle mine kontakter, men har dog problemer med at få den til at overføre kalenderen fra Outlook 2003 til min E730.

/Henning
Avatar billede connect Nybegynder
28. december 2005 - 09:33 #2
Det er super...ved ikke hvorfor jeg ikke selv kunne finde det, men takker for hjælpen - point på vej :)
Avatar billede connect Nybegynder
28. december 2005 - 09:33 #3
LUKKER