Avatar billede runr Nybegynder
24. april 2001 - 20:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Upload script uden komponent

Er der nogen der kan lave et upload script hvor man kan uploade 4 billeder, samt give et id på den række i en access database hvor filnavnene skal gennems. Så hvert billednavn bliver gemt i hver sin kolonne i id rækken givet af brugeren.
Avatar billede nute Nybegynder
24. april 2001 - 20:18 #1
du kan modifisere dette til å skrive til en database ?

http://www.activeserverpages.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=79

/nute
Avatar billede vandhunden Nybegynder
24. april 2001 - 20:45 #2
Du kan da bruge den jeg bruger, men du må selv modificere den:

http://www.cyberrikke.dk/test/upload.zip
Avatar billede runr Nybegynder
24. april 2001 - 21:11 #3
vandhunden da jeg er forholdsvis ny med hensyn til kodning i asp kan jeg umuligt selv modificere det. Desværre
Avatar billede vandhunden Nybegynder
25. april 2001 - 11:45 #4
Ok, det kan godt være at jeg kan gøre det for dig. Men så skal du være lidt mere præcis med hvordan det skal foregå, skal der stå andre informationer i databasen end ID og adressen på de fire billeder?
Avatar billede runr Nybegynder
25. april 2001 - 12:40 #5
Jeg skal bruge det til at lave en bil database.
Jeg har så lavet en form hvor alle bilens specificationer bliver sat ind i databasen.
Ideen var så at brugeren får det id informationerne i databasen er gemt.
Upload formen skal så bestå af et tekstfelt hvor id\'et skal indtastes og mulighed for at uploade 5 filer. Hvert billednavn skal så gemmes hhv. i kolonnerne top, side, front, rear, dash i rækken med brugerens givne id.
Jeg er meget taknemlig hvis du kan lave dette.
Hvis du vil have flere point er det intet problem.
Avatar billede runr Nybegynder
25. april 2001 - 13:40 #6
Hmmm underligt hvorfor er svaret blevet accepteret, jeg har i hvert tilfælde ikke gjort det.
Vandhunden hvis du ikke laver scriptet vil du så gerne give mine point igen. Tak.
Avatar billede vandhunden Nybegynder
25. april 2001 - 15:27 #7
Du må have kommet til det ved en fejl. Jeg skal nok lave scriptet, og hvis du er tilfreds siger jeg da heller ikke nej til ekstra point. Men jeg når det nok først i aften, håber det er ok.
Avatar billede runr Nybegynder
25. april 2001 - 16:43 #8
helt ok :)
Avatar billede vandhunden Nybegynder
25. april 2001 - 19:44 #9
Hehe, jeg bliver nødt til at skuffe dig. Jeg kunne godt få den til at oploade een fil, men jeg kunne ikke få det til at du med fem. Desværre.

Så her har du pointene:
http://www.eksperten.dk/spm/67653