Avatar billede cholm Nybegynder
19. december 2005 - 12:21 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Banner/logo for points ?

Hej,

Da jeg ikke længere bruger eksperten.dk så meget, vil jeg lige høre om det stadig er muligt/acceptabelt at få lavet et lille logo/banner for points ?

Logoet/banneret er for en privat side med udlejning af feriehus.

På forhånd tak.

/cholm
Avatar billede bill20 Nybegynder
19. december 2005 - 12:52 #1
Hvor stor skal det være? og evt. navn

Mvh.
*Bill
Avatar billede cholm Nybegynder
19. december 2005 - 12:58 #2
Hej,

Størrelsen skal være 170 X 100.

For farver, se venligt på http://www.luksusferiehuset.dk - Det skal være istedet for billedet øverst i venstre hjørne. Om det farvemæssigt skal falde ind i den blå farve eller det skal være noget helt andet, ved jeg ikke rigtigt.

Jeg forestiller mig at teksten Luksusferiehuset.dk og evt. Feriehusudlejning skal indgå i logoet. Anden grafik er også velkomment.

/cholm
Avatar billede bill20 Nybegynder
19. december 2005 - 13:14 #3
Avatar billede cholm Nybegynder
19. december 2005 - 13:18 #4
Hej,

Tak for dit bud. Det er altid svært med sådan noget her, men jeg havde måske nok forestillet mig et lidt mere "stilet" logo. Gerne undlad at bruge billedet af huset, da der også kan lejes andre huse.

Håber et er OK...

/cholm
Avatar billede bill20 Nybegynder
19. december 2005 - 13:33 #5
Avatar billede cholm Nybegynder
19. december 2005 - 15:02 #6
Jeg er taknemlig for din indsats, men det er ikke lige den stil jeg forestiller mig.

Ved godt det er svært, når jeg ikke kan komme med mere præcise ønsker.

/cholm
Avatar billede madshammer Nybegynder
19. december 2005 - 15:47 #7
Jeg prøver lige at lave noget, du.
Avatar billede madshammer Nybegynder
19. december 2005 - 16:09 #8
http://rosendahl3000.frac.dk/lux_01.jpg
og
http://rosendahl3000.frac.dk/lux_02.jpg

Det der grimme gule bliver selvfølgelig fjernet, hvis det er noget du vil bruge.

-madshammer
Avatar billede helle100 Nybegynder
19. december 2005 - 18:31 #9
Et bud: http://rapidshare.de/files/9459670/LFH_1.jpg.html

Nederst trykker du på "free", så kommer det i bunden af næste side.
Avatar billede cholm Nybegynder
19. december 2005 - 19:12 #10
Helle er helt klart inde på noget af det rigtige da det passer bedst ind i siden, og jeg har lige prøvet at lægge det op. Teksten er dog lidt lille, men det er jo svært når det ikke må være større end 170. Hvis der kan laves en version med lidt mere fylde i højre side, tror jeg det vil være perfekt. Evt. hvor teksten er delt, eller der er lidt flere "firkanter".

Mads >>> Jeg synes det er lidt svært at bedømme, da det er en anelse ukarpt.

/cholm
Avatar billede helle100 Nybegynder
19. december 2005 - 20:00 #11
Avatar billede cholm Nybegynder
19. december 2005 - 22:03 #12
Hej Helle,

Ja, jeg tror vi er ved at være der. Hvis du vil sende mig originalfilen, kan jeg evt. selv prøvet at rode lidt med om teksten evt. skal være højrestillet e.l.

/cholm
Avatar billede helle100 Nybegynder
19. december 2005 - 22:42 #13
Hvis du har en mail jeg kan sende den til, kan vi nemt ordne det
Avatar billede cholm Nybegynder
19. december 2005 - 22:47 #14
Venligst brug den på hjemmesiden. Hvis jeg kan slippe for at skrive den her, er der et sted mindre spammere kan hente den fra ;-)

Hvad er egentlig kutyme - Giver man kun points til "vinderen" eller til alle ? Jeg mener jo egentlig, at alle burde have points, men jeg kan kun give 200 i alt.

/cholm
Avatar billede helle100 Nybegynder
19. december 2005 - 23:15 #15
Normalt til den der leverer noget du kan bruge, men hvis man synes alle har fortjent, kan de deles op.
Avatar billede helle100 Nybegynder
19. december 2005 - 23:21 #16
Får en mail tilbage om at den ikke kan leveres...
Avatar billede helle100 Nybegynder
19. december 2005 - 23:24 #17
Her har du den uden tekst, håber det kan bruges, nu hvor mailen ikke lige vil: http://rapidshare.de/files/9478646/LFH_3.jpg.html
Avatar billede cholm Nybegynder
19. december 2005 - 23:33 #18
Tak - Vil du være rar at sende den på clausholm snabela gmail.com

/cholm
Avatar billede helle100 Nybegynder
20. december 2005 - 17:04 #19
Så er den sendt
Avatar billede cholm Nybegynder
20. december 2005 - 19:20 #20
Tak til alle bidragsgivere. Jeg fandt det mest rigtigt at tildele Helle de udlovede points. Såfremt det er "lovligt" vil jeg gerne oprette et spørgsmål mere hvor de andre to kan få 50 points hver.

/cholm
Avatar billede bill20 Nybegynder
20. december 2005 - 21:05 #21
Det behøver du ik' du har gjort det rigtige. 8)

Mvh.
*Bill
Avatar billede madshammer Nybegynder
21. december 2005 - 18:59 #22
Ja, lad hellere være med det, det ville være for hippie. Tak for tanken, ellers!