Avatar billede cs-gamer Nybegynder
18. december 2005 - 16:35 Der er 7 kommentarer

Kan ikk spille en fil i vlcplayer

Har en MH4-1.avi.003 det hedder videofilen som ikk kan spilles i vlc player har nummer 1 og 2 som godt kan. hvis nogen kender problemet eller ved hvordan man kan løse det så sig enelig til
Avatar billede Jmv_cyber Novice
18. december 2005 - 16:39 #1
Jeg vil mene at MH4-1.avi er normalt éen fil som er blevet delt i de tre filer. Brug at installere og bruge WinRAR eller WinZIP til at samle de 3 filer.
Avatar billede plx Nybegynder
18. december 2005 - 16:51 #2
Prøv i en prompt at stille dig i biblioteket, og skriv:

copy /b mh4-1* mh4.avi
Avatar billede cs-gamer Nybegynder
18. december 2005 - 17:03 #3
okay hvad skal jeg gøre for at samle dem med winrar?
Avatar billede Jmv_cyber Novice
18. december 2005 - 18:48 #4
Hmmm... Har lige kigget lidt nærmere på det. Har set at WinRAR ikke kan lægge sådanne filer sammen da de ikke er delt op på samme måde som RAR og ZIP filer. PLX har dog et svar som jeg ikke ved om virker, men som sikkert er værd at prøve.

Mit andet forslag vil være at finde ud af hvad selve filen er blevet delt med. Jeg ved at programmet "Total Commander" (før hen "Windows Commander") kan dele og samle filer på samme måde som dine filer viser sig at være. Programmet er shareware men kan køre uden køb. Du vil dog ved hver gang du åbner programmet få smækket en pop-up besked i hovedet :)
Avatar billede cs-gamer Nybegynder
19. december 2005 - 13:09 #5
kan du smide et link og en brugsanvisning:D
Avatar billede Jmv_cyber Novice
19. december 2005 - 16:28 #6
http://www.ghisler.com/

Efter installation åbner du programmet, finder drevet frem filerne ligger på og highlighter dem (vælger dem alle, gøres ved at højreklikke på dem). Derefter får du op i "Files -> Combine Files". The rest writes itself :P
Avatar billede cs-gamer Nybegynder
19. december 2005 - 18:00 #7
okay fatter det sku ikk lige,,