Avatar billede jn03 Nybegynder
16. december 2005 - 17:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kapitelnavne i sidehoved yderst på alle sider

Hvordan kan jeg gøre således alle mine kapitelnavne står yderst på alle sider i mit sidehoved? Jeg har spejlet mine margener således der printes på begge sider af papiret. Har gjort således kapitelnavnene i sidehovedet skifter alt efter hvilket kapitel man læser i. Sidetallene kan jeg sagtens få til at stå yderst på alle sider.

Nogen forslag?
Avatar billede jkrons Professor
17. december 2005 - 10:44 #1
I Filer - Sideopsætning, fanebladet Layout, kan du vælge at sidehoved/fod skal være forskelligt på lige og ulige sider.

Vis så sidehoved. Nu kan du placere kapitelnavnet som du ønsker på hhv. lige og ulige sider.
Avatar billede jn03 Nybegynder
17. december 2005 - 19:04 #2
Super....tak for hjælpen...alle point til dig
Avatar billede jkrons Professor
17. december 2005 - 22:13 #3
Velbekomme :-)  og tak...