Avatar billede skuumm Nybegynder
16. december 2005 - 11:29 Der er 5 kommentarer

Advarsel i inetnetexplorer

WinXP SP2:
Jeg er træt at at blive møædt med en sikekrheds advarsel når jeg kører et program fra netværksdrev. Hvordan fjerner jeg denne advarsel?
Avatar billede nhb Nybegynder
16. december 2005 - 13:55 #1
Kør gpedit.msc
Åbn "Local Computer Policy->User Configuration->Administrative Templates->Windows Components->Attachment Manager", enable "Default risk level for file
attachments" (sæt til moderate, eller hvad du nu mener er godt), enable "Inclusion list for low risk file types" og skriv i listen endelsen (ex. ".exe") på de filer typer du ikke ønsker at blive advaret imod inden du kører dem.
Avatar billede skuumm Nybegynder
19. december 2005 - 10:35 #2
Kan dette også ordnes via GPO?
Avatar billede nhb Nybegynder
19. december 2005 - 10:40 #3
det er GPO!
Avatar billede skuumm Nybegynder
21. december 2005 - 10:22 #4
Domain GPO! der findes indstillingen ikke..??
Avatar billede skuumm Nybegynder
21. december 2005 - 10:26 #5
Do'h. Opdatering af .ADM filer gør en stor forskel.  Smid et svar.