Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
15. december 2005 - 21:54 Der er 67 kommentarer og
1 løsning

Skal VIRKELIG bruge en EKSPERT.

Hej :'(

Jeg kom til fra 2 uger siden at slette en mappe med ALLE familie billeder på min computer.

Her idag skal jeg bruge dem og ser de er væk , og finder ud af det nok var fra 2 uger siden da jeg flyttede rundt på nogle filer jeg kom til at slette hele mappen.

Har kigget i papirskurv men der lå den ikke i.

Nogen der ved hvad jeg kan gøre for at få de billeder tilbage ?

lidt info:
Har en 80 GB harddisk til windows og programmer.
Og en 200GB harddisk til warez og billeder osv. den 200 gb er parditioneret i 2 , 100 stks.

Hvis det er en der bare har en lille chance for at hjælpe, plz add mig på msn og hjælp.

DØR hvis jeg ikke får de billeder igen.

(der er tale om 600 mb ca.)

PLZZ HJælp :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

Har prøvet at restore med flg programmer:
-GetDataBack for NTFS og Restorer 2000 pro.

Andre der har forslag ? :'(

evt. kender en der kan hjælpe mod betaling ?
Avatar billede leif Seniormester
15. december 2005 - 22:01 #1
Problemet er at du måske er begyndt at overskrive dataene fysisk på harddisken. Så kan det være svært med det programmer vi dødelige kan betale os til.
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2005 - 22:07 #2
Du er godt nok på den. Sletede data for 14 dage siden.

Rør ikke ved din PC. Kontakt: http://ibas.dk/

Når det er så længe siden dine data blev slettet er det en opgave for specialister i data recovery, dem tror jeg ikke, du finder du ikke her. For at genskabe dine data kræves specialudstyr, det kan ikke klares med software.
:-)
Avatar billede flashit Nybegynder
15. december 2005 - 22:07 #3
Kender ikke dette program, men hvis du har mod på det, så ser det let ud.
http://www.topshareware.com/DiskInternals-Uneraser-download-16988.htm
Avatar billede boxer Nybegynder
15. december 2005 - 22:08 #4
En meget dyr løsning:
http://www.ibas.dk/datarekonstruktion

2 gratisprogrammer:
http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm
http://www.helgec.dk/lost%20data.html

De 2 programmer skal næsten prøves selvom det er tvivlsomt at de finder noget som getdataback ikke kan finde.
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2005 - 22:24 #5
Du skriver: "DØR hvis jeg ikke får de billeder igen." Jeg vil gentage min kommentar:

Rør ikke ved din PC. Kontakt: http://ibas.dk/

Når det er så længe siden dine data blev slettet er det en opgave for specialister i data recovery, dem tror jeg ikke, du finder du ikke her. For at genskabe dine data kræves specialudstyr, det kan ikke klares med software.

Desværre er jeg bange for at du "dør" selvom du har en "bondegård" at betale Ibas med.
Sory :-(
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. december 2005 - 22:37 #6
virker getdataback ikke..?
er du sikker på du har ntfs.?

det kan være du skal prøve at søge på hele diske i getdataback, hvis du har gjort det, så søg på partitionene..
Jeg har altid haft succes med det program..?
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2005 - 23:18 #7
Hvis det virkelig er liv og død om at gøre at "xxmichelxx" får sine data tilbage. Så lad være med at komme med alle mulige løsninger. Hver gang der fosøges med et program, forringes muligheden for at genskabe data.
:-!
Ps. Det er ikke alle der svarer her der er experter.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. december 2005 - 23:21 #8
de sker intet ved at søge med getdataback..*G*
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2005 - 23:25 #9
>bartfreak
Er du sikker på det?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. december 2005 - 23:27 #10
LÆS manu..O).. tpo
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2005 - 23:28 #11
>bartfreak
Eller læs EULA
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. december 2005 - 23:33 #12
er man i tvivl kan man altid lige lave et image af drevet, og bruge det til recor sine ting fra..O)

egentligt altid det bedste..

men tpo, er åbenbart eksperten her, og andbefaler en løsning, som rykker tegnedrengen ud af bukserne..O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. december 2005 - 23:33 #13
tpo.. hvorfor ..?

Sorry for spam.!!
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2005 - 23:37 #14
>bartfreak
xxmichelxx skrev: "DØR hvis jeg ikke får de billeder igen.". Hvis xxmichelxx virkelig mener dette, så er mit råd det bedste. Jeg ved godt at det koster.. Og jeg har ikke aktier i Ibas.
:-)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. december 2005 - 23:38 #15
jaja..O)

du for ret, jeg fred..G
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2005 - 23:47 #16
>bartfreak
Det er da ikke sikkert at du får fred :-)
Du ved godt at alle kan svare på et spørgsmål, og det er ikke alle der svarer, der ved hvad de taler om.

Nej, jeg er ikke experten her! Jeg forsøger bare at hjælpe xxmichelxx på den måde som jeg syntes er er bedst.

Du har set mig i andre spørgsmål, så du må da vide at jeg ikke er helt dum.
:-)
Avatar billede bak Seniormester
15. december 2005 - 23:52 #17
Inden jeg ville betale, ville jeg nok lade stifinder eller et andet program lave en grundig søgning på alle 3 drev.

Hvis ikke de findes i papirkurven og getdataback og restorer ikke kan se skyggen af dem (bare een af dem) er de måske slet ikke slettet, men hele folderen bare flyttet et fuldstændig "fjernt" sted hen.
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2005 - 23:55 #18
Det var en.
Avatar billede off-line Nybegynder
16. december 2005 - 00:05 #19
Firmaet O&O software, har et par gode betalings programmer. Det som giver håb, for
selv at finde dine billeder er, at de ligger på deres egen partition og ikke sammen
med windows:http://www.oo-software.com/en/
Og her er et freeware program, som bestemt ikke er dårligt. Har det fra pcworld.com :
http://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,25465,00.asp
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2005 - 00:27 #20
Stort set alle de programmer der kan genskabe data, kræver at man kender dem / ved hvordan de skal bruges.

Hvis man ikke ved bedre installer man programmet, og her er den første fejl. Hvis vi går udfra at xxmichelxx ikke er IT-Expert, og det bør man gøre, så bør man give en vejledling til hvordan programmet bruges.

Der er ikke andre end mig, i denne tråd, der har sagt at xxmichelxx lade være med at røre den PC hvor xxmichelxx slettede data ligger.

Nå, men der er ogsa delte meninger om hvad en "bjørne tjeneste" betyder.
:-)
Avatar billede off-line Nybegynder
16. december 2005 - 00:38 #21
tpo - Godt du beklager dig. For jeg har glemt noget meget vigtigt, angående
O&O programmerne. Når problemet er som her, bør man installerer programmet på
en anden computer, for så kan man derfra brænde en "Resque CD" som man kan søge
med på den computer hvor den slettede mappe ligger, uden at installere noget.
Det er da smart, for så risikere man ikke ødelægge noget.
Avatar billede off-line Nybegynder
16. december 2005 - 00:44 #22
Ps. Det skulle nu ikke være mulig, at overskrive noget, ved at installere på
windows disken på 80GB, når billederne ligger på en helt anden HD.
Avatar billede off-line Nybegynder
16. december 2005 - 00:48 #23
Der er en modsigelse i det jeg skriver, angående en anden computer. Når det drejer
sig om 2 forskellige HDér kan du selvfølgelig godt installere søgeværktøj på din
80GB, og derfra søge på din 200GB.
Avatar billede dragonknight Juniormester
16. december 2005 - 02:49 #24
Recovery værktøjer som getdataback skriver ikke på disken, men læser kun, og derfor er der ingen fare ved at anvende dette. Det er først når der skrives på disken, at problemerne tårner sig op, når talen er på en recovery.
Avatar billede off-line Nybegynder
16. december 2005 - 02:54 #25
dragonknight - Hvordan skal det forstås? Programmet skal da installeres.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
16. december 2005 - 07:16 #26
man skal installere programmet på en anden hd.!!!
og smide din "tabte" filer, over på andet drev, ellers overskriver man måske.!!!
Avatar billede boxer Nybegynder
16. december 2005 - 07:47 #27
tpo -> Jeg tror vi alle forsøger at hjælpe brugeren på den måde vi synes er bedst.
IBAS er uden tvivl den bedste løsning, men med en pris på <20k vil jeg tro at brugeren er interesseret i andre metoder.

Der er linket til ibas - der kan findes relevante oplysninger som "råd om datatab" og tlf nr. til en døgnåben hotline.

De 2 metoder jeg linker til, findes der også en fuldstændig vejledning til.
Jeg kan ikke se nogen grund til at give oplysninger som allerede er linket til.
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2005 - 08:24 #28
http://www.helgec.dk/lost_data.html Det er gratis og det vil med stor sikkerhed finde og genskabe data
Avatar billede dragonknight Juniormester
16. december 2005 - 12:08 #29
Det står ellers højt og larmende her hvordan GetDataBack skal anvendes: http://www.runtime.org/gdb.htm
Avatar billede carlo1 Nybegynder
16. december 2005 - 12:39 #30
jeg har brugt irecover fra http://www.diydatarecovery.nl/irecover.htm med succes. Jeg havde en harddisk som var virkeligt færdig, men fik nogle data ud alligevel.
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
16. december 2005 - 18:16 #31
Tusind tak for alle svarende, utroligt så mange svar der er kommet på så kort tid.

Dette gør mig endnu mere sikker på at jeg faktisk har en LILLE chance, tusind tak gutter !

Jeg har brugt GetDataBack sammen med en ven jeg har som er ret god til programmet og har mange erfaringer med programmet.

Iøvrigt specielt stort tak til tbo og gotfred.

Jeg kan lige ligge min "taktik" ud, og se om der er nogen gode forslag.

Starter med at prøve "lost data".
Så "irecover"
og sidst en tur med O&O, hvis stadig intet resultat kontaker jeg firmaet Ibas.

Nogen der ved hvad de ca. tager ? (pris)

Forresten jeg venter med at give point indtil jeg har resultat, men lover jer i nok skal få ;)

Der var en der skrev at Ibas har døgn åbent, har lige ringet men de siger de har lukket:S

Mvh
Michel
Avatar billede boxer Nybegynder
16. december 2005 - 18:35 #32
Det var mig :o)
Ifølge deres hjemmeside:
http://www.ibas.dk/support
har de døgnåbent.

Når du er igang med de gratis, kan du også lige så godt prøve:
http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm

Men husk det der står her:
http://www.ibas.dk/datarekonstruktion/data-tab
tpo har også været inde på det.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
16. december 2005 - 19:38 #33
smider et svar, i tilfælde af du kunne mine kom´s..?
http://dbhome.dk/bartfreak/guider/Getdataback%20mini%20guide.htm
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2005 - 19:43 #34
"-bartfreak" det var kun en kommentar du smed
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
16. december 2005 - 19:46 #35
fnis.. sorry..O)
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
16. december 2005 - 19:48 #36
Hehe, skal vi nok finde ud af, ellers smider jeg en pb og siger "hey lav lige et svar så du kan få de 200point ;)"
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
18. december 2005 - 15:31 #37
Har nu prøvet ALLE de svar der har været men intet har hjulpet, alle sammen fandt samme fil, men ingen fandt det jeg skulle bruge.

Ringede til "IBAS" og de sagde de ikke kunne hjælpe fordi jeg havde overskrevet filerne. :(

Men tak for hjælpen ellers.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2005 - 16:11 #38
Jeg har meget svært ved at forstå at du ikke kunne finde dine filer med det program jeg linkede til http://www.helgec.dk/lost_data.html det er helt uden betydning at at du har formateret og overskrevet disken, jeg ville da blive utrolig glad hvis du lige gad paste den logfil programmet opretter når du søger efter dine tabte data
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
18. december 2005 - 16:24 #39
selv tak..
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
19. december 2005 - 16:01 #40
helgec --> Jeg har faktisk ikke prøvet den du linker til da jeg ikke helt forstår den.

Har du en msn messenger jeg kan kontakte dig på ?

Så kan du evt. hjælpe over msn ?

Jeg smider 200 point til dig hvis du kan hjælpe !
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2005 - 16:11 #41
"Har du en msn messenger jeg kan kontakte dig på ?" Nej jeg er en gammel folkepensionist der ikke kan finde ud af af alt det nymodens, til gengæld er jeg rimelig sikker på at det link jeg gav dig virker, prøv at beskrive hvad det er du ikke kan finde ud af
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
19. december 2005 - 21:53 #42
Haha :D

Altså i starten står der at det er til parditions tabbeller osv.

Men jeg skal jo bruge det til noget jeg "bare" har slettet, ikke noget der er røget ud fordi parditionen "fuckede", eller noget.
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2005 - 22:14 #43
Hvis du nu skriver et tidspunkt hvor du har 20 min. ledig til projektet så skal jeg nok guide dig igennem så du får dine data tilbage
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
20. december 2005 - 07:31 #44
Okay.

Jamen så skriver jeg igen iaften :)

(Ca. 19-tiden).

Skal nemlig i skole nu ;)
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2005 - 18:07 #45
Der ligger en lille gif-animation til dig på http://www.helgec.dk/guiden.gif følg den omhyggeligt læs og følg de kommentarer jeg har skrevet med eller grøn farve
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
20. december 2005 - 20:21 #46
Tusind tak for gif-animationen, den var en del letter og mere overskuelig ;)

Hmm, har lige søgt, og den er stadig igang, men INGEN af de billeder den finder har jeg kunnet åbne, den giver bare fejl.

Filmene derimod kan jeg sagtens åbne.
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2005 - 20:36 #47
Er det jpg filer du ikke kan åbne ??
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
21. december 2005 - 11:15 #48
nej .bmp

Men har slettet det hele nu.

Programmet gemte 70 GB på mit skrivebord, hele min computer fuckede så jeg blev nød til at slette det hele.
Avatar billede boxer Nybegynder
21. december 2005 - 11:46 #49
Kig på tip nr 40:
http://www.hcma.dk/tips31to40.htm#no40
Jeg tror det går galt fordi du ikke har plads nok på din harddisk.
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
21. december 2005 - 20:31 #50
hmm det er ikk det, jeg kan IKKE åbne dem.

Det andet har du nok ret i.
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2005 - 20:46 #51
Hvorfor har du så mange BMP filer ??
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
21. december 2005 - 23:17 #52
der kom jo som sagt også en hel masse film klip.

og den der dims blev 50% færdig efter 24 timer
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2005 - 10:14 #53
Og hvorfor svarer du ikke på mit spørgsmål 21/12-2005 20:46:37 ? og hvorfor har du sat programmet til at søge efter BMP filer når det er disablet default? og hvorfor forventer du at du kan åbne BMP filer når du ingen BMP filer har gemt? og hvorfor gennemsøger du ikke en partition ad gangen?. Alle disse "hvorfor" kan sammenfattes i en sætning, hvad med se at blive lidt moden i din opførsel og lade "den" rotere lidt, der er trods alt nogle mennesker der har brugt tid på dig
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
22. december 2005 - 13:04 #54
Prøv dog at tag det roligt.
Jeg har svaret på dit spg 21/12-2005 20:46:37

Jeg har sat den til at søge efter .bmp billeder også fordi at jeg tror nogle af mine billeder var .bmp

Ehm jeg forventer at kunne åbne de filer den laver ?
- Den genskaber vel de filer jeg har haft på hden ? Hvorfor laver den nogle .bmp billeder hvis jeg ikke har haft nogen ? :S

Jeg har sat den til at tage en partition af gangen.

Først prøver du at hjælpe og bagefter bliver du sur over jeg har mistforstået dig ?

:S
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
22. december 2005 - 13:06 #55
Hvorfor har du så mange BMP filer ??

- der kom jo som sagt også en hel masse film klip.

og den der dims blev 50% færdig efter 24 timer

Har svaret på dit spg.
Går udfra du tror jeg har mange bmp filer fordi der er 70gb, og derfor svarer jeg med at der også var en hel masse film klip.
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2005 - 13:17 #56
"Hvorfor laver den nogle .bmp billeder hvis jeg ikke har haft nogen " prøv lige at læse programmets bemærkninger til BMP filer PRONE TO FALSE POSETIVE

"Jeg har sat den til at søge efter .bmp billeder også fordi at jeg tror nogle af mine billeder var .bmp" Troede?? det må du vel selv vide om du har gemt noget som BMP

"Først prøver du at hjælpe og bagefter bliver du sur over jeg har mistforstået dig" Nej jeg bliver ikke sur, jeg forventer blot at min indsats ikke konstant bliver honoreret med negativ respons
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
22. december 2005 - 17:44 #57
Undskyld men mit engelsk er ikke så stærkt så jeg ved ikke hvad "prone to false posetive" betyder.

Nej jeg ved ikke om der er nogen der er gemt som bmp, men jeg ved nogle iværfald er .jpg

Jeg prøver jo , tror du ikke jeg kunne tænke mig mine billeder igen ?
- Jo da så jeg gør hvad jeg kan, men når det stadig ikke hjælper må man vel give op.
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2005 - 19:09 #58
Rent logisk burde programmet jo finde dine jpg filer når det finder dine film, prøv KUN at søge på jpg med de store mængder data du har bliver det hurtigt uoverskueligt når det hele vælter frem, vær opmærksom på at dit styresystem har store mængder jpg filer
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
22. december 2005 - 19:26 #59
Ok, det prøver jeg så.

Men husk på at det billederne ikke lå på samme hd som styresystemet ;)
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
23. december 2005 - 01:03 #60
Hejsa.

Så har jeg gjort det, men stadig uden held, den fandt billeder, men ingen af dem som jeg savner.

loggen kommer i næste kommentar
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
23. december 2005 - 01:03 #61
Thu Dec 22 19:29:24 2005
PhotoRec command line :
PhotoRec 5.8, Data Recovery Utility, May 2005
Christophe GRENIER <grenier@cgsecurity.org>
http://www.cgsecurity.org
Windows version
Using locale 'C'.
file_read(4,1,buffer,156312449(9729/254/63)) seek err Invalid argument
file_read(5,1,buffer,390732929(24321/254/63)) seek err Invalid argument
Hard disk list
Disk /dev/sda - CHS 9729 255 63 - 76316 MB, sector size=512
Disk /dev/sdb - CHS 24321 255 63 - 190779 MB, sector size=512

Interface File Select

Interface Select
Geometry from i386 MBR: head=255 sector=63
NTFS at 0/1/1
NTFS at 12157/1/1
get_geometry_from_list_part_aux head=255 nbr=3
  D empty                    0  0  1 24320 254 63  390716865 [Whole disk]
1 P HPFS - NTFS              0  1  1 12156 254 63  195302142 [DISK2_VOL1]
    NTFS, 95362 MB
2 E extended LBA        12157  0  1 24320 254 63  195414660
5 L HPFS - NTFS          12157  1  1 24320 254 63  195414597 [DISK2_VOL2]
    NTFS, 95417 MB

Analyse  1 P HPFS - NTFS              0  1  1 12156 254 63  195302142 [DISK2_VOL1]
    NTFS, 95362 MB
debug=1, paranoid=1
Pass 1 (blocksize=512)
jpg header found at sector 5642112
jpg header found at sector 5642576
recup_dir.1/1.jpg 5642175-5642254
jpg header found at sector 5642744
recup_dir.1/2.jpg 5642639-5642742
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/3.jpg 5642807-5642934
jpg header found at sector 5913192
jpg header found at sector 5913336
recup_dir.1/4.jpg 5913255-5913398
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/5.jpg 5913399-5913478
jpg header found at sector 6102912
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/6.jpg 6102975-6103230
jpg header found at sector 6131104
jpg header found at sector 6131312
recup_dir.1/7.jpg 6131167-6131374
jpg header found at sector 6131480
recup_dir.1/8.jpg 6131375-6131542
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/9.jpg 6131543-6131654
jpg header found at sector 6159760
jpg header found at sector 6160024
recup_dir.1/10.jpg 6159823-6160022
Elapsed time 0h17m15s
Pass 1 +10 files
jpg: 10/11 recovered
Total: 10 files found

Pass 2 (blocksize=4096)
jpg header found at sector 6160024
jpg header found at sector 6160224
recup_dir.1/11.jpg 6160087-6160286
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/12.jpg 6160287-6160414
jpg header found at sector 6373992
jpg header found at sector 6374168
recup_dir.1/13.jpg 6374055-6374230
jpg header found at sector 6382408
recup_dir.1/14.jpg 6374231-6374334
jpg header found at sector 6383352
recup_dir.1/15.jpg 6382471-6382686
jpg header found at sector 6383536
recup_dir.1/16.jpg 6383415-6383550
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/17.jpg 6383599-6383622
jpg header found at sector 6475360
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/18.jpg 6475423-6475854
jpg header found at sector 6634944
jpg header found at sector 6635816
recup_dir.1/19.jpg 6635007-6635878
jpg header found at sector 6636152
recup_dir.1/20.jpg 6635879-6636214
jpg header found at sector 6652704
recup_dir.1/21.jpg 6636215-6636342
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
jpg header found at sector 6652704
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
jpg header found at sector 6793640
jpg header found at sector 6795000
recup_dir.1/22.jpg 6793703-6795062
jpg header found at sector 6795480
recup_dir.1/23.jpg 6795063-6795542
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/24.jpg 6795543-6795710
jpg header found at sector 7801168
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/25.jpg 7801231-7802502
jpg header found at sector 9280536
jpg header found at sector 9280696
recup_dir.1/26.jpg 9280599-9280758
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/27.jpg 9280759-9280822
jpg header found at sector 9348088
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/28.jpg 9348151-9348310
jpg header found at sector 12205616
jpg header found at sector 12205968
recup_dir.1/29.jpg 12205679-12206030
jpg header found at sector 12206272
recup_dir.1/30.jpg 12206031-12206334
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/31.jpg 12206335-12206446
jpg header found at sector 16343304
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/32.jpg 16343367-16343518
jpg header found at sector 17417488
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/33.jpg 17417551-17417854
jpg header found at sector 18309528
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/34.jpg 18309591-18309638
jpg header found at sector 18338408
jpg header found at sector 18338736
recup_dir.1/35.jpg 18338471-18338798
jpg header found at sector 18349544
recup_dir.1/36.jpg 18338799-18338854
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/37.jpg 18349607-18350014
jpg header found at sector 19843552
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/38.jpg 19843615-19844022
jpg header found at sector 27782456
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/39.jpg 27782519-27782718
jpg header found at sector 30515728
jpg header found at sector 30515864
recup_dir.1/40.jpg 30515791-30515926
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/41.jpg 30515927-30516022
jpg header found at sector 32133488
jpg header found at sector 32134376
recup_dir.1/42.jpg 32133551-32133966
jpg header found at sector 32135064
recup_dir.1/43.jpg 32134439-32135126
jpg header found at sector 32135784
recup_dir.1/44.jpg 32135127-32135846
jpg header found at sector 32136440
recup_dir.1/45.jpg 32135847-32136502
jpg header found at sector 32136904
recup_dir.1/46.jpg 32136503-32136966
jpg header found at sector 32137528
recup_dir.1/47.jpg 32136967-32137590
jpg header found at sector 32137968
recup_dir.1/48.jpg 32137591-32138030
jpg header found at sector 32138360
recup_dir.1/49.jpg 32138031-32138422
jpg header found at sector 32138640
recup_dir.1/50.jpg 32138423-32138702
jpg header found at sector 32139304
recup_dir.1/51.jpg 32138703-32139366
jpg header found at sector 32139544
recup_dir.1/52.jpg 32139367-32139606
jpg header found at sector 32139856
recup_dir.1/53.jpg 32139607-32139918
jpg header found at sector 32140296
recup_dir.1/54.jpg 32139919-32140358
jpg header found at sector 32140896
recup_dir.1/55.jpg 32140359-32140958
jpg header found at sector 32141264
recup_dir.1/56.jpg 32140959-32141326
jpg header found at sector 32141480
recup_dir.1/57.jpg 32141327-32141542
jpg header found at sector 32141808
recup_dir.1/58.jpg 32141543-32141870
jpg header found at sector 32142112
recup_dir.1/59.jpg 32141871-32142174
jpg header found at sector 32142312
recup_dir.1/60.jpg 32142175-32142374
jpg header found at sector 32142504
recup_dir.1/61.jpg 32142375-32142566
jpg header found at sector 32142720
recup_dir.1/62.jpg 32142567-32142782
jpg header found at sector 32142984
recup_dir.1/63.jpg 32142783-32143046
jpg header found at sector 32143256
recup_dir.1/64.jpg 32143047-32143318
jpg header found at sector 32143520
recup_dir.1/65.jpg 32143319-32143582
jpg header found at sector 32144184
recup_dir.1/66.jpg 32143583-32144246
jpg header found at sector 32144872
recup_dir.1/67.jpg 32144247-32144934
jpg header found at sector 32145544
recup_dir.1/68.jpg 32144935-32145606
jpg header found at sector 32145696
recup_dir.1/69.jpg 32145607-32145758
jpg header found at sector 32146192
recup_dir.1/70.jpg 32145759-32146254
jpg header found at sector 32146832
recup_dir.1/71.jpg 32146255-32146894
jpg header found at sector 32150768
recup_dir.1/72.jpg 32146895-32147134
jpg header found at sector 32151536
recup_dir.1/73.jpg 32150831-32151598
jpg header found at sector 32153384
recup_dir.1/74.jpg 32151599-32151702
jpg header found at sector 32153688
recup_dir.1/75.jpg 32153447-32153638
jpg header found at sector 32153992
recup_dir.1/76.jpg 32153751-32153910
jpg header found at sector 32154096
recup_dir.1/77.jpg 32154055-32154158
jpg header found at sector 32154176
recup_dir.1/78.jpg 32154159-32154238
jpg header found at sector 32154312
recup_dir.1/79.jpg 32154239-32154326
jpg header found at sector 32154376
recup_dir.1/80.jpg 32154375-32154438
jpg header found at sector 32154696
recup_dir.1/81.jpg 32154439-32154510
jpg header found at sector 32154720
recup_dir.1/82.jpg 32154759-32154782
jpg header found at sector 32154776
recup_dir.1/83.jpg 32154783-32154838
jpg header found at sector 32154784
recup_dir.1/84.jpg 32154839-32154846
jpg header found at sector 32154808
recup_dir.1/85.jpg 32154847-32154870
jpg header found at sector 32154888
recup_dir.1/86.jpg 32154871-32154942
jpg header found at sector 32154952
recup_dir.1/87.jpg 32154951-32154998
jpg header found at sector 32155024
recup_dir.1/88.jpg 32155015-32155086
jpg header found at sector 32155056
recup_dir.1/89.jpg 32155087-32155118
jpg header found at sector 32155184
recup_dir.1/90.jpg 32155119-32155166
jpg header found at sector 32157280
recup_dir.1/91.jpg 32155247-32155550
jpg header found at sector 32158048
recup_dir.1/92.jpg 32157343-32157358
jpg header found at sector 32158088
recup_dir.1/93.jpg 32158111-32158118
jpg header found at sector 32158096
recup_dir.1/94.jpg 32158151-32158158
jpg header found at sector 32159432
recup_dir.1/95.jpg 32158159-32158166
jpg header found at sector 32160608
recup_dir.1/96.jpg 32159495-32159502
jpg header found at sector 32163496
recup_dir.1/97.jpg 32160671-32161198
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/98.jpg 32163559-32163670
jpg header found at sector 125750152
jpg header found at sector 125750400
recup_dir.1/99.jpg 125750215-125750454
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/100.jpg 125750463-125750654
jpg header found at sector 126044264
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/101.jpg 126044327-126044374
jpg header found at sector 139043968
jpg header found at sector 139044088
recup_dir.1/102.jpg 139044031-139044118
jpg header found at sector 139044192
recup_dir.1/103.jpg 139044151-139044182
jpg header found at sector 139044288
recup_dir.1/104.jpg 139044255-139044326
jpg header found at sector 139044424
recup_dir.1/105.jpg 139044351-139044422
jpg header found at sector 139044520
recup_dir.1/106.jpg 139044487-139044542
jpg header found at sector 139052064
recup_dir.1/107.jpg 139044583-139044654
jpg header found at sector 139053872
recup_dir.1/108.jpg 139052127-139052166
jpg header found at sector 139054104
recup_dir.1/109.jpg 139053935-139054006
jpg header found at sector 139054176
recup_dir.1/110.jpg 139054167-139054230
jpg header found at sector 139054216
recup_dir.1/111.jpg 139054239-139054262
jpg header found at sector 139054288
recup_dir.1/112.jpg 139054279-139054342
jpg header found at sector 139054352
recup_dir.1/113.jpg 139054351-139054398
jpg header found at sector 139054536
recup_dir.1/114.jpg 139054415-139054486
jpg header found at sector 139054640
recup_dir.1/115.jpg 139054599-139054654
jpg header found at sector 139054696
recup_dir.1/116.jpg 139054703-139054758
jpg header found at sector 139054752
recup_dir.1/117.jpg 139054759-139054814
jpg header found at sector 139054808
recup_dir.1/118.jpg 139054815-139054870
jpg header found at sector 139054864
recup_dir.1/119.jpg 139054871-139054926
jpg header found at sector 139054904
recup_dir.1/120.jpg 139054927-139054958
jpg header found at sector 139054960
recup_dir.1/121.jpg 139054967-139055014
jpg header found at sector 139055000
recup_dir.1/122.jpg 139055023-139055054
jpg header found at sector 139055040
recup_dir.1/123.jpg 139055063-139055094
jpg header found at sector 139055088
recup_dir.1/124.jpg 139055103-139055142
jpg header found at sector 139055152
recup_dir.1/125.jpg 139055151-139055198
jpg header found at sector 139055192
recup_dir.1/126.jpg 139055215-139055246
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/127.jpg 139055255-139055286
jpg header found at sector 139337688
jpg header found at sector 139337736
recup_dir.1/128.jpg 139337751-139337798
jpg header found at sector 139337776
recup_dir.1/129.jpg 139337799-139337838
jpg header found at sector 139337816
recup_dir.1/130.jpg 139337839-139337878
jpg header found at sector 139337984
recup_dir.1/131.jpg 139337879-139337966
jpg header found at sector 139338064
recup_dir.1/132.jpg 139338047-139338126
jpg header found at sector 139338168
recup_dir.1/133.jpg 139338127-139338214
jpg header found at sector 139338192
recup_dir.1/134.jpg 139338231-139338254
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/135.jpg 139338255-139338326
jpg header found at sector 142185256
jpg header found at sector 142187088
jpg header found at sector 142185256
jpg header found at sector 142187088
jpg header found at sector 142187152
recup_dir.1/136.jpg 142187151-142187214
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/137.jpg 142187215-142187254
jpg header found at sector 144012520
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/138.jpg 144012583-144012742
jpg header found at sector 144085888
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/139.jpg 144085951-144085990
jpg header found at sector 146476424
jpg header found at sector 146476448
recup_dir.1/140.jpg 146476487-146476510
jpg header found at sector 146476504
recup_dir.1/141.jpg 146476511-146476566
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/142.jpg 146476567-146476630
jpg header found at sector 152579520
jpg header found at sector 152579592
recup_dir.1/143.jpg 152579583-152579654
jpg header found at sector 152579664
recup_dir.1/144.jpg 152579655-152579726
jpg header found at sector 152579728
recup_dir.1/145.jpg 152579727-152579774
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/146.jpg 152579791-152579862
jpg header found at sector 157009168
jpg header found at sector 157021208
recup_dir.1/147.jpg 157009231-157009390
jpg header found at sector 157021712
recup_dir.1/148.jpg 157021271-157021774
jpg header found at sector 157021848
recup_dir.1/149.jpg 157021775-157021910
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/150.jpg 157021911-157021950
jpg header found at sector 157185792
jpg header found at sector 157185912
recup_dir.1/151.jpg 157185855-157185974
jpg header found at sector 157188432
recup_dir.1/152.jpg 157185975-157186078
jpg header found at sector 157188488
recup_dir.1/153.jpg 157188495-157188550
jpg header found at sector 157188560
recup_dir.1/154.jpg 157188551-157188622
jpg header found at sector 157188616
recup_dir.1/155.jpg 157188623-157188678
jpg header found at sector 157188680
recup_dir.1/156.jpg 157188679-157188742
jpg header found at sector 157188744
recup_dir.1/157.jpg 157188743-157188806
jpg header found at sector 157188808
recup_dir.1/158.jpg 157188807-157188870
jpg header found at sector 157188896
recup_dir.1/159.jpg 157188871-157188958
jpg header found at sector 157188936
recup_dir.1/160.jpg 157188959-157188998
jpg header found at sector 157189024
recup_dir.1/161.jpg 157188999-157189086
jpg header found at sector 157189120
recup_dir.1/162.jpg 157189087-157189118
jpg header found at sector 157189152
recup_dir.1/163.jpg 157189183-157189214
jpg header found at sector 157195920
recup_dir.1/164.jpg 157189215-157189246
jpg header found at sector 157195992
recup_dir.1/165.jpg 157195983-157196054
jpg header found at sector 157196088
recup_dir.1/166.jpg 157196055-157196150
jpg header found at sector 157196176
recup_dir.1/167.jpg 157196151-157196238
jpg header found at sector 157196264
recup_dir.1/168.jpg 157196239-157196326
jpg header found at sector 157196336
recup_dir.1/169.jpg 157196327-157196398
jpg header found at sector 157196416
recup_dir.1/170.jpg 157196399-157196470
jpg header found at sector 157196448
recup_dir.1/171.jpg 157196479-157196510
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/172.jpg 157196511-157196558
jpg header found at sector 157291488
jpg header found at sector 157291704
recup_dir.1/173.jpg 157291551-157291766
jpg header found at sector 157291824
recup_dir.1/174.jpg 157291767-157291886
jpg header found at sector 157291896
recup_dir.1/175.jpg 157291887-157291958
jpg header found at sector 157291936
recup_dir.1/176.jpg 157291959-157291990
jpg header found at sector 157292016
recup_dir.1/177.jpg 157291999-157292070
jpg header found at sector 157292080
recup_dir.1/178.jpg 157292079-157292134
jpg header found at sector 157292232
recup_dir.1/179.jpg 157292143-157292286
jpg header found at sector 157292376
recup_dir.1/180.jpg 157292295-157292430
jpg header found at sector 157292512
recup_dir.1/181.jpg 157292439-157292566
jpg header found at sector 157292560
recup_dir.1/182.jpg 157292575-157292614
jpg header found at sector 157292776
recup_dir.1/183.jpg 157292623-157292830
jpg header found at sector 157292864
recup_dir.1/184.jpg 157292839-157292918
jpg header found at sector 157293008
recup_dir.1/185.jpg 157292927-157293062
jpg header found at sector 157293200
recup_dir.1/186.jpg 157293071-157293254
jpg header found at sector 157293248
recup_dir.1/187.jpg 157293263-157293302
jpg header found at sector 157293312
recup_dir.1/188.jpg 157293311-157293366
jpg header found at sector 157293392
recup_dir.1/189.jpg 157293375-157293446
jpg header found at sector 157293456
recup_dir.1/190.jpg 157293455-157293510
jpg header found at sector 157293576
recup_dir.1/191.jpg 157293519-157293622
jpg header found at sector 157293632
recup_dir.1/192.jpg 157293639-157293686
jpg header found at sector 157293688
recup_dir.1/193.jpg 157293695-157293742
jpg header found at sector 157293736
recup_dir.1/194.jpg 157293751-157293790
jpg header found at sector 157293840
recup_dir.1/195.jpg 157293799-157293886
jpg header found at sector 157312328
recup_dir.1/196.jpg 157293903-157293998
jpg header found at sector 157312368
recup_dir.1/197.jpg 157312391-157312430
jpg header found at sector 157312392
recup_dir.1/198.jpg 157312431-157312454
jpg header found at sector 157312488
recup_dir.1/199.jpg 157312455-157312550
jpg header found at sector 157312536
recup_dir.1/200.jpg 157312551-157312590
jpg header found at sector 157312656
recup_dir.1/201.jpg 157312599-157312710
jpg header found at sector 157312776
recup_dir.1/202.jpg 157312719-157312822
jpg header found at sector 157313184
recup_dir.1/203.jpg 157312839-157312918
jpg header found at sector 157313232
recup_dir.1/204.jpg 157313247-157313294
jpg header found at sector 157313368
recup_dir.1/205.jpg 157313295-157313318
jpg header found at sector 157313504
recup_dir.1/206.jpg 157313431-157313470
jpg header found at sector 157313592
recup_dir.1/207.jpg 157313567-157313630
jpg header found at sector 157313672
recup_dir.1/208.jpg 157313655-157313702
jpg header found at sector 157313920
recup_dir.1/209.jpg 157313735-157313910
jpg header found at sector 157314000
recup_dir.1/210.jpg 157313983-157314038
jpg header found at sector 157314600
recup_dir.1/211.jpg 157314063-157314662
jpg header found at sector 157314784
recup_dir.1/212.jpg 157314663-157314846
jpg header found at sector 157314904
recup_dir.1/213.jpg 157314847-157314966
jpg header found at sector 157315096
recup_dir.1/214.jpg 157314967-157315158
jpg header found at sector 157315184
recup_dir.1/215.jpg 157315159-157315246
jpg header found at sector 157315304
recup_dir.1/216.jpg 157315247-157315366
jpg header found at sector 157315408
recup_dir.1/217.jpg 157315367-157315470
jpg header found at sector 157315504
recup_dir.1/218.jpg 157315471-157315566
jpg header found at sector 157315544
recup_dir.1/219.jpg 157315567-157315606
jpg header found at sector 157315632
recup_dir.1/220.jpg 157315607-157315694
jpg header found at sector 157315696
recup_dir.1/221.jpg 157315695-157315718
jpg header found at sector 157315808
recup_dir.1/222.jpg 157315759-157315814
jpg header found at sector 157315936
recup_dir.1/223.jpg 157315871-157315998
jpg header found at sector 157316016
recup_dir.1/224.jpg 157315999-157316078
jpg header found at sector 157316200
recup_dir.1/225.jpg 157316079-157316214
jpg header found at sector 157316304
recup_dir.1/226.jpg 157316263-157316342
jpg header found at sector 157316408
recup_dir.1/227.jpg 157316367-157316470
jpg header found at sector 157316456
recup_dir.1/228.jpg 157316471-157316518
jpg header found at sector 157316568
recup_dir.1/229.jpg 157316519-157316614
jpg header found at sector 157316632
recup_dir.1/230.jpg 157316631-157316694
jpg header found at sector 157316712
recup_dir.1/231.jpg 157316695-157316766
jpg header found at sector 157316792
recup_dir.1/232.jpg 157316775-157316854
jpg header found at sector 157316888
recup_dir.1/233.jpg 157316855-157316950
jpg header found at sector 157316968
recup_dir.1/234.jpg 157316951-157317030
jpg header found at sector 157317032
recup_dir.1/235.jpg 157317031-157317094
jpg header found at sector 157317080
recup_dir.1/236.jpg 157317095-157317142
jpg header found at sector 157317152
recup_dir.1/237.jpg 157317143-157317214
jpg header found at sector 157317200
recup_dir.1/238.jpg 157317215-157317246
jpg header found at sector 157317336
recup_dir.1/239.jpg 157317263-157317366
jpg header found at sector 157317400
recup_dir.1/240.jpg 157317399-157317462
jpg header found at sector 157317488
recup_dir.1/241.jpg 157317463-157317550
jpg header found at sector 157317648
recup_dir.1/242.jpg 157317551-157317710
jpg header found at sector 157317728
recup_dir.1/243.jpg 157317711-157317774
jpg header found at sector 157317840
recup_dir.1/244.jpg 157317791-157317886
jpg header found at sector 157317976
recup_dir.1/245.jpg 157317903-157317998
jpg header found at sector 157318096
recup_dir.1/246.jpg 157318039-157318126
jpg header found at sector 157318224
recup_dir.1/247.jpg 157318159-157318254
jpg header found at sector 157318352
recup_dir.1/248.jpg 157318287-157318382
jpg header found at sector 157318440
recup_dir.1/249.jpg 157318415-157318502
jpg header found at sector 157318600
recup_dir.1/250.jpg 157318503-157318622
jpg header found at sector 157318704
recup_dir.1/251.jpg 157318663-157318758
jpg header found at sector 157318824
recup_dir.1/252.jpg 157318767-157318854
jpg header found at sector 157318936
recup_dir.1/253.jpg 157318887-157318982
jpg header found at sector 157319016
recup_dir.1/254.jpg 157318999-157319078
jpg header found at sector 157319072
recup_dir.1/255.jpg 157319079-157319118
jpg header found at sector 157324736
recup_dir.1/256.jpg 157319135-157319214
jpg header found at sector 157324968
recup_dir.1/257.jpg 157324799-157325030
jpg header found at sector 157325176
recup_dir.1/258.jpg 157325031-157325214
jpg header found at sector 157325776
recup_dir.1/259.jpg 157325239-157325838
jpg header found at sector 157325912
recup_dir.1/260.jpg 157325839-157325974
jpg header found at sector 157326024
recup_dir.1/261.jpg 157325975-157326086
jpg header found at sector 157326136
recup_dir.1/262.jpg 157326087-157326198
jpg header found at sector 157326256
recup_dir.1/263.jpg 157326199-157326318
jpg header found at sector 157326368
recup_dir.1/264.jpg 157326319-157326398
jpg header found at sector 157326496
recup_dir.1/265.jpg 157326431-157326558
jpg header found at sector 157326632
recup_dir.1/266.jpg 157326559-157326622
jpg header found at sector 157327208
recup_dir.1/267.jpg 157326695-157327270
jpg header found at sector 157327696
recup_dir.1/268.jpg 157327271-157327654
jpg header found at sector 157327968
recup_dir.1/269.jpg 157327759-157327830
jpg header found at sector 157328120
recup_dir.1/270.jpg 157328031-157328166
jpg header found at sector 157328200
recup_dir.1/271.jpg 157328183-157328246
jpg header found at sector 157328328
recup_dir.1/272.jpg 157328263-157328334
jpg header found at sector 157328448
recup_dir.1/273.jpg 157328391-157328454
jpg header found at sector 157328512
recup_dir.1/274.jpg 157328511-157328542
jpg header found at sector 157328576
recup_dir.1/275.jpg 157328575-157328638
jpg header found at sector 157328584
recup_dir.1/276.jpg 157328639-157328646
jpg header found at sector 157328600
recup_dir.1/277.jpg 157328647-157328662
jpg header found at sector 157328664
recup_dir.1/278.jpg 157328663-157328678
jpg header found at sector 157331720
recup_dir.1/279.jpg 157328727-157328774
jpg header found at sector 157332032
recup_dir.1/280.jpg 157331783-157331894
jpg header found at sector 157332224
recup_dir.1/281.jpg 157332095-157332142
jpg header found at sector 157332272
recup_dir.1/282.jpg 157332287-157332334
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/283.jpg 157332335-157332366
jpg header found at sector 158682000
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/284.jpg 158682063-158682630
jpg header found at sector 159100496
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/285.jpg 159100559-159101126
jpg header found at sector 164598792
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/286.jpg 164598855-164598974
jpg header found at sector 164715400
jpg header found at sector 164715552
recup_dir.1/287.jpg 164715463-164715606
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/288.jpg 164715615-164715662
jpg header found at sector 171081248
jpg header found at sector 171081832
recup_dir.1/289.jpg 171081311-171081894
jpg header found at sector 171082384
recup_dir.1/290.jpg 171081895-171082446
jpg header found at sector 171082992
recup_dir.1/291.jpg 171082447-171083054
jpg header found at sector 171083592
recup_dir.1/292.jpg 171083055-171083654
jpg header found at sector 171084208
recup_dir.1/293.jpg 171083655-171084270
jpg header found at sector 171084760
recup_dir.1/294.jpg 171084271-171084822
jpg header found at sector 171085344
recup_dir.1/295.jpg 171084823-171085406
jpg header found at sector 171085952
recup_dir.1/296.jpg 171085407-171086014
jpg header found at sector 171086728
recup_dir.1/297.jpg 171086015-171086614
jpg header found at sector 171087640
recup_dir.1/298.jpg 171086791-171087374
jpg header found at sector 171090368
recup_dir.1/299.jpg 171087703-171087822
jpg header found at sector 171090560
recup_dir.1/300.jpg 171090431-171090622
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/301.jpg 171090623-171090862
jpg header found at sector 180679472
jpg header found at sector 180693800
jpg header found at sector 180679472
jpg header found at sector 180693800
jpg header found at sector 180700312
recup_dir.1/302.jpg 180693863-180693878
jpg header found at sector 180700352
recup_dir.1/303.jpg 180700375-180700398
jpg header found at sector 180700368
recup_dir.1/304.jpg 180700415-180700430
jpg header found at sector 180700400
recup_dir.1/305.jpg 180700431-180700462
jpg header found at sector 180701144
recup_dir.1/306.jpg 180700463-180700486
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/307.jpg 180701207-180701318
jpg header found at sector 180730040
jpg header found at sector 180730056
recup_dir.1/308.jpg 180730103-180730118
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/309.jpg 180730119-180730134
jpg header found at sector 180769464
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/310.jpg 180769527-180770022
jpg header found at sector 180823984
jpg header found at sector 180824152
recup_dir.1/311.jpg 180824047-180824214
jpg header found at sector 180824360
recup_dir.1/312.jpg 180824215-180824422
jpg header found at sector 180824536
recup_dir.1/313.jpg 180824423-180824598
jpg header found at sector 180824688
recup_dir.1/314.jpg 180824599-180824750
jpg header found at sector 180824952
recup_dir.1/315.jpg 180824751-180825014
jpg header found at sector 180825160
recup_dir.1/316.jpg 180825015-180825222
jpg header found at sector 180825376
recup_dir.1/317.jpg 180825223-180825438
jpg header found at sector 180825576
recup_dir.1/318.jpg 180825439-180825638
jpg header found at sector 180825720
recup_dir.1/319.jpg 180825639-180825782
jpg header found at sector 180825904
recup_dir.1/320.jpg 180825783-180825966
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/321.jpg 180825967-180826070
jpg header found at sector 180872928
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
jpg header found at sector 180872928
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
jpg header found at sector 184291224
jpg header found at sector 184291824
recup_dir.1/322.jpg 184291287-184291366
jpg header found at sector 184292408
recup_dir.1/323.jpg 184291887-184292470
jpg header found at sector 184293008
recup_dir.1/324.jpg 184292471-184293070
jpg header found at sector 184293616
recup_dir.1/325.jpg 184293071-184293678
jpg header found at sector 184294200
recup_dir.1/326.jpg 184293679-184294262
jpg header found at sector 184294752
recup_dir.1/327.jpg 184294263-184294814
jpg header found at sector 184294880
recup_dir.1/328.jpg 184294815-184294942
jpg header found at sector 184295000
recup_dir.1/329.jpg 184294943-184295062
jpg header found at sector 184295616
recup_dir.1/330.jpg 184295063-184295678
jpg header found at sector 184296000
recup_dir.1/331.jpg 184295679-184296062
jpg header found at sector 184296112
recup_dir.1/332.jpg 184296063-184296174
jpg header found at sector 184296712
recup_dir.1/333.jpg 184296175-184296774
jpg header found at sector 184297320
recup_dir.1/334.jpg 184296775-184297382
jpg header found at sector 184297872
recup_dir.1/335.jpg 184297383-184297934
jpg header found at sector 184298456
recup_dir.1/336.jpg 184297935-184298518
jpg header found at sector 184298568
recup_dir.1/337.jpg 184298519-184298630
jpg header found at sector 184298704
recup_dir.1/338.jpg 184298631-184298766
jpg header found at sector 184299272
recup_dir.1/339.jpg 184298767-184299334
jpg header found at sector 184299840
recup_dir.1/340.jpg 184299335-184299902
jpg header found at sector 184300416
recup_dir.1/341.jpg 184299903-184300478
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/342.jpg 184300479-184301078
jpg header found at sector 186001832
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
jpg header found at sector 186001832
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
jpg header found at sector 188224256
jpg header found at sector 188224808
recup_dir.1/343.jpg 188224319-188224438
jpg header found at sector 188224992
recup_dir.1/344.jpg 188224871-188225054
jpg header found at sector 188225224
recup_dir.1/345.jpg 188225055-188225286
jpg header found at sector 188225576
recup_dir.1/346.jpg 188225287-188225446
jpg header found at sector 188225672
recup_dir.1/347.jpg 188225639-188225726
jpg header found at sector 188225744
recup_dir.1/348.jpg 188225735-188225798
jpg header found at sector 188225784
recup_dir.1/349.jpg 188225807-188225838
jpg header found at sector 188225864
recup_dir.1/350.jpg 188225847-188225918
jpg header found at sector 188225920
recup_dir.1/351.jpg 188225927-188225974
jpg header found at sector 188225992
recup_dir.1/352.jpg 188225983-188226046
jpg header found at sector 188226080
recup_dir.1/353.jpg 188226055-188226134
jpg header found at sector 188226184
recup_dir.1/354.jpg 188226143-188226238
jpg header found at sector 188226264
recup_dir.1/355.jpg 188226247-188226318
jpg header found at sector 188226344
recup_dir.1/356.jpg 188226327-188226390
jpg header found at sector 188226448
recup_dir.1/357.jpg 188226407-188226502
jpg header found at sector 188226504
recup_dir.1/358.jpg 188226511-188226558
jpg header found at sector 188226648
recup_dir.1/359.jpg 188226567-188226702
jpg header found at sector 188226736
recup_dir.1/360.jpg 188226711-188226790
jpg header found at sector 188226872
recup_dir.1/361.jpg 188226799-188226926
jpg header found at sector 188226936
recup_dir.1/362.jpg 188226935-188226990
jpg header found at sector 188226968
recup_dir.1/363.jpg 188226999-188227022
jpg header found at sector 188227064
recup_dir.1/364.jpg 188227031-188227118
jpg header found at sector 188227120
recup_dir.1/365.jpg 188227127-188227166
jpg header found at sector 188227224
recup_dir.1/366.jpg 188227183-188227278
jpg header found at sector 188227344
recup_dir.1/367.jpg 188227287-188227390
jpg header found at sector 188227472
recup_dir.1/368.jpg 188227407-188227526
jpg header found at sector 188227528
recup_dir.1/369.jpg 188227535-188227582
jpg header found at sector 188227624
recup_dir.1/370.jpg 188227591-188227678
jpg header found at sector 188227824
recup_dir.1/371.jpg 188227687-188227878
jpg header found at sector 188227952
recup_dir.1/372.jpg 188227887-188228006
jpg header found at sector 188228000
recup_dir.1/373.jpg 188228015-188228054
jpg header found at sector 188228192
recup_dir.1/374.jpg 188228063-188228246
jpg header found at sector 188228264
recup_dir.1/375.jpg 188228255-188228318
jpg header found at sector 188228296
recup_dir.1/376.jpg 188228327-188228350
jpg header found at sector 188228352
recup_dir.1/377.jpg 188228359-188228406
jpg header found at sector 188228440
recup_dir.1/378.jpg 188228415-188228494
jpg header found at sector 188228624
recup_dir.1/379.jpg 188228503-188228678
jpg header found at sector 188228736
recup_dir.1/380.jpg 188228687-188228790
jpg header found at sector 188228856
recup_dir.1/381.jpg 188228799-188228910
jpg header found at sector 188228904
recup_dir.1/382.jpg 188228919-188228958
jpg header found at sector 188229008
recup_dir.1/383.jpg 188228967-188229062
jpg header found at sector 188229040
recup_dir.1/384.jpg 188229071-188229094
jpg header found at sector 188229088
recup_dir.1/385.jpg 188229103-188229142
jpg header found at sector 188229280
recup_dir.1/386.jpg 188229151-188229246
jpg header found at sector 188229296
jpg header found at sector 188229280
jpg header found at sector 188229296
jpg header found at sector 188229344
recup_dir.1/387.jpg 188229359-188229398
jpg header found at sector 188229400
recup_dir.1/388.jpg 188229407-188229454
jpg header found at sector 188229456
recup_dir.1/389.jpg 188229463-188229510
jpg header found at sector 188230064
recup_dir.1/390.jpg 188229519-188230118
jpg header found at sector 188230176
recup_dir.1/391.jpg 188230127-188230230
jpg header found at sector 188230240
recup_dir.1/392.jpg 188230239-188230294
jpg header found at sector 188230320
recup_dir.1/393.jpg 188230303-188230374
jpg header found at sector 188230384
recup_dir.1/394.jpg 188230383-188230438
jpg header found at sector 188230432
recup_dir.1/395.jpg 188230447-188230486
jpg header found at sector 188230624
recup_dir.1/396.jpg 188230495-188230678
jpg header found at sector 188230768
recup_dir.1/397.jpg 188230687-188230822
jpg header found at sector 188230856
recup_dir.1/398.jpg 188230831-188230910
jpg header found at sector 188231072
recup_dir.1/399.jpg 188230919-188231126
jpg header found at sector 188231120
recup_dir.1/400.jpg 188231135-188231174
jpg header found at sector 188231264
recup_dir.1/401.jpg 188231183-188231310
jpg header found at sector 188231408
recup_dir.1/402.jpg 188231327-188231462
jpg header found at sector 188231560
recup_dir.1/403.jpg 188231471-188231614
jpg header found at sector 188231624
recup_dir.1/404.jpg 188231623-188231678
jpg header found at sector 188231704
recup_dir.1/405.jpg 188231687-188231758
jpg header found at sector 188231744
recup_dir.1/406.jpg 188231767-188231798
jpg header found at sector 188231824
recup_dir.1/407.jpg 188231807-188231878
jpg header found at sector 188231952
recup_dir.1/408.jpg 188231887-188232006
jpg header found at sector 188232176
recup_dir.1/409.jpg 188232015-188232230
jpg header found at sector 188232256
recup_dir.1/410.jpg 188232239-188232310
jpg header found at sector 188232336
recup_dir.1/411.jpg 188232319-188232390
jpg header found at sector 188232432
recup_dir.1/412.jpg 188232399-188232486
jpg header found at sector 188232528
recup_dir.1/413.jpg 188232495-188232582
jpg header found at sector 188232632
recup_dir.1/414.jpg 188232591-188232686
jpg header found at sector 188232720
recup_dir.1/415.jpg 188232695-188232766
jpg header found at sector 188232768
recup_dir.1/416.jpg 188232783-188232814
jpg header found at sector 188232864
recup_dir.1/417.jpg 188232831-188232918
jpg header found at sector 188232912
recup_dir.1/418.jpg 188232927-188232966
jpg header found at sector 188233008
recup_dir.1/419.jpg 188232975-188233062
jpg header found at sector 188233056
recup_dir.1/420.jpg 188233071-188233110
jpg header found at sector 188233128
recup_dir.1/421.jpg 188233119-188233182
jpg header found at sector 188233200
recup_dir.1/422.jpg 188233191-188233254
jpg header found at sector 188233272
recup_dir.1/423.jpg 188233263-188233326
jpg header found at sector 188233336
recup_dir.1/424.jpg 188233335-188233390
jpg header found at sector 188233416
recup_dir.1/425.jpg 188233399-188233470
jpg header found at sector 188233480
recup_dir.1/426.jpg 188233479-188233534
jpg header found at sector 188233592
recup_dir.1/427.jpg 188233543-188233646
jpg header found at sector 188233720
recup_dir.1/428.jpg 188233655-188233774
jpg header found at sector 188233800
recup_dir.1/429.jpg 188233783-188233854
jpg header found at sector 188233952
recup_dir.1/430.jpg 188233863-188233998
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/431.jpg 188234015-188234518
jpg header found at sector 188617288
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
jpg header found at sector 188617288
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
jpg header found at sector 189922872
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/432.jpg 189922935-189923006
jpg header found at sector 190086880
jpg header found at sector 190088096
recup_dir.1/433.jpg 190086943-190087006
jpg header found at sector 190089232
recup_dir.1/434.jpg 190088159-190088214
jpg header found at sector 190089496
recup_dir.1/435.jpg 190089295-190089334
jpg header found at sector 190090640
recup_dir.1/436.jpg 190089559-190089598
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/437.jpg 190090703-190090766
jpg header found at sector 190270200
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/438.jpg 190270263-190270334
jpg header found at sector 190758488
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
recup_dir.1/439.jpg 190758551-190758638
Elapsed time 1h53m56s
Pass 2 +429 files
jpg: 439/446 recovered
Total: 439 files found

Pass 3 (blocksize=4096)
jpg header found at sector 6652704
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
jpg header found at sector 142185256
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
jpg header found at sector 180679472
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
jpg header found at sector 180872928
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
jpg header found at sector 186001832
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
jpg header found at sector 188229280
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
jpg header found at sector 188617288
File should not be bigger than 10485760, stop adding data
Elapsed time 1h56m36s
Pass 3 +0 file
jpg: 439/446 recovered
Total: 439 files found

63-5642174: (null)
5642255-5642638: (null)
5642743-5642806: (null)
5642935-5913254: (null)
5913479-6102974: (null)
6103231-6131166: (null)
6131655-6159822: (null)
6160023-6160086: (null)
6160415-6374054: (null)
6374335-6382470: (null)
6382687-6383414: (null)
6383551-6383598: (null)
6383623-6475422: (null)
6475855-6635006: (null)
6636343-6652766: (null)
6652767-6793702: jpg
6795711-7801230: (null)
7802503-9280598: (null)
9280823-9348150: (null)
9348311-12205678: (null)
12206447-16343366: (null)
16343519-17417550: (null)
17417855-18309590: (null)
18309639-18338470: (null)
18338855-18349606: (null)
18350015-19843614: (null)
19844023-27782518: (null)
27782719-30515790: (null)
30516023-32133550: (null)
32133967-32134438: (null)
32147135-32150830: (null)
32151703-32153446: (null)
32153639-32153750: (null)
32153911-32154054: (null)
32154327-32154374: (null)
32154511-32154758: (null)
32154943-32154950: (null)
32154999-32155014: (null)
32155167-32155246: (null)
32155551-32157342: (null)
32157359-32158110: (null)
32158119-32158150: (null)
32158167-32159494: (null)
32159503-32160670: (null)
32161199-32163558: (null)
32163671-125750214: (null)
125750455-125750462: (null)
125750655-126044326: (null)
126044375-139044030: (null)
139044119-139044150: (null)
139044183-139044254: (null)
139044327-139044350: (null)
139044423-139044486: (null)
139044543-139044582: (null)
139044655-139052126: (null)
139052167-139053934: (null)
139054007-139054166: (null)
139054231-139054238: (null)
139054263-139054278: (null)
139054343-139054350: (null)
139054399-139054414: (null)
139054487-139054598: (null)
139054655-139054702: (null)
139054959-139054966: (null)
139055015-139055022: (null)
139055055-139055062: (null)
139055095-139055102: (null)
139055143-139055150: (null)
139055199-139055214: (null)
139055247-139055254: (null)
139055287-139337750: (null)
139337967-139338046: (null)
139338215-139338230: (null)
139338327-142185318: (null)
142185319-142187150: jpg
142187255-144012582: (null)
144012743-144085950: (null)
144085991-146476486: (null)
146476631-152579582: (null)
152579775-152579790: (null)
152579863-157009230: (null)
157009391-157021270: (null)
157021951-157185854: (null)
157186079-157188494: (null)
157189119-157189182: (null)
157189247-157195982: (null)
157196471-157196478: (null)
157196559-157291550: (null)
157291991-157291998: (null)
157292071-157292078: (null)
157292135-157292142: (null)
157292287-157292294: (null)
157292431-157292438: (null)
157292567-157292574: (null)
157292615-157292622: (null)
157292831-157292838: (null)
157292919-157292926: (null)
157293063-157293070: (null)
157293255-157293262: (null)
157293303-157293310: (null)
157293367-157293374: (null)
157293447-157293454: (null)
157293511-157293518: (null)
157293623-157293638: (null)
157293687-157293694: (null)
157293743-157293750: (null)
157293791-157293798: (null)
157293887-157293902: (null)
157293999-157312390: (null)
157312591-157312598: (null)
157312711-157312718: (null)
157312823-157312838: (null)
157312919-157313246: (null)
157313319-157313430: (null)
157313471-157313566: (null)
157313631-157313654: (null)
157313703-157313734: (null)
157313911-157313982: (null)
157314039-157314062: (null)
157315719-157315758: (null)
157315815-157315870: (null)
157316215-157316262: (null)
157316343-157316366: (null)
157316615-157316630: (null)
157316767-157316774: (null)
157317247-157317262: (null)
157317367-157317398: (null)
157317775-157317790: (null)
157317887-157317902: (null)
157317999-157318038: (null)
157318127-157318158: (null)
157318255-157318286: (null)
157318383-157318414: (null)
157318623-157318662: (null)
157318759-157318766: (null)
157318855-157318886: (null)
157318983-157318998: (null)
157319119-157319134: (null)
157319215-157324798: (null)
157325215-157325238: (null)
157326399-157326430: (null)
157326623-157326694: (null)
157327655-157327758: (null)
157327831-157328030: (null)
157328167-157328182: (null)
157328247-157328262: (null)
157328335-157328390: (null)
157328455-157328510: (null)
157328543-157328574: (null)
157328679-157328726: (null)
157328775-157331782: (null)
157331895-157332094: (null)
157332143-157332286: (null)
157332367-158682062: (null)
158682631-159100558: (null)
159101127-164598854: (null)
164598975-164715462: (null)
164715607-164715614: (null)
164715663-171081310: (null)
171086615-171086790: (null)
171087375-171087702: (null)
171087823-171090430: (null)
171090863-180679534: (null)
180679535-180693862: jpg
180693879-180700374: (null)
180700399-180700414: (null)
180700487-180701206: (null)
180701319-180730102: (null)
180730135-180769526: (null)
180770023-180824046: (null)
180826071-180872990: (null)
180872991-184291286: jpg
184291367-184291886: (null)
184301079-186001894: (null)
186001895-188224318: jpg
188224439-188224870: (null)
188225447-188225638: (null)
188225727-188225734: (null)
188225799-188225806: (null)
188225839-188225846: (null)
188225919-188225926: (null)
188225975-188225982: (null)
188226047-188226054: (null)
188226135-188226142: (null)
188226239-188226246: (null)
188226319-188226326: (null)
188226391-188226406: (null)
188226503-188226510: (null)
188226559-188226566: (null)
188226703-188226710: (null)
188226791-188226798: (null)
188226927-188226934: (null)
188226991-188226998: (null)
188227023-188227030: (null)
188227119-188227126: (null)
188227167-188227182: (null)
188227279-188227286: (null)
188227391-188227406: (null)
188227527-188227534: (null)
188227583-188227590: (null)
188227679-188227686: (null)
188227879-188227886: (null)
188228007-188228014: (null)
188228055-188228062: (null)
188228247-188228254: (null)
188228319-188228326: (null)
188228351-188228358: (null)
188228407-188228414: (null)
188228495-188228502: (null)
188228679-188228686: (null)
188228791-188228798: (null)
188228911-188228918: (null)
188228959-188228966: (null)
188229063-188229070: (null)
188229095-188229102: (null)
188229143-188229150: (null)
188229247-188229342: (null)
188229343-188229358: jpg
188229399-188229406: (null)
188229455-188229462: (null)
188229511-188229518: (null)
188230119-188230126: (null)
188230231-188230238: (null)
188230295-188230302: (null)
188230375-188230382: (null)
188230439-188230446: (null)
188230487-188230494: (null)
188230679-188230686: (null)
188230823-188230830: (null)
188230911-188230918: (null)
188231127-188231134: (null)
188231175-188231182: (null)
188231311-188231326: (null)
188231463-188231470: (null)
188231615-188231622: (null)
188231679-188231686: (null)
188231759-188231766: (null)
188231799-188231806: (null)
188231879-188231886: (null)
188232007-188232014: (null)
188232231-188232238: (null)
188232311-188232318: (null)
188232391-188232398: (null)
188232487-188232494: (null)
188232583-188232590: (null)
188232687-188232694: (null)
188232767-188232782: (null)
188232815-188232830: (null)
188232919-188232926: (null)
188232967-188232974: (null)
188233063-188233070: (null)
188233111-188233118: (null)
188233183-188233190: (null)
188233255-188233262: (null)
188233327-188233334: (null)
188233391-188233398: (null)
188233471-188233478: (null)
188233535-188233542: (null)
188233647-188233654: (null)
188233775-188233782: (null)
188233855-188233862: (null)
188233999-188234014: (null)
188234519-188617350: (null)
188617351-189922934: jpg
189923007-190086942: (null)
190087007-190088158: (null)
190088215-190089294: (null)
190089335-190089558: (null)
190089599-190090702: (null)
190090767-190270262: (null)
190270335-190758550: (null)
190758639-195302204: (null)
195229286 sectors contains unknown data, 7 invalid files found and rejected.
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2005 - 08:35 #62
Jeg kan godt se det her volder dig lidt problemer, men det er ikke let at sidde her i sønderjylland og se hvor pokker hunden er løs henne. Jeg går naturligvis ud fra at du har opdaget at der bliver oprettet en ny "recup_dir." for hver 500 filer og du har vel søgt i dem alle. Det eneste jeg kan foreslå dig er at gå ind i menuen "option" og prøve at experimentere lidt med indstillingerne der, det kan muligvis hjælpe at sætte "paranoid=yes" til "Paranoid=no" men prøv selv.
Held og lykke og god jul
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2005 - 09:16 #63
Har du forsøgt også at søge på C-drevet ??
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
23. december 2005 - 12:17 #64
Nej, men billederne lå jo ikke på c-drevet, men kan da godt prøve hvis du tror det hjælper.

Jeg skal nok prøve med det der paranoid yes og no.

Godt nytår ;)
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2005 - 12:47 #65
Du skrev "Jeg kom til fra 2 uger siden at slette en mappe med ALLE familie billeder på min computer."

Så var min tanke at mapperne var endt i papirkurven der var blevet tømt osv.
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
24. december 2005 - 00:22 #66
Ja det er rigtigt ?
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2006 - 19:10 #67
Lidt status måske ??
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
03. januar 2006 - 19:17 #68
Jamen jeg opgav, efter dit program heller ikke hjalp.