Avatar billede proboss Nybegynder
24. april 2001 - 15:23 Der er 31 kommentarer og
1 løsning

Internet Shop

Nå Venner er der nogle der vil tjene nogle point, jeg skal bruge en complet internet Shop den skal være klar gjort til betalings modul men man skal også  kunne betale på efter krav  ellers skal den ligne og kunne fuldstændigt det samme om den der ligger her
http://demoshop.dandomain.dk/shop/
alt andet en dette er ikke acceptabelt så kom ud og være med. jeg siger med det samme at hvis ovennævnte ikke overholdes INGEN POINT :)
Avatar billede asmodeus Nybegynder
24. april 2001 - 15:26 #1
Ærlig talt, synes jeg ikke at 5000 point er nok til sådan en omfangsrig opgave??? Hvis du lagde 10000 kr oveni var jeg med på den.

mvh/
Asmodeus
Avatar billede teknik Juniormester
24. april 2001 - 15:33 #2
...passer bedre under \"job freelance\",  og så med kr. - ikke points.
Og uden at kende ret meget til det omfanget, så vil jeg tro, at 10.000kr er stærkt i underkanten.
Avatar billede proboss Nybegynder
24. april 2001 - 15:35 #3
der er shops over hele internette til omkring 10000 kr så for 10000 kunne jeg sikkert købe den jeg henviser til men ok jeg ved det ikke med sikkehed
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
24. april 2001 - 15:44 #4
Helt ærligt, tror du selv nogen gidder lave det for points ?
Avatar billede webmasterdk Praktikant
24. april 2001 - 15:50 #6
hvis du kunne bruge noget php så kig her:
http://www.phpbuilder.com/snippet/browse.php?by=cat&cat=11
Avatar billede dudesicko Novice
24. april 2001 - 17:22 #7
Har du prøvet på www.synonym.dk

Et eksempel her.

http://www.holm-data.synonym.dk/
Avatar billede proboss Nybegynder
24. april 2001 - 17:40 #8
dudesicko-> den ser pæn ud men jeg vil ikke ligge hos nogen andres servere det skal ligge på egen server.

bjarke-b-> hej det kan da godt være at nogel vil tage det som en udfordring og prøve og se om de kunne ikke.

Der er heller ingen der har sagt noget om at jeg ikke ville betale kolde kontanter for det, men det bliver ikke i den størrelses orden som der lægges op til længere oppe på siden, jeg vil naturligvis så have alle rettigheder til Sourcecoden. såfremt jeg betaler for den.

Avatar billede ja Nybegynder
24. april 2001 - 22:40 #9
Hvad vil du betale for Sourcecoden ?
Avatar billede proboss Nybegynder
25. april 2001 - 10:05 #10
Ja-> Hvis du har sourcecoden kan du komme med et tilbud så skal jeg svare på det. men det er ikke 10000 kroner
Avatar billede da_nigga Nybegynder
25. april 2001 - 14:14 #11
proboss >> Hehe.. Der er masser der kunne lave det... Inklusiv mig selv... Men vil ikke lave sådan et omfattende job for point... Desuden er det her et hjælpe forum... ;o)
Avatar billede proboss Nybegynder
25. april 2001 - 14:20 #12
da_nigga-> hehe som jeg skriver så vil jeg gerne betale kolde kontanter for det kom med en pris ??
:)
Avatar billede da_nigga Nybegynder
25. april 2001 - 14:27 #13
proboss >> Ohhh *DOH* Min fejl *GG* (Skulle være man skulle læse hele siden igennem først inden man svarer ?? *GG*)
Avatar billede ewc2k Nybegynder
27. april 2001 - 00:20 #14
Hjælp en mand i nød:( stik mig de 5000 tusind point:)
Avatar billede ja Nybegynder
27. april 2001 - 09:13 #15
Jeg har Sourcecoden da jeg har været med til at lave shoppen for www.danDomain.dk Prisen på koden er mere end de 10000 Kr, men måske vi kunne finde en anden løsniong ?
Avatar billede proboss Nybegynder
27. april 2001 - 10:19 #16
ja-> hvilken løsning proboss@image.dk
Avatar billede proboss Nybegynder
29. april 2001 - 20:09 #17
Da ingen kunne hjælpe mig herinde så lukker jeg spørgsmålet igen uden at give point.
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. november 2001 - 03:07 #18
Okey.. Hvem vil lave den shop der blev snakket om for 10.000 kr.?
Avatar billede proboss Nybegynder
02. november 2001 - 10:26 #19
Du er måske intresseret bacardil

//proboss
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. november 2001 - 10:30 #20
proboss> Det kunne da være, at hvis nogen alligevel mangler arbejde :o)

Har du da fået købt en?
Avatar billede proboss Nybegynder
02. november 2001 - 10:34 #21
Nope det har jeg ikke det var til en kunde jeg lavede en side for men jeg kan se at han stadig ikke har fået lavet det jeg er sikker på at han stadig meget gerne vil have lavet en

Så hvis du virkelig vil så skal jeg gerne kontakte ham og spørger jeg er 95% sikker

//proboss
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. november 2001 - 10:36 #22
proboss> Sorry, har ikke sovet så meget. Så det går ikke så hurtig ;o)

Er det kunden du vil spørge om mangler en shop eller en programmør du vil spørge om en pris?
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. november 2001 - 10:37 #23
Okey.. nu fandt jeg ud af det..

et . efter det og før jeg. Ville gøre det lettere for folk som mig *gg*
Avatar billede proboss Nybegynder
02. november 2001 - 10:43 #24
Jeg skal naturligvis spørger kunden

men er det noget du gider

//proboss

Avatar billede bacardil Nybegynder
02. november 2001 - 10:48 #25
proboss> Hvis han kan levere det til den mest fair pris samt 100% rettigheder til koden samt salgsrettigeder. Så ja..
Avatar billede proboss Nybegynder
02. november 2001 - 11:45 #26
Tror vi taler forbi hinanden han vil køber koden han har den ikke og han vil naturligvis have alle rettigheder osv.

//proboss
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. november 2001 - 11:52 #27
proboss> Okey... Så langt så godt :o)

Men hvis han vil havde alle rettighederne og jeg vil havde dem.. Mon ikke der skal laves 2 systemer så?  :o)

Men undersøger sagen og vender tilbage til dig på din mail, hvis jeg må (når jeg finder ud af mere).
Avatar billede proboss Nybegynder
02. november 2001 - 12:09 #28
ok

//proboss
Avatar billede proboss Nybegynder
07. november 2001 - 21:04 #29
bacardil han er stadig intresseret så hvis du er kommet videre så sig lige til.

//proboss
Avatar billede perlys Praktikant
21. august 2002 - 10:58 #30
Til brugeren "ja" kan du træffes på alm. mail?

Mvh. Per
plj@fmts.dk
Avatar billede ja Nybegynder
27. oktober 2002 - 01:04 #31
ja har denne email adresse: jesper@dandomain.dk
Avatar billede clausn Nybegynder
08. juni 2006 - 14:13 #32
Lukketid?