Avatar billede radioactive Nybegynder
24. april 2001 - 14:35 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Hjælp! til en God idé!

Hejsa Eksperter!

Jeg er igang med at lave en hjemmeside men jeg ved ikke hvad der skal være på den! Jeg vil gerne have noget som eksperten.dk eller chart.dk men det har jeg ikke råd til! kan i ikke hjælpe med at give en god idé eller lave noget for mig?

hilsen RadioActive
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. april 2001 - 14:37 #1
*gg* det skal nok blive en success...
Avatar billede disky Nybegynder
24. april 2001 - 14:38 #2
øh hvorfor skulle vi lave noget gratis for dig ?

Hvis jeg skulle lave en ny ekspert eller chart, ville jeg da selv tjene pengene
Avatar billede victor44 Nybegynder
24. april 2001 - 14:41 #3
Jeg kan så godt lide den tegne/dukke film med den lille pingvin pingo.

Kan du ikke lave en fan side med lyden når den går ?

Jeg mener det seriøst, jeg skal nok besøge den hver dag.

Avatar billede realone Nybegynder
24. april 2001 - 14:46 #4
radioactive --- Hvis du ikke ved, hvad der skal være på din hjemmeside, så lad være med at lave en... Der findes nok useriøse hjemmesider på nettet, der handler om det samme om og om igen...
Hvis du endelig vil lave en, så lav en om noget som du interesserer dig for...
</Realone>
Avatar billede radioactive Nybegynder
24. april 2001 - 14:46 #5
Gider i ikke lige svare ordentligt?
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. april 2001 - 14:48 #6
radioactive >> jo absolut, hvis du stiller et fornuftigt spørgsmål :)
Avatar billede radioactive Nybegynder
24. april 2001 - 14:51 #7
Hmm Kan i så ikke lave et eller andet til mig?
bare noget der måske bliver en success, og hvis det gør vil i få 50% af alt hvad jeg tjener, hvad siger i til det?
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. april 2001 - 14:56 #8
radio >> hmm, kanon ide... vi udvikler noget til dig og får 50% af overskuddet ??? GENIAL IDE mand... hvorfor har jeg ikke tænkt på det noget før...

Hvad om, vi udviklede denne gode ide (som vi selv får) selv og scorer 100% selv og ikke giver dig noget ? hmmmm... tough choice...
Avatar billede radioactive Nybegynder
24. april 2001 - 15:19 #9
Hvad Så med noget lignende \"www.FriServerPlads.dk\"? kan i lave det? (ligger extra point ind)
Avatar billede disky Nybegynder
24. april 2001 - 15:22 #10
ja det kan vi godt.

men kom stadigvæk med grunden til du vil have du skal have lov til at være med.

hvis du nu betalte mig 1 Million kan vi snakke om det
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. april 2001 - 15:22 #11
ja... men hvor kommer du ind i billedet ? den geniale ide ? sækken med penge ? eller din tekniske ekspertise ?
Avatar billede radioactive Nybegynder
24. april 2001 - 15:23 #12
Den geniale Idé og sækken med Pengene!
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. april 2001 - 15:25 #13
har du sækken med penge har jeg idéerne... kommer an på størrelsen selvfølgelig.
Avatar billede radioactive Nybegynder
24. april 2001 - 15:26 #14
Hmm...

Kan du godt lave noget lignende?
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. april 2001 - 15:28 #15
selvfølgelig
Avatar billede radioactive Nybegynder
24. april 2001 - 15:37 #16
Hmm...

Hvad regner du med at du skal have for det?
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. april 2001 - 15:42 #17
skal det være seriøst ? hmm, smider du en halv mill. på bordet skal jeg se hvad jeg kan gøre
Avatar billede radioactive Nybegynder
24. april 2001 - 15:45 #18
o.k

Det lyder da okey!
men jeg vil se siden før jeg betaler!
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. april 2001 - 15:47 #19
*g* og vi er nok nogle der vil sikre os at du har pengene før vi går igang med systemet, køber hardware, installerer systemer osv osv
Avatar billede burningice Nybegynder
27. april 2001 - 17:59 #20
damn... du siger du har den geniale idé... men hvorfor er det så lige at VI skal finde på det hele selv?? Ja, jeg undrer mig... men umiddelbart ser det ud til at VI selv skal komme med idé\'er